Gå til innhold

Han ble plutselig kald


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr fra tinder jeg har møtt 2-3 ganger nå, har begynt å bli kald. Jeg har hatt mensen i noen dager og gitt klare tegn på at jeg ikke vil ha sex enda... han vil ikke vente. Allerede på 1.date da vi kysset, insisterte han på at vi skulle  overnatte sammen og dette ble nevnt mens han fulgte meg til busstoppet. Hadde vært i 2 timer på en bar sammen. Og jeg sa det blir for tidlig. Han sier at han er ute etter noe seriøst og ikke ligge rundt! På bio står det: søker forhold. Men nå på meldinger er han kald, han kunne ikke møtes likevel denne uka pga mye planer, jeg vil vente med ligg til vi er eksklusive, istedet for å bli droppet etter sex, liker fyren altfor godt... og nå sitter jeg igjen med skyldfølelse. Føler han forventer at jeg ligger med han. Men jeg føler meg ikke klar.... hvis han er ute etter forhold så kan han vente til 4-5 date med overnatting osv

Anonymkode: 29d78...f47

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er oppskriften på et destruktiv og kynisk forhold. 

Avslutt forholdet og kom deg videre i livet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når han får deg til å få dårlig samvittighet for at du ikke alt har ligget med han, hva blir det neste? Vil du være med en sånn fyr? 

Han her tror jeg blir å kontrollere deg og trykke deg ned. For å være helt ærlig.

Jeg har vært i slike forhold og ser røde flagg lettere enn noen som ikke har vært i slik relasjon. Jeg kan ikke vite hundre% sikkert, men magefølelsen min er veldig sterk ut fra det du deler. Det skal du vite.

Endret av Purple_Pixiedust
  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

En fyr fra tinder jeg har møtt 2-3 ganger nå, har begynt å bli kald. Jeg har hatt mensen i noen dager og gitt klare tegn på at jeg ikke vil ha sex enda... han vil ikke vente. Allerede på 1.date da vi kysset, insisterte han på at vi skulle  overnatte sammen og dette ble nevnt mens han fulgte meg til busstoppet. Hadde vært i 2 timer på en bar sammen. Og jeg sa det blir for tidlig. Han sier at han er ute etter noe seriøst og ikke ligge rundt! På bio står det: søker forhold. Men nå på meldinger er han kald, han kunne ikke møtes likevel denne uka pga mye planer, jeg vil vente med ligg til vi er eksklusive, istedet for å bli droppet etter sex, liker fyren altfor godt... og nå sitter jeg igjen med skyldfølelse. Føler han forventer at jeg ligger med han. Men jeg føler meg ikke klar.... hvis han er ute etter forhold så kan han vente til 4-5 date med overnatting osv

Anonymkode: 29d78...f47

Hvor har dere vært når dere har møttes? Hva har dere gjort ?

Anonymkode: 0534f...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

En fyr fra tinder jeg har møtt 2-3 ganger nå, har begynt å bli kald. Jeg har hatt mensen i noen dager og gitt klare tegn på at jeg ikke vil ha sex enda... han vil ikke vente. Allerede på 1.date da vi kysset, insisterte han på at vi skulle  overnatte sammen og dette ble nevnt mens han fulgte meg til busstoppet. Hadde vært i 2 timer på en bar sammen. Og jeg sa det blir for tidlig. Han sier at han er ute etter noe seriøst og ikke ligge rundt! På bio står det: søker forhold. Men nå på meldinger er han kald, han kunne ikke møtes likevel denne uka pga mye planer, jeg vil vente med ligg til vi er eksklusive, istedet for å bli droppet etter sex, liker fyren altfor godt... og nå sitter jeg igjen med skyldfølelse. Føler han forventer at jeg ligger med han. Men jeg føler meg ikke klar.... hvis han er ute etter forhold så kan han vente til 4-5 date med overnatting osv

Anonymkode: 29d78...f47

LØP! 

Anonymkode: d81c2...4c2

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løøøøøøøp! Blokker, null kontakt. 

Herregud, for en idiot!

 

Anonymkode: 98174...895

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nummer 1: ikke lik en drittsekk. Du trenger selvrespekt så du mister interessen med det samme noe. Behandler deg på den måten. Han kommer til å suge sjela di tom.

Anonymkode: 98224...ed0

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn på tinder er ikke seriøse. 

Anonymkode: f7805...b17

Muligens jeg som møter alle dem da. Menn som vil ha forhold bruker også Tinder 

Anonymkode: baf37...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor har dere vært når dere har møttes? Hva har dere gjort ?

Anonymkode: 0534f...4f4

Første gangen på bar, tok drink. Gikk litt tur. Og dro hver vår vei, hjem. 2.date; hjemme hos han, skulle se film. Han inviterte på film og vin. Og 3.date var kun tur ute....

Anonymkode: 29d78...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende han vil ha forhold, men tydeligvis ikke med deg.

Anonymkode: 39e41...ff7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første gangen på bar, tok drink. Gikk litt tur. Og dro hver vår vei, hjem. 2.date; hjemme hos han, skulle se film. Han inviterte på film og vin. Og 3.date var kun tur ute....

Anonymkode: 29d78...f47

"Se en film" er jo nettopp det klassiske, Netflix and chill. Han regna jo med han skulle få seg noe.

 

Anonymkode: 39e41...ff7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo "bare" ute etter sex, eller i verste fall en narsissist eller enda skumlere, en psykopat. Folk med godt hjerte behandler ikke andre slik.

Anonymkode: 98174...895

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel fyr. Han burde ikke ha lyst til å ha sex med deg når du sier du ikke vil. Veldig dårlig karaktertrekk. Han vet selvfølgelig at du er interessert i han, og nå spiller han sur for at du skal gi etter. Ikke gjør det!

Anonymkode: baf37...79b

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

"Se en film" er jo nettopp det klassiske, Netflix and chill. Han regna jo med han skulle få seg noe.

 

Anonymkode: 39e41...ff7

Det spiller ingen trille. Jeg, som kvinne, regner også innimellom om å få seg noe. Hvis vedkommende drar hjem, så holder ikke jeg noen masete og manipulerende tale om overnatting. Ekstremt usexy og uempatisk. Det vet alle med hjernen og hjertet i behold. 

Anonymkode: 98224...ed0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han er jo "bare" ute etter sex, eller i verste fall en narsissist eller enda skumlere, en psykopat. Folk med godt hjerte behandler ikke andre slik.

Anonymkode: 98174...895

Veit ikke føler han og har hallusinasjoner!! Bla på snap legger han ofte ut videoer hvor han prater med en person som heter et eller annet, sånne oppdiktede figur ved hjelp av snapfigurer som det er..... så driver de og snakker mellom seg, om div ting. Han  er på en måte den oppdiktede figuren, men bruker emojies....vet ikke hvordan jeg skal forklare.😂 er bare rart

Anonymkode: 29d78...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veit ikke føler han og har hallusinasjoner!! Bla på snap legger han ofte ut videoer hvor han prater med en person som heter et eller annet, sånne oppdiktede figur ved hjelp av snapfigurer som det er..... så driver de og snakker mellom seg, om div ting. Han  er på en måte den oppdiktede figuren, men bruker emojies....vet ikke hvordan jeg skal forklare.😂 er bare rart

Anonymkode: 29d78...f47

Løp

Anonymkode: f7805...b17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En fyr fra tinder jeg har møtt 2-3 ganger nå, har begynt å bli kald. Jeg har hatt mensen i noen dager og gitt klare tegn på at jeg ikke vil ha sex enda... han vil ikke vente. Allerede på 1.date da vi kysset, insisterte han på at vi skulle  overnatte sammen og dette ble nevnt mens han fulgte meg til busstoppet. Hadde vært i 2 timer på en bar sammen. Og jeg sa det blir for tidlig. Han sier at han er ute etter noe seriøst og ikke ligge rundt! På bio står det: søker forhold. Men nå på meldinger er han kald, han kunne ikke møtes likevel denne uka pga mye planer, jeg vil vente med ligg til vi er eksklusive, istedet for å bli droppet etter sex, liker fyren altfor godt... og nå sitter jeg igjen med skyldfølelse. Føler han forventer at jeg ligger med han. Men jeg føler meg ikke klar.... hvis han er ute etter forhold så kan han vente til 4-5 date med overnatting osv

Anonymkode: 29d78...f47

Har du noen gang hørt om en kvinne som endte opp med å få mannen i sitt liv ved å ligge med ham fordi han ville gå fra henne dersom han ikke fikk ligge?

Noen gang?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Veit ikke føler han og har hallusinasjoner!! Bla på snap legger han ofte ut videoer hvor han prater med en person som heter et eller annet, sånne oppdiktede figur ved hjelp av snapfigurer som det er..... så driver de og snakker mellom seg, om div ting. Han  er på en måte den oppdiktede figuren, men bruker emojies....vet ikke hvordan jeg skal forklare.😂 er bare rart

Anonymkode: 29d78...f47

Huff at du tør. Her er det jo full pott at han har blitt kald å mista interessen. Ingenting er bedre for deg. Finn deg en snill mann. 

Anonymkode: 9a296...ab3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...