AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #81 Skrevet 15. mars 2023 Snok1 skrev (På 14.3.2023 den 6.56): Har du diskutert dette med mannen din? Kanskje han er helt enig med deg? Tviler siden han er helt besett på å ha sex med meg, men tenningen min er over forlengst. Vil ha nytt Anonymkode: bde04...09c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #82 Skrevet 15. mars 2023 On 3/13/2023 at 3:28 PM, AnonymBruker said: Lite selvinnsikt å finne her, men dytte skylden på partneren finnes det i massivs. Heldigvis mange aktverdige grunner. Noen får det til om med til å høres så romantisk ut. Fantiske historier man forteller seg selv. Hva med: Dårlig selvtillit, mangler respekt for partner, mangler respekt meg selv eller forholdet. Jeg driter i andres følelser så lenge jeg får tilfredsstilt mitt behov. Men aller helst: Jeg syntes jeg fortjener det. Anonymkode: 01df5...7d4 Amen! Anonymkode: a8f38...1ac
Frkego Skrevet 16. mars 2023 #83 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da er du svært heldig. Om jeg er "heldig" har vi sex 2-3 ganger i måneden, ofte sjeldnere. Vi har vært sammen svært lenge med litt kjedelig og forutsigbar sex, men tenker ikke på å være utro. Som mann står ikke kvinnene i "kø". Tror det er langt enklere for en dame å finne seg en mann å ha sex med (har dog ingen statistikk å vise til). Anonymkode: 50517...22b Det viser at du er mann når du likevel ikke er utro selv om du har et behov for mer sex enn forholdet gir 👏🏼 slike menn (og kvinner) skulle det vært flere av. Ja, vi begge er svært heldige! Vi har bedre og bedre sex for hvert år som går 🎉 1
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #84 Skrevet 16. mars 2023 Frkego skrev (4 minutter siden): Ja, vi begge er svært heldige! Vi har bedre og bedre sex for hvert år som går 🎉 Min erfaring er at dette krever mer enn flaks. Det krever at en først og fremst er litt kritisk i datingfasen og kun satser på den man er seksuelt kompatibel med. Deretter kommer mange år hvor det kreves at begge partnere faktisk viser en dedikasjon til å opprettholde eller finne tilbake til et aktivt og levende sexliv.
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #85 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tviler siden han er helt besett på å ha sex med meg, men tenningen min er over forlengst. Vil ha nytt Anonymkode: bde04...09c Men har dere snakket sammen om dette?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #86 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 17.09): Fordi det å ha sex med samme mann over flere år er kjedelig Da trenger man nytt blod, nytt og spennende sexliv og nye ting å finne ut med en annen mann. Anonymkode: bde04...09c hva er det den store forskjellen på sex mellom partneren din og en ny mann? Jeg har ligget med flere men syns ikke det er så stor forskjell på mannfolk og sex akkurat. Skjønner at det kan bli kjedelig i lengden ja. Jeg har enda til gode å møte den mannen som som gir meg en mind blowing opplevelse når det gjelder sex. Nå er jeg langt oppi femti åra så det ser dårlig ut at det skal skje da. Men jeg skjønner ikke den store forskjellen med mindre man utforsker ting som bdsm eller noe litt mer kinky som kanskje partneren ikke vil ha. Vanilje sex er ikke så veldig spennende uansett hvilken mann man er med syns jeg da. Hvis det ikke er følelser inne bildet da blir det langt mer spennende med sex for min del da. Men det er jo sjelden det skjer. Anonymkode: 993a9...95d
Frkego Skrevet 16. mars 2023 #87 Skrevet 16. mars 2023 Snok1 skrev (36 minutter siden): Min erfaring er at dette krever mer enn flaks. Det krever at en først og fremst er litt kritisk i datingfasen og kun satser på den man er seksuelt kompatibel med. Deretter kommer mange år hvor det kreves at begge partnere faktisk viser en dedikasjon til å opprettholde eller finne tilbake til et aktivt og levende sexliv. Vi ble sammen i slutten av tenårene og hadd vel lite fokus på om vi var seksuelt kompatible da, sex var sex bare på den tiden. Helt enkel vanilje uten særlig variasjon, men begge var kåte ungdommer. Men ja, vi har begge jobbet for sexlivet vårt, men det har kommet av seg selv da vi har hatt en veldig god kommunikasjon rundt samlivet vårt, spesielt etter at vi ble voksne og etablert. Men det jeg tror har hatt størst innvirkning er hvor godt vi liker hverandre. Det er ikke bare det at vi elsker hverandre, men virkelig liker den andre parten. Han er min beste venn, verdens kjekkeste og mest omsorgsfulle mann og vi elsker å tilbringe tid med hverandre - og prioriterer derfor hverandre. Samtidig har vi de siste årene utforsket mye sexuelt, noe som bare har ført oss enda nærmere hverandre - alt er liksom åpent mellom oss.
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #88 Skrevet 16. mars 2023 Frkego skrev (23 minutter siden): Vi ble sammen i slutten av tenårene og hadd vel lite fokus på om vi var seksuelt kompatible da, sex var sex bare på den tiden. Helt enkel vanilje uten særlig variasjon, men begge var kåte ungdommer. Men ja, vi har begge jobbet for sexlivet vårt, men det har kommet av seg selv da vi har hatt en veldig god kommunikasjon rundt samlivet vårt, spesielt etter at vi ble voksne og etablert. Men det jeg tror har hatt størst innvirkning er hvor godt vi liker hverandre. Det er ikke bare det at vi elsker hverandre, men virkelig liker den andre parten. Han er min beste venn, verdens kjekkeste og mest omsorgsfulle mann og vi elsker å tilbringe tid med hverandre - og prioriterer derfor hverandre. Samtidig har vi de siste årene utforsket mye sexuelt, noe som bare har ført oss enda nærmere hverandre - alt er liksom åpent mellom oss. Gratulerer og kudos! Jeg tenker at din fortelling bekrefter påstanden min, men viktigere enn det er at du her forteller om kjærlighetens kraft og hvor høyt den kan løfte. Jeg blir bare utrolig glad når jeg leser slikt!🥰 2
911 Skrevet 16. mars 2023 #89 Skrevet 16. mars 2023 (endret) Frkego skrev (2 timer siden): Det viser at du er mann når du likevel ikke er utro selv om du har et behov for mer sex enn forholdet gir 👏🏼 slike menn (og kvinner) skulle det vært flere av. Ja, vi begge er svært heldige! Vi har bedre og bedre sex for hvert år som går 🎉 Tusen takk Frkego ❤️ Dette var svært fint skrevet av deg. Jeg elsker jo min kjære og vil henne ikke så vondt som å oppleve utroskap. Da hjelper jeg heller meg selv om trykket blir for stort 😄 Sexen er jo god når vi først er i gang. Dette bekrefter hun også selv om det kunne vært oftere. Jeg har lært meg noen teknikker i løpet av årene så hun kommer 2-3 ganger hver gang (om hun faker er hun svært god skuespiller). Frkego skrev (1 time siden): det har kommet av seg selv da vi har hatt en veldig god kommunikasjon rundt samlivet vårt, spesielt etter at vi ble voksne og etablert. Men det jeg tror har hatt størst innvirkning er hvor godt vi liker hverandre. Det er ikke bare det at vi elsker hverandre, men virkelig liker den andre parten. Han er min beste venn, verdens kjekkeste og mest omsorgsfulle mann og vi elsker å tilbringe tid med hverandre - og prioriterer derfor hverandre. Samtidig har vi de siste årene utforsket mye sexuelt, noe som bare har ført oss enda nærmere hverandre - alt er liksom åpent mellom oss. Tror det er her vi sliter. Jeg prøver å få til en god kommunikasjon om sex, men hun vil ikke prate så mye om det og hvilke fantasier vi har seksuelt. Jeg har masse. Hun virker ikke til å ha noen. Liker stort sett bare vaniljesex som kan være greit det og, bare ikke hele tiden. Snok1 skrev (1 time siden): Gratulerer og kudos! Jeg tenker at din fortelling bekrefter påstanden min, men viktigere enn det er at du her forteller om kjærlighetens kraft og hvor høyt den kan løfte. Jeg blir bare utrolig glad når jeg leser slikt!🥰 Kunne ikke vært mer enig 😍👏 Edit: Fanken... glemte anonymknappen, men shit au. 😄 Endret 16. mars 2023 av 911 1
Gjest tjommilommi Skrevet 16. mars 2023 #90 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 18.47): Var sammen med en for lenge siden som var ekstremt sjalu og kontrollerende og styrte alt i hverdagen min. Prøvde mange ganger å gå fra han men klarte det ikke før jeg selv hadde gjort noe han så på som utilgivelig. Så med andre ord var jeg utro for å få han til å dumpe meg. Jeg lå med broren til en kompis av han og visste han kom til å få vite det. Vi var sammen i 7 år, siste 5 årene var svært ulykkelig for min del. Følte bare lettelse når han fikk høre det. Aldri vært utro siden.. Anonymkode: bd9e4...fa1 Det var en fin måte å legge skylden over på han. Godt jobbet.
Ingv38 Skrevet 16. mars 2023 #91 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har vel alltid vært der at jeg lett lar meg friste😳 Heldigvis klarer typen og like den siden av meg også så da blir det litt romslig uten at vi trenger å gå bak ryggen på hverandre😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #92 Skrevet 16. mars 2023 Er utro fordi samboer har så og si null sexlyst lenger. Om jeg ikke skal være utro må jeg velge mellom sølibat eller å gå ut av forholdet og forlate familie og barn. Mulig mange syns det er dårlig gjort av meg å være utro. Men jeg syns det er ganske dårlig gjort av en partner å sette meg i en sånn situasjon også. Jeg må rett og slett velge mellom å ha et sexliv eller å ha et familieliv. Og før dere gulper i vei med at det er min skyld at hun ikke har lyst lenger; Jeg er ikke en lat fyr som tyr til sofa, potetgull og netflix 24/7. Jeg er en aktiv mann som tar godt over 50% av husarbeid. Jeg stiller opp for barna med kjøring styrevert på fritidsaktiviteter. Jeg er ellers sprek og holder meg i form og ser noenlunde ok ut. Altså en attraktiv mann med sunne innteresser og god sexlyst, og jeg har ikke store vansker med å få sex hos kvinner. Anonymkode: ae065...f2a 1
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #93 Skrevet 16. mars 2023 Ingv38 skrev (2 timer siden): Jeg har vel alltid vært der at jeg lett lar meg friste😳 Heldigvis klarer typen og like den siden av meg også så da blir det litt romslig uten at vi trenger å gå bak ryggen på hverandre😊 Jeg forsøker selv å være typen din, og så langt kler jeg rollen.
Elaine Marley Skrevet 16. mars 2023 #94 Skrevet 16. mars 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #95 Skrevet 16. mars 2023 Frkego skrev (12 timer siden): Det viser at du er mann når du likevel ikke er utro selv om du har et behov for mer sex enn forholdet gir 👏🏼 slike menn (og kvinner) skulle det vært flere av. Ja, vi begge er svært heldige! Vi har bedre og bedre sex for hvert år som går 🎉 Når livet er over så får man ingen premie for å ha vært "mann" og gått så og si uten sex i 40-50 år eller hva det måtte være. Anonymkode: 5e92b...a74 1
Frkego Skrevet 16. mars 2023 #96 Skrevet 16. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når livet er over så får man ingen premie for å ha vært "mann" og gått så og si uten sex i 40-50 år eller hva det måtte være. Anonymkode: 5e92b...a74 Nei, men man kan velge å forlate forholdet hvis behovet for mer sex er større. Det er ikke slik at man kun har to valg… Slik jeg ser det kan man: 1. Snakk med partner og forsøk å finne frem til hvordan begge kan bli tilfreds. 2. Snakk med partner om å åpne opp forholdet for å få dekt behovet for sex med andre. 3. Velge å bli i forholdet og dermed godta at man ikke får så mye sex som man ønsker. 4. Forlat partner til fordel for å ha mulighet til å ha sex med andre. Det man derimot ikke gjør er: 1. Å være utro. 2. Velge å bli for å så klage over tapt sexliv i etterkant. Endret 16. mars 2023 av Frkego 1 1
Østkantgutt1913 Skrevet 16. mars 2023 #97 Skrevet 16. mars 2023 Exen var utro med meg flere ganger fordi mannen hennes var kjedelig i senga, ville ikke ha eller utføre oral bla
Trinevis Skrevet 21. mars 2023 #98 Skrevet 21. mars 2023 On 10/10/2022 at 11:15 PM, Rosa Dartle said: Det kan være greit å ha sex med andre enn partner dersom partner ikke vil ha sex, OG er informert om det. Man må være enige om det, ikke gå bak ryggen på den andre. Det er et stort svik, det. Man ber om rimelig store samarbeidsproblemer etterpå også. Kjenner noen par der den ene har vært utro og der det har blitt oppdaget, de må nærmest levere ungene til hverandre gjennom en mellommann. Hei Jente som har postet denne jeg svarer på.. Trådstarter spør om du har vært utro? I sveret ditt leser jeg at det har du ikke. Du sier det kan være greit å sex med andre enn partner, dersom partner ikke vil ha sex. Det er det du skriver. Jeg blir litt nysjerrig, har du testet det her Rosa? Tenker da på at partner er asexuell.. Ønsker ikke sex over hodet. Min partner ønsker vrkelig ikke sex, han er da veldig søt og hjelper meg om jeg vil komme... Men å komme er noe jeg bare må gjøre engang i blant, for å beholde roen.. Jeg trenger egentlig ikke mer enn en liten finger for orgasme. Noen ganger syns jeg synd på disse mennene... Ja, dere veit jenter. De er jo livredde for å vise frem underlivet noen av de.. Som om ja.. Det er vel klart det kan være godt en onenight stand med en som har GIIIIIIIIGAPEEEEENIS... Altså, det er vel nesten noen som ikke burde gå løse i samfunnet vårt. Den ene giga jeg har fått var i Oslo. Og når de e store så er de plutselig veldig store da. Ja, det er da netsen så man blir litt skremt når man går ned for å sutte litt på den tissen.. Jeg tok hånden rundt på skaftet. Eller... Rundt.. Min hånd er ikke så stor da, men jeg holdt i en ciderflaske her, som var kjøpt på Coop. Pikken til han Oslogutten hadde slik omkrets, altså... Da spiller det ikke rolle for min fitte at den samme pikken har 12cm lengde. Spiller absolutt ingen rolle. Tenk , joda jenter. Klart det kan være godt med en GIIIIIIGANTISK penis innimellom, men for meg handler sex mye mer om det som smelter sammen.. Da spiller det virkelig ikke stor rolle, når kjæresten min stryker hånden sin forsiktig over ryggen min. Kiler meg litt ertende over brystene. Jeg vet når pusten hans er hard og fast, han har det med å bli så kåt at han dytter underlive mot meg. Han har på lqqqqngt nææær den største pikken jeg har fått, med du verden så våt jeg blir. Her vil jeg både svare og stille spm... Hei igjen Rosa;) Gikk du for å være "utro" ???
Rosa Dartle Skrevet 21. mars 2023 #99 Skrevet 21. mars 2023 Trinevis skrev (3 timer siden): Hei Jente som har postet denne jeg svarer på.. Trådstarter spør om du har vært utro? I sveret ditt leser jeg at det har du ikke. Du sier det kan være greit å sex med andre enn partner, dersom partner ikke vil ha sex. Det er det du skriver. Jeg blir litt nysjerrig, har du testet det her Rosa? Tenker da på at partner er asexuell.. Ønsker ikke sex over hodet. Min partner ønsker vrkelig ikke sex, han er da veldig søt og hjelper meg om jeg vil komme... Men å komme er noe jeg bare må gjøre engang i blant, for å beholde roen.. Jeg trenger egentlig ikke mer enn en liten finger for orgasme. Noen ganger syns jeg synd på disse mennene... Ja, dere veit jenter. De er jo livredde for å vise frem underlivet noen av de.. Som om ja.. Det er vel klart det kan være godt en onenight stand med en som har GIIIIIIIIGAPEEEEENIS... Altså, det er vel nesten noen som ikke burde gå løse i samfunnet vårt. Den ene giga jeg har fått var i Oslo. Og når de e store så er de plutselig veldig store da. Ja, det er da netsen så man blir litt skremt når man går ned for å sutte litt på den tissen.. Jeg tok hånden rundt på skaftet. Eller... Rundt.. Min hånd er ikke så stor da, men jeg holdt i en ciderflaske her, som var kjøpt på Coop. Pikken til han Oslogutten hadde slik omkrets, altså... Da spiller det ikke rolle for min fitte at den samme pikken har 12cm lengde. Spiller absolutt ingen rolle. Tenk , joda jenter. Klart det kan være godt med en GIIIIIIGANTISK penis innimellom, men for meg handler sex mye mer om det som smelter sammen.. Da spiller det virkelig ikke stor rolle, når kjæresten min stryker hånden sin forsiktig over ryggen min. Kiler meg litt ertende over brystene. Jeg vet når pusten hans er hard og fast, han har det med å bli så kåt at han dytter underlive mot meg. Han har på lqqqqngt nææær den største pikken jeg har fått, med du verden så våt jeg blir. Her vil jeg både svare og stille spm... Hei igjen Rosa;) Gikk du for å være "utro" ??? Nei, jeg har aldri vært utro 😊 Men jeg kjenner noen som har løst mangel på sex sammen med å åpne forholdet, og de lever fortsatt sammen og er fornøyde etter mange år. De synes Familien AS er perfekt som den er mtp samarbeid, økonomi, familie, venner osv. og vil ikke bryte opp det, men har ikke det erotiske seg imellom lenger. De har valgt den løsningen der de ikke vet om den andre parten har sex/når den har sex med andre.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #100 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 16.37): 1.Dere som har vert utro, hvorfor?? 2.Har dere vert utro flere ganger? Var det med samme person. 3.Lenge var du sammen med han/hun du var utro med før du gikk til skrittet å være utro. 4.Alder når du var utro og hvordan var samvittigheten. Ble en del spørsmål, håper noen vil svare og vil svare ærlig. Anonymkode: 3c8dc...f9d 1. Mangel på sex. Jeg har ofret så mye sex opp igjenom tiden, at jeg har ikke lyst å si nei hvis muligheten oppstår. 2. Det er vel 10 ganger. Stort sett en gang hver, men det var vel en jeg hadde sex med flere ganger 3. Fra timer til måneder. Typisk etter litt tid knytter kvinner seg emosjonelt til meg, og det bare lager problemer. 4. generelt fra tenårene til begynnelsen av 40 årene. Jeg hadde stort sett dårlig samvittighet for det, men så har jeg dårlig samvittighet for at jeg ble i forholdet, jeg ville hatt dårlig samvittighet hvis jeg gikk og jeg ville hatt dårlig samvittighet hvis jeg hadde sagt nei, så det var ingen utpreget forskjell her. Anonymkode: 4fe9e...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå