Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Har blitt rammet i dag, og har eksamen om 4 dager.. Er det håp?
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Jeg ble syk sent søndag kveld og er fortsatt syk. Mistet to eksamener på den måten
Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Pokker ta.. Dette har jeg ikke tid til!!!!
Gjest Malina Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har akkurat ligget å spydd i 2 hele dager! Det er vel veldig forskjellig hvor lenge det varer,men det er ihvertfall viktig å ta det med ro,så kroppen kan klare å komme seg! Eksamensstress er vel ikke akkuart det optimale... Drikk blåbær - og havresuppe som skal virke bra mot SPY!!
Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 det hørtes utrolig ekkelt ut blåbær og havresuppe.. æsj sitter i senga nå med alle bøkene strødd rundt meg, prøver å føre et driftsregnskap.. hehe ikke den optimale kuren kanskje. Uff..
tuji Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Det er håp, men du bør ta deg tid til å slappe av. Kanskje går det over i løpet av et par dager, det gjør ofte det.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Jeg ble syk sent søndag kveld og er fortsatt syk. Mistet to eksamener på den måten ← Hva? Har du spydd og hatt diaree i 4-5dager? Set var lenge det..
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Hadde dette i forfjord, da spydde og diareet jeg (samtidig også, for en digg situasjon) i 3 dager Fysj så ekkelt!
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Hva? Har du spydd og hatt diaree i 4-5dager? Set var lenge det.. ← Jeg er en støvsuger når det gjelder omgangssyke, men heldigvis så er det sjelden jeg kaster opp. Jeg blir bare så innmarri kvalm, diarè, vondt i hodet, magekrampe etc. Så nei, jeg har ikke kastet opp disse dagene, men tilbrakt litt tid på do. Nå er det fint lite jeg har spist på fire dager så... Er kvalm og sulten Litt av en kombinasjon
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 fy fillern- så fort denne må smitte!! Jeg har ikke vært i nærheten av noen jeg vet har hatt omgangsyke, men var på et folksomt sted onsdag- og bang torsdag/idag kan benyttes hjemme over toalettet.
Gjest Gitte Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Jeg er frisk igjen Bare bittelitt kvalm, men har ikke kastet opp eller noe i dag, og feberen forsvant i natt.. *puh*
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 Hva er omgangssyke? Er det en samlebetegnelse på alle infeksjoner som gjør at du schpyr og driter? Det går vel ikke da an å si hvor lenge det varer!! Finnes jo en haug av saker som kan få deg til å spy o drite, og alle tar forskjellig tid å bli kvitt. Å, god bedring forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå