bullehurk Skrevet 11. oktober 2022 #41 Skrevet 11. oktober 2022 Helene93 skrev (2 timer siden): Fordi det var spennende + 1 Spenningen med det forbudte og hemmelige er en veldig viktig faktor for mange av oss. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #42 Skrevet 11. oktober 2022 bullehurk skrev (9 minutter siden): + 1 Spenningen med det forbudte og hemmelige er en veldig viktig faktor for mange av oss. Fins mye annen spenning enn å være utro. Så uendelig mange man sårer Anonymkode: 993a9...95d 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #43 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har blitt bedratt i to forhold og vet hvor jævlig det er. Grunnen til utroskapen i det første forholdet, var at kjæresten min ikke fikk nok oppmerksomhet fra meg da jeg leste til eksamen og var veldig opptatt, mens han derimot var arbeidslivet og kjedet seg. Den andre gangen var jeg bortreist pga arbeid i Singapore, og ble sittende koronafast i Asia da landet stengte ned. Den perioden var samboer så kåt så han måtte knulle veninnen sin, og kunne ikke vente til jeg kom hjem. Da jeg kom hjem fridde han til meg før jeg rakk å oppdage utroskapen, så han ønsket tydeligvis å tilbringe resten av livet sammen med meg. Ingen grunn til å være utro overhodet! Anonymkode: 42340...477
Rosa Dartle Skrevet 11. oktober 2022 #44 Skrevet 11. oktober 2022 Snok1 skrev (4 timer siden): Da er det ikke utroskap. Jeg vet, det var et svar til den over. Snakk sammen i stedet for å være utro. De fleste vil nok tåle mangel på sex dårlig over tid, og da er det bedre å bli enige om hva man skal gjøre, slik at det kanskje ikke må gå utover forholdet hvis man fortsatt elsker hverandre. 4
Østkantgutt1913 Skrevet 11. oktober 2022 #45 Skrevet 11. oktober 2022 Hatt sex med exen noen ganger etter hun gifta seg, og hun sa det var pga mannen hennes var lat i senga og ville fex ikke gi og ta i mot oralsex . Dumt kanskje å gifte seg med en mann som ikke er glad i sex, det trigger sikkert flere enn hu til å være utro
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #46 Skrevet 11. oktober 2022 Er utro for å kunne klare å være i forholdet. Vi fungerer ilag på mange plan, men vi er veldig forskjellig. Hun trives best uten jobb, uten stress, uten spenning og har lite ambisjoner om å forandre på noe som helst. Hun liker ikke samtaler som setter samlivet i perspektiv eller som kan være problematisk. Hun er snill og grei og barna elsker henne og jeg er glad i henne. Sexen er god, men den har ingen x-faktor, sexen foregår i en og samme stilling, og sex er ikke noe som skal utvikles aller diskuteres. Jeg savner sex med x-faktor, begjær og spenning hvor hemningene slippes fri, det er dette avbrekket jeg trenger for å føle meg levende og hel, og overskudd til å fortsette familieprosjektet uten krangling og krav om at det må forandring til. Jeg tar ikke initiativ til sex med andre og oppsøker det ikke, men jeg havner i situasjoner hvor andre damer vil ha sex med meg. Noen ganger har det vært damer som har relasjon både til meg og samboeren, men det klarer jeg og motstå, for det høres veldig komplisert og skulle forholde seg til i ettertid. Men har gitt etter for damer uten relasjon til oss som par, men jeg opplyser alltid om at jeg er i et forhold, skjønner jeg at dama ønsker mer enn sex så vil jeg trekke meg unna, det beste er om dama selv er i et forhold og at vi har en felles forståelse for at det er rent seksuellt. Hadde dama vært utro, så tror jeg ikke det heller hadde gått så veldig inn på meg, ville kanskje blitt mer overrasket over at hun kunne gi etter for lyster og begjær. Anonymkode: 8f14b...789 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #47 Skrevet 12. oktober 2022 Spenningen… var det som «lurte» meg inn, den dypere årsaken var nok at jeg over mange år gradvis hadde mistet lojaliteten og følelsene for min mann da han meldte seg ut og lot meg bære de fleste børene i familien alene (disclamer- jeg skulle tatt tak i det eller forlatt han, så ingen forsvarstale her- kun en forklaring). Fortsatte utroskapen da jeg ble dritforelska i han andre og på sett og vis også avhengig av «gnisten» han tilførte livet og hverdagen min. Anonymkode: 5192a...ed4 2
bullehurk Skrevet 12. oktober 2022 #48 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): avhengig av «gnisten» han tilførte livet og hverdagen min. Ikke minst det, det kan jeg skrive under på også. Et psykisk behov ble dekket, utenom det seksuelle. Mye bedre humør, mer energi og positivitet. Helt sikkert et bedre menneske ovenfor mine omgivelser både privat og på jobb. "Du stråler", sa flere av mine kollegaer/venninner. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #49 Skrevet 12. oktober 2022 Var en dum feil jeg gjorde som 18-åring, etter ca. ett år i forhold med en fyr. Klinte med en annen på en fest, rett og slett fordi jeg savnet ting i forholdet som jeg følte jeg fikk fra han andre. Fikk utrolig dårlig samvittighet fra første sekund, og jeg har aldri kommet meg ordentlig over det (er snart 10 år siden). Kunne aldri gjort det igjen. Anonymkode: 8abba...641
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #50 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Spenningen… var det som «lurte» meg inn, den dypere årsaken var nok at jeg over mange år gradvis hadde mistet lojaliteten og følelsene for min mann da han meldte seg ut og lot meg bære de fleste børene i familien alene (disclamer- jeg skulle tatt tak i det eller forlatt han, så ingen forsvarstale her- kun en forklaring). Fortsatte utroskapen da jeg ble dritforelska i han andre og på sett og vis også avhengig av «gnisten» han tilførte livet og hverdagen min. Anonymkode: 5192a...ed4 Det kan hende jeg er den du var utro med Anonymkode: ac58a...e84
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #51 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan hende jeg er den du var utro med Anonymkode: ac58a...e84 Kan jo alltids hende men utifra den særdeles begrensede infoen jeg delte her er det vel mindre sannsynlig ☺️ hadde vært kjekt da, å treffe han/deg her inne, føler vi har mye usagt irl 😅 Anonymkode: 5192a...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #52 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg var utro fordi han begynte å bruke dop, jeg visste aldri hvor han var og hvem han var med, om og når han kommer hjem (han kom gjerne rekende hjem om morgenen da jeg dro på jobb), han ble slem og kald. Jeg forsøkte å nå inn til han, men det var fånyttes. Så jeg var utro fordi jeg følte meg ensom, alene og ulykkelig og søkte positiv bekreftelse andre steder. Men det rettferdiggjør ikke at jeg var det. Jeg angrer på at jeg var det. Anonymkode: 2d65e...0df
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #53 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg var utro fordi han begynte å bruke dop, jeg visste aldri hvor han var og hvem han var med, om og når han kommer hjem (han kom gjerne rekende hjem om morgenen da jeg dro på jobb), han ble slem og kald. Jeg forsøkte å nå inn til han, men det var fånyttes. Så jeg var utro fordi jeg følte meg ensom, alene og ulykkelig og søkte positiv bekreftelse andre steder. Men det rettferdiggjør ikke at jeg var det. Jeg angrer på at jeg var det. Anonymkode: 2d65e...0df Med tanke på hans oppførsel så blir din utroskap bare barnemat.. Anonymkode: 9d371...a37 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #54 Skrevet 13. mars 2023 Var utro da jeg møtte en gammel klassekamerat på klassefest for rundt 10 år siden. Begynte å prate sammen etter den festen. Vi klina litt på festen, men ikke noe mer. Så møttes vi en måneds tid etter klassefesten, og hadde tidenes deiligste sex. Vi sa at vi elska hverandre, men det var bare begjær til tusen. Hadde gjort det igjen om jeg hadde truffet på ham. Han vekket kroppen min til live, aldri opplevd noe sånt før. Anonymkode: 32d05...1b4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #55 Skrevet 13. mars 2023 Nr.1 Fikk elendig å nesten aldri sex.ikkje dårlig samvittighet. Nr2 hun var stygg mot meg,kom meg ikkje ut av forholdet.,eg ville hun skulle finne det ut for å flytte ut, ikke dårlig samvittighet. Nr.3 lite å elendig sex. Ikkje dårlig samvittighet. Nr.4 Eit lite uhell som eg har kun har 3 bilder i hodet som eg husker. Angrer noe sinnsykt! Anonymkode: 661e6...05a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #56 Skrevet 13. mars 2023 Lite selvinnsikt å finne her, men dytte skylden på partneren finnes det i massivs. Heldigvis mange aktverdige grunner. Noen får det til om med til å høres så romantisk ut. Fantiske historier man forteller seg selv. Hva med: Dårlig selvtillit, mangler respekt for partner, mangler respekt meg selv eller forholdet. Jeg driter i andres følelser så lenge jeg får tilfredsstilt mitt behov. Men aller helst: Jeg syntes jeg fortjener det. Anonymkode: 01df5...7d4 1 4
Vera Skrevet 13. mars 2023 #57 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 17.07): Var utro for første gang etter 10 år i forholdet (da var jeg 33 år), og er det fortsatt nå 7 år etterpå med varierende hyppighet. 4 stk har jeg vært utro med gjentatte ganger, men som regel blir det tilfeldige ons. Alkohol er den utløsende faktoren for mitt utroskap. I edru tilstand klarer jeg å styre lystene mine. Første gangen det skjedde hadde jeg ekstremt dårlig samvittighet, men nå tenker jeg ikke over det lengre. Anonymkode: 9d371...a37 Hvis det er alkohol som er den utløsende faktor - hvorfor drikker du da alkohol? For meg virker det som alkohol blir en billig unnskyldning for en egentlig ønsket adferd. 2
Vera Skrevet 13. mars 2023 #58 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 6.44): Har alltid vært utro mot alle jeg har hatt, vi er rett og slett ikke født monogame. Anonymkode: 3e3d8...060 Slutt å si vi. Noen av oss er monogame. For meg er det null problem at noen ikke er monogame - men da må det opplyses om, slik at partner kan ta et aktivt valg selv. Ikke kult å komme i den posisjonen at man blir bedratt - og blir tvunget til å ta et valg når det allerede har skjedd. 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #59 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (6 minutter siden): Hvis det er alkohol som er den utløsende faktor - hvorfor drikker du da alkohol? For meg virker det som alkohol blir en billig unnskyldning for en egentlig ønsket adferd. Jepp. Men skylde på alkohol gjør at man slipper å ta et oppgjør med egne feil og mangler. Faktisk finne ut av hva som ligger bak. Det var ikke meg, det var alkoholen. Nei, det var deg Anonymkode: 01df5...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #60 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 21.25): Jeg kan svare ærlig, men kom ikke med noe moralpiss. Blir uansett ikke besvart. Fordi jeg vil, og fordi jeg kan. Jeg er en grei kar, men har denne svakheten. Aldri emosjonelt eller økonomisk, bare sex. Kom ikke å si at damer er noe bedre. Ingen problem å få gifte damer 40+, om man har en "viss Attraktivitet". Anonymkode: f5e91...4b4 Moralpiss? Du bør tenke igjennom hvordan du oppfører deg mot andre. Fordi du vil og kan? Høres ut som et barn. Anonymkode: 9380e...d92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå