Gå til innhold

KG-avhengig?


Midnattsol

Anbefalte innlegg

AAARGH, hvorfor bare måååå jeg titte innom KG støtt og stadig??

Hva er det med KG?

Er du KG-avhengig? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delilah

Jepp!...Jeg er blitt avhengig :kul::ler:

Syns det er så mange ok folk her, er både morsomt, lærerikt og interessant å lese innleggene. Er i det hele tatt en fin atmosfære her syns jeg :wink:

Hurra for KG! :ler::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mååå begge deler jeg..

Både røyke og titte på KG asså..

Titter mer enn jeg skriver da..

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her når jeg ikke har noe annet å finne på. Er sykemeldt og da går dagene trått :roll:

Og nå som det er så VAKKERT vær ute blir det ikke akkurat mindre av PC`titting :ler:

Men jeg har ingen problemer med abstinenser dersom jeg har mye annet å gjøre, det er ganske utrolig. Nå til helgen skal jeg hjem til Sunnmøre, og det gjør meg da absolutt ingenting å ikke lese/skrive på KG før mandag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrur jeg på PCen, så jeg innom KG en tur - og jeg bruker PCen nesten hver dag, så da blir det jo en del... Men jeg er vel ikke totalavhengig, for det er ikke sånn at jeg får pustebesvær hvis jeg ikke får min daglige KG-dose :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok avhengig ja. Er etter en forseggjort og høyt respektert test blitt templet som nettoholiker, og kg må ta sin del av skylda der...... :ler:

Men d er flere ganger jeg har opphold i oppholdet. *hm* Avogtil må jeg ha full pause fra kg, noen ganger full pause fra internett, noen ganger data'n totalt, men som regel er jeg her... men orker ikke alltid å skrive... bare lese... Noen ganger MÅ jeg skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg er blitt avhengig av KG, foreløpig, men EN ting er sikkert. Det at jeg er her, er det INGEN som vet. Ikke kommer jeg til å si det til noen heller, så dette er mitt eget lille "fristed" om jeg kan kalle det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er KG-holiker i perioder, jeg :briller:

Men så blir jeg lei litt .... titter ut i virkelighetens verden .... og bare MÅ tilbake til KG igjen for å se om jeg gått glipp av noe.

Det er egentlig ikke den verste "sykdommen" å ha, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok innrømme det at jeg er blit nokså avhengig. Er innom flere ganger på dagen...

Med det er nok ikke den verste lasten jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...