Gå til innhold

Godtecharlotte..


SinfulBby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du utdyper spørsmålet bedre, er det lettere å svare. Hun er på Røysomtunet, som er verdens første omsorgstilbud for alvorlig/svært alvorlig ME-pasienter. Hun har vel vært der nærmere et år. Hun er fortsatt for syk til å sitte og gå, men klarer i større grad nå enn tidligere lys og lyd takket være omsorgen derifra og jeg tror hun har fått prøvd en medisin. Det er ingen kur, men noen opplever bedring av den. Hun har også blitt trillet ut i frisk luft for første gang på flere år.

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho virker som ei fantastisk nydelig jenta❤️ håper ho får den hjelpa ho treng når ho kommer hjem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper hun en dag blir frisk nok til å komme seg ut av senga. Det hadde hun så fortjent! For en herlig jente hun er❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mildemoses skrev (1 time siden):

Hvor har det blitt av henne nå da tro? 

Hun er vel for dårlig til å snappe 🥺❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff , så trist at noen blir så alvorlig syke av Me. Veldig beundringsverdig at man klarer å holde motet oppe. Hun er et stort forbilde. Men de som er så ME syke som henne, kommer de seg på do eller har de bleie ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spilte håndball i samme klubb som meg i mange år, sprudlende og blid og en god håndballspiller. Ei som ga alt, både på og utenom banen, spilte på et lag som gjorde det veldig bra, vant Petter Wessel Cup som er «NM» for aldersbestemte lag. Ble veldig overrasket da jeg oppdaget snapen hennes, visste ikke at hun var syk. Håper hun fortsetter å bli bedre! 💜

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvor har hun blitt av? Ikke på insta lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildemoses skrev (1 time siden):

Hvor har hun blitt av? Ikke på insta lenger?

Hun er aktiv på snap iallefall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...