Gå til innhold

Alt foregår plutselig i slow motion...

Fremhevede innlegg

Skrevet

tok smertestillende (sterkere enn vanlige, fikk resept på i går) for en time siden eller noe. Ble bedre i hodet og menssmertene, men plutselig ble jeg svimmel og alt skjer i slow motion. Det er ikke noe ubehagelig, men føles utrolig merkelig. Hvor lenge pleier slike bivirkninger å vare? Bør jeg kanskje legge meg nedpå?

Ok, jeg synes kanskje det var litt skummelt da, må innrømme det..

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Står det ikke noe om bivirkninger i pakningsvedlegget?

Uansett er det typisk at man blir litt satt ut av sterke smertestillende o.l. Det er en god grunn for at man blir frarådet fra å kjøre bil når en tar bestemte medisiner ;)

Hvis det skjer igjen når du tar tabelettene ville jeg tatt en telefon til lege i alle fall. Bedre føre var.

Skrevet

Jepp skal kontakte lege hvis det skjer igjen :) Takk for svar..

Bivirkningene sa svimmelhet og kvalme var litt vanlig, typisk det bare er det. Lurte bare på om jeg er kapabel til å ut og treffe venner i dag (blir så deppa av å sitte hjemme når jeg er syk) og i det hele tatt ta en dusj uten å besvime...

Hvis jeg skal ut tror jeg iallfall jeg skal bli bedt om å bli kjørt istedenfor buss, tenk så tullete å spy/besvime på bussen :ler:

Skrevet

Hvis de er sterke så kan det jo bare hende at det er virkningen som slår deg ut

Skrevet

Jeg tror det var det, ja. Tok meg noen timer på sofaen og slokna som et lys og nå våkna jeg i litt bedre form etter å hive på meg sminke og ta en dusj :) Får håpe formen holder seg sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...