Gå til innhold

Kan penger løse dine problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta deg fem minutt og se på livet ditt; hva er det som drar deg ned? Hva er det som gir deg mest problemer og som gjør at livet ikke er optimalt? (jada, jeg vet at ingen sitt liv er helt perfekt) KAN virkelig mye penger være løsningen, kan du  kjøpe deg fri fra alle problemer? 

Tenk litt før du svarer. 

Anonymkode: 61520...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... dessverre. Har langt mer penger enn jeg bruker, mer av det hadde ikke hjulpet. Men det ble selvsagt lettere når bekymringene for grunnbehovene forsvant, en trygg plass å bo, inntekt til å handle mat og nødvendige ting for osv. Men Luxus har ikke løst noe for meg. 

Anonymkode: 960e2...849

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, de aller, aller fleste problemer og utfordringer jeg står i kommer av for lite penger. 

Anonymkode: 4758d...7ac

Skrevet

Ja! Helt klart, uten tvil! 

Har det egentlig veldig bra :) 

Anonymkode: 46692...ce2

Skrevet

Penger er ikke alt, men det er ikke langt fra sannheten. Bedre å ha det dritt i et slott enn i en pappeske. 🤣

Skrevet

Jepp, tilstrekkelig med penger bille faktisk løst alt som kan løses.

Jeg har en livsvarig psykisk diagnose som hverken penger eller behandling får gjort noe med og jeg savner katten min og hunden min som er gått bort, det kan heller ikke løses.

Utover det kan penger løse alt. Kunne kjøpt bolig på landet, sluttet å jobbe og bare gjort ting jeg liker med mannen min, sønnen min og hunden min 🥰

Anonymkode: 96c56...189

Skrevet

Ja, uten tvil! Har venner, mann, barn, utdanning men elendig økonomi pga helsa. Kan ikke jobbe 100%. Dermed ikke anledning til større lån og større kåk et annet sted. 

Anonymkode: 7c21e...422

Skrevet

Både ja og nei. Sliter kraftig psykisk etter å ha mistet begge foreldrene mine, og penger vil aldri få dem tilbake.

Derimot så kunne penger fikset mye annet i livet.

Anonymkode: 75a96...456

Skrevet

Ja. Hadde jeg fått en million hadde jeg kunne endret livet og blitt mye lykkeligere.

Anonymkode: 2ad68...a41

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Hadde jeg fått en million hadde jeg kunne endret livet og blitt mye lykkeligere.

Anonymkode: 2ad68...a41

For bare 1 mill? Jeg hadde trengt minimum 30 mill!

Anonymkode: 96c56...189

Skrevet

Det mest negative aspektet i mitt liv er tidsklemma. Om jeg kunne hatt et mer praktisk hus å holde orden på, og kanskje renholdstjenester, hadde det løst mye. Hadde jeg kunnet jobbe feks. 80 %, enda bedre! Kunne vært lenge hjemme med barnet også før barnehage. Det hadde gjort meg mer tilfreds. 

Anonymkode: 6c576...ab2

Skrevet

Penger hadde hjulpet på lykken ja! ☺️

Skrevet

Nei

Anonymkode: cf465...fc5

Skrevet

Ja! Trenger ca 30 mill så er alle mine problemer løst. 

Anonymkode: 710c1...427

Skrevet

Ja, de største problemene jeg har i livet kan løses med penger.

Anonymkode: 88ee2...306

Skrevet

Nei. Jeg har alvorlig kronisk sykdom, uten en kur. Må bare leve med det, og jeg har ekstremt dårlig livskvalitet dessverre (sengeliggende).

Eller tja, kanskje kunne jeg slengt pengene til forskning så noen kunne ha funnet en løsning. Det hadde vært fint.

Anonymkode: d8eed...d4d

• Hjerte 1
Gjest takinova
Skrevet

Veldig, veldig mye i livene til folk kan løses med penger. Men når disse tingene er løst, så vil man oppdage nye problemer. 

Skrevet

Mitt nest største problem nå er at jeg ikke eier bolig, og det hadde penger klart å løse. 

Mitt største problem er at jeg har lyst på barn, og har ingen mann. Jeg er i slutten av 30-årene, og tiden renne ut. Det hadde nok ikke penger klart å løse. Eller kanskje det hadde det. 

Anonymkode: af5b3...415

Skrevet

Ja, men det er kun fordi at mangelen på penger er det eneste problemet jeg har akkurat nå. 

Anonymkode: b682e...92f

Skrevet

Jeg har ikke så store problemer egentlig, men jeg føler meg til tider presset fra alle kanter (familie), mer penger kan på ingen måte løse dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...