AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg leverte bilen til verksted idag etter avtalt time god tid i forveien(en-to uker). Vi forklarte hva vi ville rette opp i og det var 2 spesifikke ting. jeg møtte opp til timen og de tok imot bilen uten noe problemer. Jeg satt å venta i 1,5 time, før sjefen kommer bort til meg og sier at delen de har bestilt til å fikse opp i den ene feilen, ikke har kommet enda. Jeg tok det litt rart, da de kunne sagt det med en gang jeg kom. Jeg satt å venta litt lenger, i håp om at de i det minste kunne fikse den andre feilen vi ønsket. Nei da, de kom med en unnskyldning der og. Vi fikk også beskjed om at den ene reimen var litt slakk, dette var det de som ordna for noen få uker siden.(derfor vi kom tilbake pga noe lyd etter den gangen). Jeg betalte ikke noe nå, men må mest sannsynlig det enten via faktura eller dra tilbake. Er dette greit? Jeg skjønner at vi må betale litt ettersom de brukte tid, men det er vel ikke vår feil at de 1.ikke sier ifra på forhånd slik at vi kan flytte timen lenger så delen kunne kommet fram først 2. må betale feilen de har gjort, altså slapp reim, når det var de som byttet den sist vi var der? Og i tillegg har de ikke fikset noe på bilen selvom det var veldig klart hva som var galt. kom gjerne med noen tips til hva jeg kan gjøre. Jeg føler meg lurt. Anonymkode: ff397...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Nei det er ikke greit i det hele tatt de burde informert om at delen/delene ikke var kommet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå