AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #21 Skrevet 14. november 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: rart foreldra hennes ikke har sagt noe om hvordan hun kler seg er jo ikke mye normalt høres ut som hun er veldig løs i strikken og bare opptatt av sex og en ordelig dame for sønnen din Anonymkode: cb8a2...c3c Rart at enkelte foreldre skla styre hvordan voksne mennesker skal kle seg. Hvorfor høres hun løs på strikken ut? Kona mi går og uten truse i både lange og korte skjørt. Er hun da løs i strikken? Alle er ikke ortodoks kristne 🙊 Anonymkode: 7291c...902 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #22 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 19.13): Er jeg bare en gris? Eller er det også andre her som innrømmer å ha hatt tilsvarende tanker? Synes ikke du er en gris fordet, mer et troll kanskje. Du har vært et heldig troll som har fått sett noe usedvanlig sexy og vakkert. Noen kvinner synes det er spennende å pirre menn, i alle aldre. Det er lov å kose seg med de minnene slike spennende kvinner gir deg. Men du bør holde tankene dine til kona di. Anonymkode: c34bf...ff4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #23 Skrevet 16. november 2022 Kjæresten til sønnen min (17 år) gikk alltid uten bh og solet seg toppløs da hun var med oss på ferie. Må innrømme at jeg kjente det på hjerterytmen de første dagene... Anonymkode: 8e8e5...e34
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #24 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 23.16): Tror ikke det er så veldig uvanlig at menn tenner litt på sønnenes kjærester. Så lenge det blir med fantasien er det ingenting galt med det! Anonymkode: 2f627...dfe Jo, det er det. Jeg har ikke i mot at folk har fantasier, men kjæresten til sønnen er ikke noe å sikle på. Det er sykelig, og en anelse incest-aktig. Kjærester til sønner, og venninner til døtre er forbudt sone. M43 Anonymkode: 9686f...ea8 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #25 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 14.52): Rart at enkelte foreldre skla styre hvordan voksne mennesker skal kle seg. Hvorfor høres hun løs på strikken ut? Kona mi går og uten truse i både lange og korte skjørt. Er hun da løs i strikken? Alle er ikke ortodoks kristne 🙊 Anonymkode: 7291c...902 Hun er en tøs, sikkert utro også Anonymkode: 4d539...b93
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #26 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 21.02): Kjæresten til sønnen min (17 år) gikk alltid uten bh og solet seg toppløs da hun var med oss på ferie. Må innrømme at jeg kjente det på hjerterytmen de første dagene... Anonymkode: 8e8e5...e34 Altså, er det mulig å være mer hebefil. Hvem legger seg etter kjæresten til sin egen sønn! Herrefred, er det rart jeg aldri skal ha en mann mer, som tenker slikt om sitt eget avkoms kjæreste! Det er sykt ekkelt! AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jo, det er det. Jeg har ikke i mot at folk har fantasier, men kjæresten til sønnen er ikke noe å sikle på. Det er sykelig, og en anelse incest-aktig. Kjærester til sønner, og venninner til døtre er forbudt sone. M43 Anonymkode: 9686f...ea8 Faen så enig! Anonymkode: 9793a...e90 2
bergkatt Skrevet 19. november 2022 #27 Skrevet 19. november 2022 Dette er et ømtåelig tema. Det å tenne på eei ung og flott kvinne (jente) er ikke noe galt og helt normalt tenker jeg. Sånt kan man både leke og kose seg noe med, men når det nå er snakk om din sønns kjæreste så bør vel disse tankene legges raskt bort og forhåpentligvis ikke forstyrre din rolle som svigerfar ovenfor henne. Du skal være en farsfigur ovenfor både din sønn og henne! Jeg tenker du kan la tankene flyte en tur og så må du bare rett og slett legge de helt bort. Her er det din sønn og hans lykke og fremtid du må ha i fokus, og denne unge kvinnen må du se på som din egen datter. Du skal støtte og hjelpe de på livets lange landevei, være en omsorgsperson og støtte i livet. Thats it, ikke en svigerfar som gir "tvetydige" signaler..... Hva er alderen deres forresten? (Ikke at det vil ha noe betydning for hva du skal gjøre, men det har noe å si om "alvorlighetsgraden" for disse forbudte tankene tenker jeg.) At hun er en ung kvinne som tydeligvis har et lekent og godt forhold til din sønn bør være grensen for dine tanker. Ikke tillegg henne intensjoner om å treffe deg og andre menn. Og ikke gjør som mange andre her beskylde henne for å være løs. Sol, varme, kjole og en mer fri følelse og handlemåte er nok kun ment for din (heldige) sønn. Stå på og del noe av denne lysten og lengselen med din kone - hold din (sviger)datter laaaaaaangt unna denne samtalen - og foreslå om hun kan gjøre noe liknende for deg lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå