AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 https://www.nrk.no/osloogviken/oslo-kommune-slipper-straff-for-over-250.000-brudd-pa-arbeidsmiljoloven-1.15432885 Likevel er det ingen som kommer til å miste jobbene deres, som blir irettesatte eller får en eneste advarsel. Det er INGEN personer som noensinne kommer til å bli stilt til ansvar på grunn av dette, eller må beklage, får bøter eller må sone i fengsel. Alle offentlig instanser noen forbanna søppelplasser. Anonymkode: 90733...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Hehe, ok. Selvsagt grusomt for de ansatte som har måtte jobbe så mye overtid at det muligens har gått utover helsen deres, men det er feil å påstå at kommunen ikke fikk straff for dette. Kommunen har fått en bot på 500.000. At politet velger å ikke etterforske saken videre, kan jeg ikke uttale meg noe om uten å ha hørt den hele og fulle vurderingen de har tatt rundt det. Anonymkode: dce9b...111 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hehe, ok. Selvsagt grusomt for de ansatte som har måtte jobbe så mye overtid at det muligens har gått utover helsen deres, men det er feil å påstå at kommunen ikke fikk straff for dette. Kommunen har fått en bot på 500.000. At politet velger å ikke etterforske saken videre, kan jeg ikke uttale meg noe om uten å ha hørt den hele og fulle vurderingen de har tatt rundt det. Anonymkode: dce9b...111 så en offentlig instans skal gi bøter til en annen offentlig instans.... Anonymkode: 90733...8c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå