AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #61 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 22.49): Fordi jeg klarer ikke motstå fristelser, har lav moral og har kun blitt avslørt én gang. Og den gangen var det lykke å bli avslørt fordi det var min brekkstang ut av et forhold jeg var svært ulykkelig i. Nå er jeg utro av vane. Fordi det gir meg deilig sex som jeg ikke får hjemme. Anonymkode: 56b26...990 Hvis du får "deilig sex" som du ikke får hjemme, hvorfor gidder du å "kaste" bort tiden på den stakkaren som sitter hjemme da?! Anonymkode: 9380e...d92 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #62 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (1 time siden): Hvis det er alkohol som er den utløsende faktor - hvorfor drikker du da alkohol? For meg virker det som alkohol blir en billig unnskyldning for en egentlig ønsket adferd. Godt spørsmål, nettopp fordi jeg var avholds de 10 første årene av samboerskapet klarte jeg å holde meg monogam. Grunnen til at jeg begynte å drikke igjen var kanskje pga kjedsomhet/ensomhet/depresjon. Da ble dessverre utroskap resultatet. Men nå er jeg lei det livet, har et inderlig ønske om å ikke bedra partneren min noe mer. Anonymkode: 9d371...a37
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #63 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp. Men skylde på alkohol gjør at man slipper å ta et oppgjør med egne feil og mangler. Faktisk finne ut av hva som ligger bak. Det var ikke meg, det var alkoholen. Nei, det var deg Anonymkode: 01df5...7d4 Ja godt poeng, akkurat der er jeg i en prosess med meg selv nå. Har ingen ønsker eller intensjoner om å bedra partneren min noe mer. Anonymkode: 9d371...a37
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #64 Skrevet 13. mars 2023 Jeg hadde ikke hatt så mange sexpartnere før jeg møtte min nåværende, og hadde meg derfor litt rundt om kring for å i alle fall komme meg opp på to-sifret bodycount. Jeg har fortsatt hatt under 20, men det er i alle fall ikke så lavt at jeg har noe å være flau over, så jeg kommer nok ikke til å være utro igjen. Anonymkode: bb333...6c8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #65 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 23.08): Synes egentlig det må være greit å ha sex med andre om partneren ikke vil ha sex. Det å ikke ville ha sex med partneren er også et svik i de fleste tilfeller. Skjønner heller ikke hva de som ikke vil ha sex tenker med, hvorfor er de i et forhold liksom? Anonymkode: e4260...daf Synes egentlig at som oftest når den ene ikke vil ha sex så er det fordi den ANDRE svikter ett eller annet sted i forholdet. Det er dårlig unakyldning å si at det er greit å skaffe seg sex ett annet sted fordi partner ikke vil ha sex. Kanskje man skal sette seg ned og tenke på hva som er galt i forholdet og heller prøve å rette opp i problemene. Ingen har lyst til å ha sex med en som er lat, som ikke bidrar, som kanskje til og med er nedlatende, stygg mot partneren og/eller egoistisk osv…. Finnes mange årsaker til at den ene parten ikke har lyst på sex. For meg så virker det som at problemer i forholdet skaper avstand, mindre intimitet og mangel på sexlyst. Og det er ofte den som ikke «ser problemet» som fortsatt har sexlyst og ender opp med å være utro fordi de tror de fortjener det. Anonymkode: bd7ec...328 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #66 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde ikke hatt så mange sexpartnere før jeg møtte min nåværende, og hadde meg derfor litt rundt om kring for å i alle fall komme meg opp på to-sifret bodycount. Jeg har fortsatt hatt under 20, men det er i alle fall ikke så lavt at jeg har noe å være flau over, så jeg kommer nok ikke til å være utro igjen. Anonymkode: bb333...6c8 Er du seriøs? Da burde du heller ha endt forholdet til partner først, hvis det var så viktig med et høyt antall sexpartnere… Du virker ekstremt umoden da «bodycount» (altså, bruker voksne modne mennesker det uttrykket?) er viktigere enn å ha en god relasjon til partneren din i tillegg til at du blir flau over å ha hatt få partnere… Gjør partneren din en tjeneste og end forholdet så hun får finne seg noen som setter pris på henne også kan du knulle rundt for å bedre ditt eget selvbilde. Anonymkode: df6f7...b1d 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #67 Skrevet 13. mars 2023 Fordi det å ha sex med samme mann over flere år er kjedelig Da trenger man nytt blod, nytt og spennende sexliv og nye ting å finne ut med en annen mann. Anonymkode: bde04...09c 1
Frkego Skrevet 13. mars 2023 #68 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette kan du endre til «Fordi det å ha sex med samme mann over flere år er for meg kjedelig Da trenger jeg nytt blod, nytt og spennende sexliv og nye ting å finne ut med en annen mann. Anonymkode: bde04...09c Noen synes faktisk det er mer en nok å ha sex med samme mann over flere år, så her blir du litt for generaliserende. Vi har vært sammen i over 15 år og kunne ikke tenkt meg «nytt blod» eller «nye ting å finne ut med en annen mann». Spenning har vi mer enn nok av sammen. Gud hvor deilig det er å ha sex med en person som kjenner deg ut og inn (pun intended) og som leser deg og vet akkurat hva du trenger og liker. Kanskje kan vi inkludere vi andre inn i vårt sexliv hvis behovet dukker opp for oss begge, men slik vi har det nå har vi mer enn nok med hverandre. Har sex opp til flere ganger daglig og lever stadig ut nye fantasier 🤤 kunne aldri i verden ha gitt opp dette for å «prøve noe nytt». 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #69 Skrevet 14. mars 2023 Fordi jeg hadde lyst på han. Kjente et begjær så sterkt. Begynte skjelve bare han var i nærheten. Han ga meg bedre sex enn samboer gjennom 25 år noensinne har gjort. Lever bare en gang og synes jeg fortjener å ha det litt ekstra godt i blant. K52 Anonymkode: fc6b0...d7b 2
Snok1 Skrevet 14. mars 2023 #70 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi det å ha sex med samme mann over flere år er kjedelig Da trenger man nytt blod, nytt og spennende sexliv og nye ting å finne ut med en annen mann. Anonymkode: bde04...09c Har du diskutert dette med mannen din? Kanskje han er helt enig med deg?
starken Skrevet 14. mars 2023 #71 Skrevet 14. mars 2023 Jeg var 19 år og hadde vært sammen med eksen i 1,5 år. Han ville ikke ha sex med meg lengre, ville ikke kose og ville nesten aldri tilbringe tid med meg. Han snakket litt med tidligere flammer bak ryggen min, selv om at jeg ga beskjed om at jeg syns det var ubehagelig. Likevel gjorde han det ikke slutt og avfeide alt med at "Alt er bra, jeg har bare ikke så lyst for tiden". Jeg var ikke klar for å gjøre det slutt, jeg hadde troen på at alt kom til å ordne seg. Når man er så ung, så er det fort gjort at selvtilliten blir veldig ødelagt av at kjæresten ikke vil verken tilbringe tid eller ligge med deg. Så jeg var utro med en mye eldre mann, som ga meg akkurat det jeg trengte: bekreftelse. Det skjedde flere ganger med samme mannen. På en side angrer jeg ikke, fordi jeg trengte det ganske mye og jeg fortalte aldri min eks om det. På den andre siden angrer jeg på at jeg ikke greide å gjøre det slutt. Det hadde jo vært det aller beste. Har fått meg ny kjæreste nå, etter å ha vært singel en stund og jobbet med meg selv og selvtilliten min. Det skal også nevnes at jeg aldri har tenkt tanken på å være utro før jeg faktisk var det, og jeg har heller ikke tenkt tanken senere.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #72 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg hadde ikke hatt så mange sexpartnere før jeg møtte min nåværende, og hadde meg derfor litt rundt om kring for å i alle fall komme meg opp på to-sifret bodycount. Jeg har fortsatt hatt under 20, men det er i alle fall ikke så lavt at jeg har noe å være flau over, så jeg kommer nok ikke til å være utro igjen. Anonymkode: bb333...6c8 Akkurat samme grunn som meg. Kona var min tredje partner, og det syntes jeg var stusselig. Nå er jeg på 17, og synes det er greit. Anonymkode: ac58a...e84 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #73 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 17.09): Fordi det å ha sex med samme mann over flere år er kjedelig Da trenger man nytt blod, nytt og spennende sexliv og nye ting å finne ut med en annen mann. Anonymkode: bde04...09c Og alt dette kan man få uten å være utro, men du var vel for feig for det. Trenger man alt det, og ikke får det fra kjæresten, så går man videre Anonymkode: 475e4...636 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #74 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Akkurat samme grunn som meg. Kona var min tredje partner, og det syntes jeg var stusselig. Nå er jeg på 17, og synes det er greit. Anonymkode: ac58a...e84 Noe så på bånn. Anonymkode: 9380e...d92 3
Rosakatt Skrevet 14. mars 2023 #75 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Akkurat samme grunn som meg. Kona var min tredje partner, og det syntes jeg var stusselig. Nå er jeg på 17, og synes det er greit. Anonymkode: ac58a...e84 Syns hun det er greit? Å får hun muligheten til å samle seksuel erfaring med andre, om hun ikke er fornøyd? 1
Rosakatt Skrevet 14. mars 2023 #76 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 16.51): Jeg hadde ikke hatt så mange sexpartnere før jeg møtte min nåværende, og hadde meg derfor litt rundt om kring for å i alle fall komme meg opp på to-sifret bodycount. Jeg har fortsatt hatt under 20, men det er i alle fall ikke så lavt at jeg har noe å være flau over, så jeg kommer nok ikke til å være utro igjen. Anonymkode: bb333...6c8 Men ikke flau over å være utro? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #77 Skrevet 15. mars 2023 Rosakatt skrev (11 timer siden): Syns hun det er greit? Å får hun muligheten til å samle seksuel erfaring med andre, om hun ikke er fornøyd? Hun vet bare om en, og syntes selvsagt ikke det er greit. Men har tilgitt meg og lagt det bak oss. Jeg er ferdig med utroskap nå Anonymkode: ac58a...e84
Rosakatt Skrevet 15. mars 2023 #78 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun vet bare om en, og syntes selvsagt ikke det er greit. Men har tilgitt meg og lagt det bak oss. Jeg er ferdig med utroskap nå Anonymkode: ac58a...e84 Tilgitt deg på falske premisser, stakkars 😔 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #79 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 12.05): Er du seriøs? Da burde du heller ha endt forholdet til partner først, hvis det var så viktig med et høyt antall sexpartnere… Du virker ekstremt umoden da «bodycount» (altså, bruker voksne modne mennesker det uttrykket?) er viktigere enn å ha en god relasjon til partneren din i tillegg til at du blir flau over å ha hatt få partnere… Gjør partneren din en tjeneste og end forholdet så hun får finne seg noen som setter pris på henne også kan du knulle rundt for å bedre ditt eget selvbilde. Anonymkode: df6f7...b1d Jepp. Jeg har snappet opp uttrykket fra KG, ikke noe som egentlig eksisterer i vokabularet mitt, men jeg var kanskje litt umoden. Det var aldri viktig med mange sexpartnere, men tosifret med litt margin tenkte jeg var greit i alle fall. Kommer ikke til å gjøre det slutt med samboer, det er jo min store kjærlighet. Kommer ikke til å være utro igjen heller siden jeg allerede har utrettet det jeg vil oppnå med utroskapen. Synes ikke sex er sååååå spennende heller og det er myr styr med å være utro. Anonymkode: bb333...6c8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #80 Skrevet 15. mars 2023 Frkego skrev (På 13.3.2023 den 18.23): Noen synes faktisk det er mer en nok å ha sex med samme mann over flere år, så her blir du litt for generaliserende. Vi har vært sammen i over 15 år og kunne ikke tenkt meg «nytt blod» eller «nye ting å finne ut med en annen mann». Spenning har vi mer enn nok av sammen. Gud hvor deilig det er å ha sex med en person som kjenner deg ut og inn (pun intended) og som leser deg og vet akkurat hva du trenger og liker. Kanskje kan vi inkludere vi andre inn i vårt sexliv hvis behovet dukker opp for oss begge, men slik vi har det nå har vi mer enn nok med hverandre. Har sex opp til flere ganger daglig og lever stadig ut nye fantasier 🤤 kunne aldri i verden ha gitt opp dette for å «prøve noe nytt». Da er du svært heldig. Om jeg er "heldig" har vi sex 2-3 ganger i måneden, ofte sjeldnere. Vi har vært sammen svært lenge med litt kjedelig og forutsigbar sex, men tenker ikke på å være utro. Som mann står ikke kvinnene i "kø". Tror det er langt enklere for en dame å finne seg en mann å ha sex med (har dog ingen statistikk å vise til). Anonymkode: 50517...22b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå