Gå til innhold

Administratorer som bruker dagesvis på å godkjenne et innlegg

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem i en fb gruppe der vi kan poste innlegg både med navn og anonymt, siden det er sensitive tema vi skriver om.

Det er to administratorer i gruppen og de bruker så langt tid på å godkjenne de anonyme innleggene, og jeg har minst to ganger minnet den ene administratoren på at jeg har et innlegg som har ventet i et par dager for å bli godkjent.

Er det regler for hvor lang tid det skal ta før de godkjennes og legger ut innlegg? 

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (På 14.10.2022 den 1.11):

Jeg er medlem i en fb gruppe der vi kan poste innlegg både med navn og anonymt, siden det er sensitive tema vi skriver om.

Det er to administratorer i gruppen og de bruker så langt tid på å godkjenne de anonyme innleggene, og jeg har minst to ganger minnet den ene administratoren på at jeg har et innlegg som har ventet i et par dager for å bli godkjent.

Er det regler for hvor lang tid det skal ta før de godkjennes og legger ut innlegg? 

Det er opp til hver enkelt gruppes administrator(er) til å bestemme reglene, det er ikke noe som facebook, eller andre, styrer, så du må bare ta det som det er, men er sløvt av administrator(ene) dersom det går tregt med godkjenning av innlegg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Skrottefar skrev (På 31.10.2022 den 21.27):

Det er opp til hver enkelt gruppes administrator(er) til å bestemme reglene, det er ikke noe som facebook, eller andre, styrer, så du må bare ta det som det er, men er sløvt av administrator(ene) dersom det går tregt med godkjenning av innlegg :)

Det tok to uker

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...