Gå til innhold

Bilstol til 1 åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på leting etter bilstol til barnet mitt, han er litt over gjennomsnittet på vekt og ca gjennomsnittet på lengde. Da jeg har dårlig rygg er jeg avhengig av stol som kan vendes ut som døren. Leser meg grønn på bilstoler så derfor tenker jeg det kanskje er noen gode tips her? Har sett litt på BeSafe iZi Twist B i-Size og nuna norr. 
pris er ikke viktig så lenge den kommer godt i tester

Anonymkode: e375e...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke den som heter B i size, den er beregnet fra nyfødt. Men vanlig twist i size funker bra. Eldste her brukte den til hun var ca tre år, litt lang men lett, da syns hun det ble litt trangt og det var greit at minste overtok. 

Du må da ha en ny bakovervendt senere, men da klarer ungen å klatre inn selv og du sparer ryggen mye på det.

Anonymkode: 52c31...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har joie i-spin 360 den kan snus mot døra, den kan også snus forover, men det er uaktuelt uansett. 

Vi er veldig fornøyd med den, den har isofix, kan stille inn riktig helling, ikke veldig dyr og den fikk best i test for kombistoler, me husker ikke hvilket år😊 veldig enkel og praktisk stol. 

Anonymkode: 5785b...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva veier barnet ditt, da? Hvis det er over gjennomsnittet nå. For de vendbare går bare til 18 kg, så du er obs på det. 

Anonymkode: 95266...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva veier barnet ditt, da? Hvis det er over gjennomsnittet nå. For de vendbare går bare til 18 kg, så du er obs på det. 

Anonymkode: 95266...d19

Litt over 9 kg og litt over 8 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt over 9 kg og litt over 8 mnd

Bare vær klar over at du da må regne med å kjøpe enda et bakovervendt sete når barnet tipper 18kg. Men hvis er svingbart sete kan spare ryggen din i et par år tenker jeg det er verdt det. Det er enklere når barnet blir ca tre år og ikke er like spinnvilt som en ettåring. 

Anonymkode: d32a0...a45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...