Gå til innhold

Thailand


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venninner skal reise til Thailand i månedskiftet juni/juli. Har tenkt å være borte i overkant av to uker. Noen som har peiling på hva vi må betale for et greit hotell og fly? Og hvor er det greit å bestille, på nettet eller via reisebyrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regntid i juni/juli.......Og da finner du det nok billigere hvis du aksepterer regnbyger hver dag...

Ville ikke booka hotell på forhånd, men tatt det når jeg kom ned dit. OK å booke første natt såklart...Evt hvis du vil ha alt klart på forhånd: book via nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og noen venninner skal reise til Thailand i månedskiftet juni/juli. Har tenkt å være borte i overkant av to uker. Noen som har peiling på hva vi må betale for et greit hotell og fly? Og hvor er det greit å bestille, på nettet eller via reisebyrå?

Søk på nett til div flyselskaper. Du kan få rimelig pris på denne tiden av året.

Ikke bestill hotell på forhånd, blir dyrere for dere. Da dere ankommer så kan dere oppsøke hotell selv, og husk prut på hotellprisen.

Du kan faktisk få rom på denne tiden av året til 100 kr. natten.

Første gangen vi dro, så bestilte vi rom på flyplassen. Kom på 500 kr. Da vi ankom stedet så fikset vi selv rom for 150 kr natten og det var midt i sesongen.

Ja, det er mye regnpå denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det mye regn og?

Spørs hvor i Thailand du skal.... på Phuket er det regntid på den tiden. Og ja, det kan bli ganske mye regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tid å dra til Thailand på er slutten av okt-april :)

Jeg for MIN del drar for å unngå regn, vinter, snø osv - så jeg hadde ikke dratt når vi selv har sommer her, og det er daglige regnbyger i Østen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phuket er ikke et egnet reisemål i juni/juli, men den andre delen av landet med steder som Hua Hin og Koh Samui er mer egnede reisemål på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har vært i Thailand i slutten av juni og beg av juli. -Bangkok,HuaHin,ChiangMai.

Vi var heldige med været, ikke en eneste regnbyge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SASBrathens har julekalender på gang nå, billige biletter til en ny desinasjon hver dag i hele desember. De tidligere årene har de solgt alle billettene igjen på julaften, så man har fått en sjanse til hvis man har trengt å tenke seg om litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke reis i april, det er den varmeste tiden.

Vi reiste med rutefly og betalte 6500,- for fly, hotell fant vi selv der nede, og det får du fra 200,- pr natt og oppover...

Du kan jo sjekke litt på gotoasia.com, eller ta et søk på google.

Vi bestilte flybilletten fra Globetrotter. (Thai Airways)

Endret av Shagya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...