Gå til innhold

Han ble plutselig kald

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff at du tør. Her er det jo full pott at han har blitt kald å mista interessen. Ingenting er bedre for deg. Finn deg en snill mann. 

Anonymkode: 9a296...ab3

Har tatt opp med han ang videoene! At dette blir kleint og altfor mye! Litt humor er lov, men dette blir for mye,. Men ikke alle folk vil forstå humoren hans... men han er enig i at det er kleint. Men gjør ingenting med det

Anonymkode: 29d78...f47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

En fyr fra tinder jeg har møtt 2-3 ganger nå, har begynt å bli kald. Jeg har hatt mensen i noen dager og gitt klare tegn på at jeg ikke vil ha sex enda... han vil ikke vente. Allerede på 1.date da vi kysset, insisterte han på at vi skulle  overnatte sammen og dette ble nevnt mens han fulgte meg til busstoppet. Hadde vært i 2 timer på en bar sammen. Og jeg sa det blir for tidlig. Han sier at han er ute etter noe seriøst og ikke ligge rundt! På bio står det: søker forhold. Men nå på meldinger er han kald, han kunne ikke møtes likevel denne uka pga mye planer, jeg vil vente med ligg til vi er eksklusive, istedet for å bli droppet etter sex, liker fyren altfor godt... og nå sitter jeg igjen med skyldfølelse. Føler han forventer at jeg ligger med han. Men jeg føler meg ikke klar.... hvis han er ute etter forhold så kan han vente til 4-5 date med overnatting osv

Glem han. Maser etter sex etter 1 eller 2 date dårlig mann. Han kan du ikke stole på. Du ville ha blitt samtale emne for hans venner 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (2 minutter siden):

Glem han. Maser etter sex etter 1 eller 2 date dårlig mann. Han kan du ikke stole på. Du ville ha blitt samtale emne for hans venner 

Enig! Han har sagt mye allerede til kollegaer og venna at vi dater osv.... så menn prater de også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Menn på tinder er ikke seriøse. 

Anonymkode: f7805...b17

Det verste er giftemenn som er på tinder for å ha det morro mens kona ikke vet noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig! Han har sagt mye allerede til kollegaer og venna at vi dater osv.... så menn prater de også

De snakker dritt om oss kvinner så pass på ditt rykte ikke ok å bli kalt hore 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...