Vintermåne Skrevet 13. oktober 2022 #1 Del Skrevet 13. oktober 2022 Ingen tråd om henne?? 🤔 ser på Bloggerne nå, ny sesong - og må si at han typen hennes er virkelig ikke så grei? så hva syns dere? jeg følger henne ikke på noe som helst, vet ikke om hun er aktiv på snap og insta og sånn? Har bare sett henne på Bloggerne egentlig, men jeg har egentlig litt sansen for henne- selv om jeg ikke har sansen for rosabloggere som pusher ræl og kropp …. Men jeg syns hun virker morsom og uhøytidelig på en måte? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 Enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. oktober 2022 #3 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hun er en av få influencere jeg liker🙂 Det eneste hun har fikset på er puppene da hun var atten år, men hun har sagt at hun aldri hadde kjøpt silikonpupper i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 Liker både Martine og Aleks. Syns det virker som at de har et veldig fint forhold, med mye humor og gøy. At han ikke vil bo i Oslo har jeg ingen problem med å forstå, selv om jeg skjønner at det er frustrende for henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 10. juli #5 Del Skrevet 10. juli Det er slutt mellom dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 10. juli #6 Del Skrevet 10. juli Ikke overraskende brudd. Hun har ventet i flere år på at han skulle bli klar for noe mer seriøst, noe han aldri ble 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 10. juli #7 Del Skrevet 10. juli Myml1 skrev (1 time siden): Ikke overraskende brudd. Hun har ventet i flere år på at han skulle bli klar for noe mer seriøst, noe han aldri ble Ble dem aldri samboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 10. juli #8 Del Skrevet 10. juli Hadde ikke han flyttet til Oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 10. juli #9 Del Skrevet 10. juli Så trist! Jeg syns de har vært så søte og de har vært et koselig par i programmet «sofa» . Håper de finner kjærligheten på nytt, enten det er hver for seg eller sammen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 11. juli #10 Del Skrevet 11. juli Trist 💔 Begge to virker som fine mennesker. Martine Lunde virker som en kul og grepa dame, digger henne 🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 11. juli #11 Del Skrevet 11. juli Endelig! Hun fortjener så ekstremt mye bedre. Hun har virket som en lojal kjæreste og visst hva hun vil hele veien. Han er så ekstremt seksuelt barnslig og virkelig unnvikende når hun har sagt hva hun ønsker i framtiden. Synd han holdt på henne i 7 år. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbird Skrevet 12. juli #12 Del Skrevet 12. juli lajlaj skrev (16 timer siden): Endelig! Hun fortjener så ekstremt mye bedre. Hun har virket som en lojal kjæreste og visst hva hun vil hele veien. Han er så ekstremt seksuelt barnslig og virkelig unnvikende når hun har sagt hva hun ønsker i framtiden. Synd han holdt på henne i 7 år. Hva mener du med seksuelt barnslig ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 12. juli #13 Del Skrevet 12. juli Mintbird skrev (6 timer siden): Hva mener du med seksuelt barnslig ? Man ser det i flere intervjuer, reality shows han er med på, han har en utrolig sexfiksert humor på et ekstremt barnslig nivå. Når man er så sexfiksert så synes jeg det virker som man holder på med flere. Ellers hadde man hatt nok respekt for partneren sin til å ikke snakke om sånt foran henne (og hele Norge), 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. juli #14 Del Skrevet 12. juli Jeg syns de var så søte på SVD, men det virker som hun har vokst fra han. Så jeg er overrasket over at forholdet har vart så lenge som den gjorde. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 18. juli #15 Del Skrevet 18. juli Julia Piñero skrev (På 10.7.2024 den 20.40): Ble dem aldri samboere? Vet ikke helt om de ble det nå nylig,men hun har jo ønsket å gifte seg lenge, få barn osv. Han var absolutt ikke der i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå