AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Vil ha bare svar fra menn: Er alle menn potensielt utro ja eller nei? Hva baserer du svaret ditt på? Anonymkode: 0f4c1...613
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Basert på mine erfaringer med sydenturer/helgeturer/jobb/seminar. Ta med jaktturer og hytte/fiske så er mannfolk noen svin. Får de sjangsen så er veien til senga med feil dame kort. Anonymkode: 56093...90a 6 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Basert på mine erfaringer med sydenturer/helgeturer/jobb/seminar. Ta med jaktturer og hytte/fiske så er mannfolk noen svin. Får de sjangsen så er veien til senga med feil dame kort. Anonymkode: 56093...90a Du er mann? Anonymkode: 0f4c1...613
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Sjans på fin dame, uten risiko for å bli tatt? Kun et fåtall menn har integritet nok til å ikke være utro da. Anonymkode: fec98...cf1 6
andy capp Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Ikke alle. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å være, utro. 4 4 1
Blueberrymuffin Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 For å snu problemstillingen. Er alle kvinner horer? Bare kvinner svare. Forstår du nå hvor dumt og meningsløst dette spørsmålet og denne tråder er ts? 10 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): For å snu problemstillingen. Er alle kvinner horer? Bare kvinner svare. Forstår du nå hvor dumt og meningsløst dette spørsmålet og denne tråder er ts? Nei Anonymkode: 0f4c1...613 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil ha bare svar fra menn: Er alle menn potensielt utro ja eller nei? Hva baserer du svaret ditt på? Anonymkode: 0f4c1...613 Er alle kvinner potensielt utro? Det er et like smart spørsmål. Statistikken viser vel at utroskap er nogenlunde den samme på tvers av kjønn. Anonymkode: 1f442...9b8 4 2
umAxa Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Potensielt ja - En snev av sannhet er at en mann er like mye utro som mulighetene han får. Om det eksisterte 10 single og vakre kvinner for hver mann, så ville han nok vært utro eller aldri eksklusiv i utgangspunktet. Men det er også en svært tullete påstand fordi det er ikke realiteten for fleste menn, og at fleste menn forstår at det er galt å lyge. 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 Nei, såklart er ikke alle menn utro. Er alle muslimer terrorister? -såklart ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #13 Skrevet 14. oktober 2022 Nei. Har ingen interesse av det. Anonymkode: fdc62...9b5 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #14 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er alle kvinner potensielt utro? Det er et like smart spørsmål. Statistikken viser vel at utroskap er nogenlunde den samme på tvers av kjønn. Anonymkode: 1f442...9b8 Ja ja, men jeg lurer på det med menn bare nå. Anonymkode: 0f4c1...613
Jdz Skrevet 14. oktober 2022 #15 Skrevet 14. oktober 2022 Nei. Det finnes jo ganske god statistikk på dette også. Når det gjelder utroskap er kjønnene ganske likestilte. Flertallet av oss vil sannsynligvis oppleve utroskap i løpet av livet, menn som kvinner. 1 1
Cayman Skrevet 14. oktober 2022 #16 Skrevet 14. oktober 2022 38 minutter siden, Jdz said: Nei. Det finnes jo ganske god statistikk på dette også. Når det gjelder utroskap er kjønnene ganske likestilte. Flertallet av oss vil sannsynligvis oppleve utroskap i løpet av livet, menn som kvinner. Hva mener du med ganske god statistikk? Alle studier gir svært forskjellige resultat Én av fire har vært utro - Det er ingen sikre tall på hvor mange som har vært utro, men studier viser at det mest sannsynlig ligger på rundt 25 prosent. Det gjelder begge kjønn I en undersøkelse av VG og Finn.no hvor 3270 personer deltok viser tallene at 41,6 prosent av kvinnene rapporterte at de har vært utro, og 37,48 prosent av mennene. Altså flere kvinner enn menn. En annen viser likt mellom unge Forskning viser at unge kvinner er like ofte utro som unge menn En studie ved universitetet i New Hampshire tyder på at menn er oftere utro enn kvinner. I undersøkelsen fant de at det er 7 prosent mer sannsynlig at menn er utro enn kvinner. Tallene varierer, men anslagvis kan så mange som 60 prosent av alle menn og 45 prosent av alle kvinner ha vært utro i løpet av ekteskapet. Alder ser ut til å ha betydning Ifølge New Hampshire-studien er sannsynligheten for at menn er utro høyest ved 55 år. For kvinner er alderen 45 år. Aftenposten kartla nordmenns sexliv i en undersøkelse tidligere i år, og fant at mens hver fjerde mann i et fast forhold sier han kunne hatt sex med andre enn partneren sin hvis ingen fikk vite det, sier kun hver tiende kvinne det samme. Også finnes det en del fake news som denne i eavisa.com og uten dokumentasjon hevder de at 93% av alle kvinner er utro, og det er slike nettsteder som får folk til å tro på eventyr som at alle menn er utro, noe jeg faktisk bare finner på kvinneguiden.... 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #17 Skrevet 14. oktober 2022 Hvordan definerer du utro? Da jeg var på utveksling ble jeg sugd av en digg dame mens jeg var i et forhold med en annen kvinne. Hun ville egentlig pule, og jeg fikk ståkuk; kompromiet ble en blowjob. Men ja, jeg har uansett vært utro. Knulla partneren i overnevnte avsnitt før forholdet med forrige var helt avsluttet. Betyr det noe? Nei, for ingen finner ut av det og da går det greit. Anonymkode: 695fa...418 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #18 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan definerer du utro? Da jeg var på utveksling ble jeg sugd av en digg dame mens jeg var i et forhold med en annen kvinne. Hun ville egentlig pule, og jeg fikk ståkuk; kompromiet ble en blowjob. Men ja, jeg har uansett vært utro. Knulla partneren i overnevnte avsnitt før forholdet med forrige var helt avsluttet. Betyr det noe? Nei, for ingen finner ut av det og da går det greit. Anonymkode: 695fa...418 😈 du burde aldri være i et forhold med slike holdninger, hva får du av å være i forhold? Anonymkode: 0f4c1...613 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #19 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil ha bare svar fra menn: Er alle menn potensielt utro ja eller nei? Hva baserer du svaret ditt på? Anonymkode: 0f4c1...613 Nei, det er de ikke. Jeg er blant de som ofte snubler inn i ei vagina jeg ikke kjenner spesielt godt selv om jeg har samboer. Men har kompiser som har et velfungerende samliv og sexliv med sin partner som ikke tenker tanken en gang. Tror statistikken som er presentert de siste årene hvor 50% av menn er utro en eller annen gang i sitt voksne liv stemmer ganske godt. Når det er sagt, så sier samme statistikken at 40% av kvinner er utro. Så det er ikke så veldig stor forskjell. Anonymkode: e9fc6...98e 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #20 Skrevet 14. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): For å snu problemstillingen. Er alle kvinner horer? Bare kvinner svare. Forstår du nå hvor dumt og meningsløst dette spørsmålet og denne tråder er ts? Sååå; hvis en mann er utro så er han utro men hvis en kvinne er utro så er hun hore…? Anonymkode: 50793...f2f 4
Anbefalte innlegg