Siljemor20 Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Jeg trenger hjelp! Fitbit charge 5 Intervalltrening: Klokka sier jeg beveger meg på første intervall,mens appen sier hvile på første intervall. Går dette an å endre? På denne intervallene brukte jeg 24 minutter, men totalt under står det at jeg var i 45 aktiv sone? Dette stemmer jo ikke siden økta ikke var så lang? Og mine totale aktive minutter var 97 minutter? What to do? Endret 11. oktober 2022 av Siljemor20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg vet ikke noe om aktiv/hvile, men soneminutter blir doblet om du er i kardio og tredoblet(?) når du er i peak (tror det skal være mer verdt med høy puls enn moderat) Anonymkode: 05258...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Aktive soneminutter er ikke det samme som trening. Du får aktive soneminutter så lenge pulsen din er på sone for "fettforbrenning" eller "kardio", og det kan du være lenge etter en avsluttet treningsøkt. Anonymkode: 1d765...1fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Aktive soneminutter er ikke det samme som trening. Du får aktive soneminutter så lenge pulsen din er på sone for "fettforbrenning" eller "kardio", og det kan du være lenge etter en avsluttet treningsøkt. Anonymkode: 1d765...1fa Dette! TS, anbefaler at du leser deg litt opp på soneminutter i Fitbit appen Anonymkode: f4ace...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljemor20 Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette! TS, anbefaler at du leser deg litt opp på soneminutter i Fitbit appen Anonymkode: f4ace...f57 Takk for svar, det skal jeg gjøre😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljemor20 Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Aktive soneminutter er ikke det samme som trening. Du får aktive soneminutter så lenge pulsen din er på sone for "fettforbrenning" eller "kardio", og det kan du være lenge etter en avsluttet treningsøkt. Anonymkode: 1d765...1fa Takk for svar, det gir mening🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljemor20 Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg vet ikke noe om aktiv/hvile, men soneminutter blir doblet om du er i kardio og tredoblet(?) når du er i peak (tror det skal være mer verdt med høy puls enn moderat) Anonymkode: 05258...da5 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå