Lúthien Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Siden vi alle er så nyskjerrige! Vi pratet litt om at det hadde vært morsomt å gjette på hvordan nettvenninnene vi har kontakt med ser ut, og nå oppretter jeg denne tråden for å lodde stemningen for det. Altså, vi får et nick og beskriver det bildet vi har dannet oss av denne KG'eren, så kan hun bekrefte eller avkrefte når alle nick har fått beskrivelser? Hvis noen føler seg støtt av dette, så bare send meg en PM! Dette er bare på gøy!! Altså.. Hvem vil være med? :hoppe: Jeg har nå lagt ut linker i bøkene deres. Hvis det er noen som ikke har fått link er det bare å gi en lyd, jeg fikk vondt i musearmen! Endret 2. desember 2005 av Lúthien
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Hva mener du med brudevenner da? Fåkke vi andre være med?
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Snikksnakk ville kanskje være et bedre sted?
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2005 Snikksnakk ville kanskje være et bedre sted? ← Åh, den så jeg ikke. Fritt frem for moderatorer å flytte den!
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2005 Hva mener du med brudevenner da? Fåkke vi andre være med? ← Hehe, det er ikke noen "hemmelig" klubb for de brudene jeg prater med, men jeg tenkte kanskje å begrense det til de for at det ikke skulle bli en totalt uoversiktelig tråd. *noterer meg at du er interessert*
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Hhmmmhhmm, jahaja. Gryyyyyyyy, Luthien holder meg utafor
Litjtuppa Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Hihi, så morsomt, jeg er med!! Jeg tipper at Lùthien har mørkt hår, er lang og slank!! Riktig???
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Eg vil vere med på gjetteleik!!! Korleis går vi fram??
Gjest nevèsta Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Jeg blir også med! Skulle jeg ha gjettet på noe nå? Du får styre leken du da
Grace Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Gryyyyyyyy, Luthien holder meg utafor ← Meg og!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 Meg og!!!! ← Skal vi ta igjen Grace
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Skal vi ta igjen Grace ← Jeg er også utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå