AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #21 Skrevet 1. november 2022 Så å si hele nedre Romerike består av kvikkleire forresten! Gjerdrum er koselig, men har mye i rushtiden. Anonymkode: c335d...f36
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #22 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 18.59): Ville ikke sovet trygt om natta, men heller det enn å bo i Oslo 😎 Anonymkode: c4d95...30c Nå er jo dette ett av de tryggeste stedene. Vi vet hvorfor det raste, og det ble advart om det i flere år. Mye av Gjerdrum har uansett fjellgrunn. Anonymkode: 128dd...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #23 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi bor I Gjerdrum men nærmere Kløfta enn Ask og det går det tog til oslo to ganger i timen. Det er forøvrig bare 7 min med bil fra Ask sentrum til Kløfta. Anonymkode: 09b3f...c3e Da må du kjøre vil, upraktisk. Vil slippe å ha bil, så da er Frogner mye bedre, 5-15min gange til stasjonen der Anonymkode: 508c8...42f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #24 Skrevet 3. november 2022 Er det mange ting å finne på der? Da tenker jeg for barn og ungdom. Er redd for barna kan kjede seg hvis det ikke er mye aktiviteter og opplegg. Anonymkode: 449de...b2e
Snok1 Skrevet 5. november 2022 #25 Skrevet 5. november 2022 Det er vel knapt mulig å tenke seg et sted i verden med mindre særpreg enn Gjerdrum. Små kjipe hus strødd tilfeldig ut over et jorde med noen kjipe 3-etasjers blokker ved Coopen. 3 familier som eier jord som bestemmer all utvikling i Ask.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #26 Skrevet 5. november 2022 Har et vennepar som bor i Gjerdrum, ved Veståsen skole. Har vært der mye opp gjennom årene. De trives godt, de har tre barn som nå alle er tenåringer, og barna trives også. Mannen i paret er oppvokst der selv, så NOE må det jo være med stedet som gjør at folk blir. Bor et annet sted på Romerike selv, og jeg vil ikke flytte herfra til fordel for Gjerdrum, men det betyr ikke at man ikke kan trives godt i Gjerdrum. På barna ser det ut som om de har ting å drive med, ihvertfall! Gjerdrum har to barneskoler og en ungdomsskole, men ingen videregående (men Nannestad, Jessheim og Lillestrøm er feks i helt overkommelig nærhet!). Anonymkode: 23608...e91
Ninnit Skrevet 14. november 2022 #27 Skrevet 14. november 2022 Jeg er bare litt bekymret over at barna kan kjede seg da det er en liten by. Vi fra Oslo er litt bortskjemte mtp mange ulike tilbud for barn og unge. Hilsen ts
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #28 Skrevet 17. november 2022 Ninnit skrev (På 14.11.2022 den 16.11): Jeg er bare litt bekymret over at barna kan kjede seg da det er en liten by. Vi fra Oslo er litt bortskjemte mtp mange ulike tilbud for barn og unge. Hilsen ts Jeg har bare vært i Gjerdrum en gang på en festival hvor vi overnattet ei helg. Er fra Kristiansand, ikke stor by. Vi gikk av toget, og det var virkelig midt i GOKK. Ingen kollektiv forbindelse den gang da iallefall, så vi ble stående til noen tilfeldigvis kunne kjøre oss. Under oppholdet skulle jeg lete etter et sted å handle mat, og fikk beskjed av en lokal at det «bare var å gå 20 min den veien». Altså, jeg var vant til å gå mye og langt - men det var BARE jorder og en sjelden gang et hus å se. Jorde på jorde. Tilslutt dukket det opp en skikkelig nedslitt bensinstasjon, som var stengt 🫠 Asså…. Grøss nei. Jeg bor personlig heller i en litt trang leilighet i Oslo eller annen by. Men, jeg kam jo ha havnet i det mest gudsforlatte stedet som finnes i Gjerdrum da - hadde sikkert ikke vært representativt om noen ble hevet av på Haraldrud i Oslo liksom 😅 Anonymkode: 8df3e...d6d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #29 Skrevet 17. november 2022 Det går ingen tog til Gjerdrum da🤔🤔🤔 Anonymkode: 449de...b2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå