Gå til innhold

bli jo ikke tent av han

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor i landet bor dere?  Du liker han jo men tenner ikke på han. Kalles vennskap det. Dessverre 😕 kanskje greit å være ærlig med han, at du liker han veldig godt som venn men ikke noe mer

Anonymkode: d2d95...2b5

Bor I Oslo begge

Anonymkode: 6b07e...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er hennes egenskaper relevant for tråden? Den handler om hvordan hun skal si fra til en mann at hun ikke er interessert i han. 

Anonymkode: af176...314

Det handler om hvor hun legger alt fokus; bare på utseende hos dem begge. Det kalles å være overfladisk. Tipper det er derfor det rådes til å slippe denne mannen fri.

Anonymkode: c70ca...aa6

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Såklart. 

Anonymkode: d2d95...2b5

Javel, hvordan det?

Anonymkode: 18f57...dc8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler om hvor hun legger alt fokus; bare på utseende hos dem begge. Det kalles å være overfladisk. Tipper det er derfor det rådes til å slippe denne mannen fri.

Anonymkode: c70ca...aa6

Ja det er overfladisk å bry seg om kroppen men ikke kom her å si at ikke du bryr deg om kroppen til noen potensielt skal ligge med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så mye bitterhet og sjalusi her 😂 "Kan ikke jeg få deg skal ingen andre heller" 😂🙄😌 Butthurt much?

Ikke bry deg om de du, kvinne er kvinne verst.  Armer eller ikke, klart du skal tenne fysisk på en mann. Seksuell tenning er jo selve limet i et forhold (bortsett fra evt. barn da).   Kast ikke bort de beste årene dine på en mann som ikke tenner deg skikkelig, de får du heller ha som venn-

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (3 minutter siden):

Ikke bry deg om de du, kvinne er kvinne verst.  Armer eller ikke, klart du skal tenne fysisk på en mann. Seksuell tenning er jo selve limet i et forhold (bortsett fra evt. barn da).   Kast ikke bort de beste årene dine på en mann som ikke tenner deg skikkelig, de får du heller ha som venn-

Ja kjære deg, men skjønner ikke disse kvinnene her på KG. Sier at kvinner med bra puppe og rumpe tåler dårliere fødsel. Det stemmer ikke helt riktig. Dame på 120 kg vil jo ha problemer med å føde, få tidlig sykdommer osv. men jeg som er slank. Føler jo ikke at jeg kommer til å få fødselsproblemer. Trening er bra for helsa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tror ikke han blir lei seg om du bare har sex med han da 😅 Vanskelig å få brukt en mann til sex.

Bare ett lite tips: Store pupper faller raskere. Store rumper og. Kvinnekropp med mye fett, selv om det er pent fordelt, tåler aldring og barnefødsler dårlig.

Han kan se lik ut til han er 50. Og forandre seg raskt med litt panikktrening når 40 nærmer seg.

Menn som henger mye på treningsstudio, ser mye trente damer, og følger de oftere i SoMe. Og får ett annet syn på hva en damekropp er. 

Å bo med en mann som setter stor pris på sixpack, kan bli stressmoment senere. Menn holder lett på sin tross alt. 

Anonymkode: d832d...94e

Haha, er jo viktig med trening både for sykdommer og andre div ting. Det stemmer ikke at vi unge og slanke tåler barnefødsler dårligere lol, hvis det hadde vært sånn at hadde nok en eller annen ernæringfysiolog sagt: ikke tren damer, bare gå opp i vekt, da tåler dere bedre fødsel. De som er overvektige har jo større risiko for å få sykdommer som hjerteproblemer osv.skaff deg litt info først du😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, er jo viktig med trening både for sykdommer og andre div ting. Det stemmer ikke at vi unge og slanke tåler barnefødsler dårligere lol, hvis det hadde vært sånn at hadde nok en eller annen ernæringfysiolog sagt: ikke tren damer, bare gå opp i vekt, da tåler dere bedre fødsel. De som er overvektige har jo større risiko for å få sykdommer som hjerteproblemer osv.skaff deg litt info først du😉

Tror du må lese innlegget du siterer om igjen.

Anonymkode: 05d29...a52

• Liker 2
Skrevet

Da må du bare rive av plasteret og si at du liker han veldig godt, men du føler at det ikke er den gnisten der som trengs for å ta det videre. Si du er takknemlig for at han har tatt seg tid til å bli kjent deg og du med han, at du ønsker han lykke til videre. Evt. "jeg føler at vi er mer som venner, jeg tror ikke vi har den kjemien som trengs for å være sammen, men jeg vil gjerne ha deg som venn". Viss du vil ha han som venn da. 

Skrevet

Inceltroll

• Liker 1
Skrevet

Det er skikkelig festbrems for orgasmen, å være så inni gampræva kroppsfiksert...

Farken mæ ikke rart at enkelte får flere 10x mere orgasmer i blindfold😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva mener du? Jeg har jo likt fyren selv men når jeg så overkroppen så ble jeg skuffet

Ta han med på trening? 👀 Jeg synes det er overfladisk av deg. Sånn helt ærlig. Menn har kroppskomplekser de og, vet du. 😬

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har begynt å date en fyr som vil noe seriøst. Han har gitt uttrykk for at han liker meg. Denne fyren er altfooor snill, ikke drittsekk.men merker at jeg ikke blir så tent av han, og mest pga av overkroppen. Han er gira på å finne på ting med meg, kaffe tur og osv. Og sa sist gang: savnet å henge med deg osv. men så er jeg også ute etter noe seriøst, men ikke med han, jeg kan ikke bare bruke han for sex, det har jeg ikke hjerte til å gjøre... jeg kan ikke treffe han mere  hvis han skal like meg mere og mere.... veit ikke hvordan jeg skal ta opp med han og ta steget for å dumpe han?  Jeg er godt trent, smal midje. , store pupper, rumpe. Fine bein og lår. Flat mage.  Er 26 år

Når jeg kommer hjem så bynner jeg og sammenlikne kroppen hans med folk jeg har datet før, som har hatt muskuløs kropp og trener regelmessig, noe som er enda mer. Han gidder heller aldri å trene..... får vondt av fyren....  jeg vet uansett om jeg blir sammen med han, så varer det maks 2-3 mnd. når jeg innleder forhold vil jeg at det skal vare livet ut, jeg er i den situasjonen at jeg vil slå meg til ro, fyren er helt fantastisk på alle områder; men seksuelt nei ingenting, vi har ikke liggi sammen enda, han er 8 år eldre enn meg.Og derfor jeg vil ikke innlede forhold når jeg veit at jeg kommer til å tenke på andre mannfolk. Det er det som får en dame til å ha samleie med sin mann, at man har kraftige armer osv muskuløse. Han har sånn kropp som er til venstre! Illustrasjon....

34C21E23-CDD3-42D6-B59E-D61C07B73290.png

I er forhold er det viktig at dere liker hverandre. det er også viktig at dere har noen felles interesser og hat lit lik sex behov. om den ene liker å trene så bør også den andre kunne like det lit. Men må også kunne akseptere at der har lit forskjellige interesser 

Skrevet
Anonym11223344 skrev (8 timer siden):

Inceltroll

Jepp om noen dager kommer samme tråd med kjønnsrollene snudd bare for at trollet skal få frem hvor dobbeltmoralske kvinner er som syns kvinners krav til menns kropp er ok men ikke menns krav til kvinners kropp. Forskjellen er ofte at menns krav til kvinners kropp er unaturlige kropper og ikke trente kropper, og at disse mennene selv ikke er tiere som trener selv men forventer en tier dame 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...