AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #21 Skrevet 15. oktober 2022 klarer ikke foreldrene å faktisk kommunisere med hverandre, eller?? Anonymkode: 4b1c0...a2e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #22 Skrevet 15. oktober 2022 Det er slik det er å ha barn! Man kan ikke planlegge alt! Som kjæreste til folk med barn fra før, så må man ta et valg om dette er noe en kan leve med eller ikke! Foreldre må ta hensyn til barn først - enten man er skilt eller ei! Anonymkode: 41ac2...dbb 2
Gjest ti10 Skrevet 15. oktober 2022 #23 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg tenker at du ikke slett ikke har lov til å bli fortvilet over det der, at du selvfølgelig ikke skal få være med å bestemme at barnet i huset ikke kan være hjemme hos seg selv fordi du ikke ønsker det(!), at det «at du hadde sett for deg noe annet» ikke betyr at det ikke passer, at det selvsagt alltid passer at et barn er hjemme hos seg selv. Hva om mannen din sa at det ikke passer at du var hjemme den helgen han kommer hjem? Fordi han ikke vil se farmen, og ham har sett for seg at han og barnet er alene og slapper av uten deg, du har ikke spurt om lov til å være hjemme den helgen, han har ikke vært med å bestemme det? Hvis det å ha et barn i familien er fortvilende, kaos og ikke det du ønsker, så må du selvfølgelig ta et oppgjør med deg selv og ikke få barn. Anonymkode: 2992f...f9d For de aller fleste er det faktisk forskjell på egne barn og andres barn. Og det er forskjell på partner og barn. Men jeg er enig i at TS ikke bør gi uttrykk for at hun reagerer på "tingenes tilstand" hvis hun vil bevare husfreden. Enten må hun bite tenna sammen og svelge kamelene, eller så får hun ta konsekvensene og finne seg noe annet.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #24 Skrevet 15. oktober 2022 Barn er noe man har på fulltid. Selv om samværsordningen tilsier noe annet, så er det like fullt ut hans barn. Det vil si at det holder at far/mor blir enige om når samværet skal foregå. Men det forsetter jo selvfølgelig at det er far som følger opp ungene. Forventer han noe av deg, må det avklares. Er din mann en god far, vil du nok alltid komme i andre rekke. Barna først. Men er ikke det egenskaper du ser etter i en du selv ønsker barn med? For meg var det viktig. Selv om min manns barn, "ødela" nesten alle helgene våre. Han hadde samværsavtale fra 17-19 hver fredag i mange år. vår helg, begynte etter det. Anonymkode: 6ddd9...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #25 Skrevet 15. oktober 2022 Du "får ikke den kvelden du ønsker"? Seriøst, du bør skjerpe deg eller finne deg et annet sted å bo alene. Har du tenkt på hva det stakkars barnet ville følt om det ble avvist og nektet adgang i sitt eget hjem, fordi du på død og liv skal ha tv-en i fred og se på farmen?? nei du er ikke egnet som stemor i det hele tatt. Anonymkode: 86e52...08e 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #26 Skrevet 15. oktober 2022 Dette er jo noe man bør snakke om FØR man flytter sammen! Vi tok praten om firventninger før kjæresten flyttet inn, da sa jeg klart i fra at dersom barnet mitt vil komme hjem når det er pappahelg så vil jeg alltid svare ja, uten å spørre kjæresten om det er greit. Dette er hjemmet til barnet mitt også. Som noen har skrevet, kjøp en tv til soverommet om Farmen er så viktig? Evt finn en mann uten barn fra før. Anonymkode: 1a518...d60
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #27 Skrevet 15. oktober 2022 Man er forelder hele tiden selv om man ikke har samvære hele tiden. Når man ikke skal noe spesielt tenker jeg at det bare er en bonus å få ungene ekstra. Hadde dere måtte avlyse en hotellweekend, så hadde det ikke vært fullt så ok. Lag deg en womancave på kontoret eller soverommet med en ekstra TV så du kan få alenetid om du trenger det. Anonymkode: d3cf2...82f 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #28 Skrevet 15. oktober 2022 Du må akseptere at barnet er der, når som helst. Det er baksiden med å være sammen med noen som har barn, rett og slett. Derimot trenger du ikke å akseptere at barnet okkuperer TV’en, bestemmer hva middagen skal være eller lignende. Har dere planlagt å se Farmen, så ser dere vel farmen selv om ungen kommer. Mitt biologiske barn får på ingen måte lov å bestemme om, når eller hva som skal sees på TV. Anonymkode: 8f4c5...872 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #29 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har dere planlagt å se Farmen, så ser dere vel farmen selv om ungen kommer. Ja, ikke sant? Det er jo et familieprogram. Og selv om man har unger i hus, så betyr det ikke at de sjefer over TVen. Man trenger jo ikke akkurat å se skrekkfilm og erotiske filmer når ungene er våkne, men Farmen må man kunne se selv om det er unger i hus Anonymkode: d3cf2...82f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå