Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg støvsuger og bytter på senga like ofte. Ser ikke noe galt i å holde det rent. Tørrmopper gulvene hver kveld med fiberklut, og det er utrolig hvor mye rart som legger seg bare på et døgn. Det dufter godt, innemiljøet er rent. Bedre enn å få lus, veggdyr etc i hus…

Anonymkode: bf148...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg støvsuger og bytter på senga like ofte. Ser ikke noe galt i å holde det rent. Tørrmopper gulvene hver kveld med fiberklut, og det er utrolig hvor mye rart som legger seg bare på et døgn. Det dufter godt, innemiljøet er rent. Bedre enn å få lus, veggdyr etc i hus…

hun tørrmopper riktig nok ikke, men mopper gulvet hver 3 dag, rister alt av tepper osv. Folk som kommer på besøk blir nærmere imponert av hvor rent det er, men jeg ser ikke vitsen med å gjøre det så ofte. Og det å vaske håndklær på 3 timer, truser osv. De blir slitt 

Anonymkode: 6714e...0a2

Skrevet

Nei, dette er ikke normalt. Og som du sier, så skader hun til og med hendene sine! Trolig vasker hun hendene sine overdrevet mye også?

Hvordan får hun tid til dette? Er hun i jobb?

Anonymkode: 4e426...1b2

Skrevet

Snakk med henne om hvorfor hun vasker så mye, ikke bare si at hun gjør det. Prøv å finne ut hva som ligger bak vaskingen. 

Anonymkode: f7db5...ab7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lus og veggedyr, faktisk!? :P Jobber du på et barnehjem i London i 1889?

Anonymkode: af172...939

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er jo syk! Hun har OCD og trenger hjelp nå!

Anonymkode: 244a1...14b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...