AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Dere som har vert utro, hvorfor?? Har dere vert utro flere ganger? Var det med samme person. Lenge var du sammen med han/hun du var utro med før du gikk til skrittet å være utro. Alder når du var utro og hvordan var samvittigheten. Ble en del spørsmål, håper noen vil svare og vil svare ærlig. Anonymkode: 3c8dc...f9d 2
SlemUlv Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Fordi jeg ikke er monogam, og jeg visste ikke det den gang. Kun en gang. Jeg ble sammen med han jeg var utro med, men om du mener han jeg var utro mot.. 4år tror jeg det var. Jeg var 23. Dårlig samvittighet, og gjorde det slutt samme kveld. Ja, jeg var ærlig om grunnen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Utro en gang på fylla. Klina med en ff Hadde ikke dårlig samvittighet der og da for han jeg var sammen med hadde vært masse utro med sex før dette og jeg gikk ut den dagen for å få pause fra den smerten han utsatte meg for og tenkte bare fuck alt Anonymkode: 1105e...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Var utro for første gang etter 10 år i forholdet (da var jeg 33 år), og er det fortsatt nå 7 år etterpå med varierende hyppighet. 4 stk har jeg vært utro med gjentatte ganger, men som regel blir det tilfeldige ons. Alkohol er den utløsende faktoren for mitt utroskap. I edru tilstand klarer jeg å styre lystene mine. Første gangen det skjedde hadde jeg ekstremt dårlig samvittighet, men nå tenker jeg ikke over det lengre. Anonymkode: 9d371...a37 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var utro for første gang etter 10 år i forholdet (da var jeg 33 år), og er det fortsatt nå 7 år etterpå med varierende hyppighet. 4 stk har jeg vært utro med gjentatte ganger, men som regel blir det tilfeldige ons. Alkohol er den utløsende faktoren for mitt utroskap. I edru tilstand klarer jeg å styre lystene mine. Første gangen det skjedde hadde jeg ekstremt dårlig samvittighet, men nå tenker jeg ikke over det lengre. Anonymkode: 9d371...a37 🤮 Anonymkode: 42340...477 13 1
SinEater Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Aldri vært utro selv, men var mannen en venninne var utro sammen med. Grunnen var vel at han hun var sammen med ikke ga henne oppmerksomhet eller sex.
GiftM Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Har selv vert utro, kun med hun jeg var gift med første gang. Var utro etter ca 10 års ekteskap. Første gang i en bil, så på hotellrom, så ei hytte og så i bilen igjen. Var med 4 forskjellige damer. Grunn til utroskap var at vårt sexliv stoppet opp. Vi var gift ca 15 år. Hadde ikke dårlig samvittighet. Men ble skremt når ei trua med å kontakte kona at jeg hadde vert utro. Har ikke dårlig samvittighet. Husker hun ene var utrolig kinky og rå. Ei annen var utrolig god til å suge😉😉. Tenker meg litt om så var det 5, hun bare klina jeg med lenge og fingra. Var ca 40 år når jeg utro første gang
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Var sammen med en for lenge siden som var ekstremt sjalu og kontrollerende og styrte alt i hverdagen min. Prøvde mange ganger å gå fra han men klarte det ikke før jeg selv hadde gjort noe han så på som utilgivelig. Så med andre ord var jeg utro for å få han til å dumpe meg. Jeg lå med broren til en kompis av han og visste han kom til å få vite det. Vi var sammen i 7 år, siste 5 årene var svært ulykkelig for min del. Følte bare lettelse når han fikk høre det. Aldri vært utro siden.. Anonymkode: bd9e4...fa1 2
feliek54 Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som har vert utro, hvorfor?? Har dere vert utro flere ganger? Var det med samme person. Lenge var du sammen med han/hun du var utro med før du gikk til skrittet å være utro. Alder når du var utro og hvordan var samvittigheten. Ble en del spørsmål, håper noen vil svare og vil svare ærlig. Anonymkode: 3c8dc...f9d Min X ville ikke ha sex. Ja det ble flere ganger og med flere 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Vært utro flere ganger, ikke mot samme kjæreste. Det har vært flere. I nesten alle tilfeller handlet det om at jeg hadde dårlig selvtillit og trengte oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. I noen få tilfeller handlet det om at jeg hadde mistet følelser og fått det for noen andre. Overlapping der altså. Jeg har heldigvis jobbet opp selvtilliten min nå og har det veldig trygt og godt med mannen min som har vært min i 15 år. Så selvtillitsgreia var et problem for meg i 20årene mine. Anonymkode: 32f94...ea7 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Vært utro 1 gang. Hadde oralsex med ei venninne. Var sammen i ca 2 år. Var utro fordi jeg etter 2 år med gjentatte seksuelle overgrep av kjæresten min ikke lenger hadde noen tilknytning til ham, og ønsket at det skulle bli slutt. Sikkert flere grunner men jeg tror ikke jeg tenkte så mye på den tiden. Var ca 16 år da det skjedde. Og nei, hadde ikke dårlig samvittighet. Var såpass ødelagt av alt han gjorde mot meg at jeg ikke brydde meg. Tror ikke jeg hadde brydd meg om jeg hadde dødd heller på den tiden. Trist, men sant. Anonymkode: d0cae...7b1 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 Fordi daværende mann sviktet totalt som far og forholdet skrantet, så jeg endte opp med å bli superforelsket i en kollega. Vi drev lenge med emosjonell utroskap, før vi til slutt var fysisk utro på en jobbfest (ingen kollegaer som fikk det med seg). Jeg gjorde det slutt med mannen dagen etter, men fortalte ikke om utroskapen. Han jeg var utro med dro sitt brudd litt lenger ut, men gikk til slutt etter 2 mnd. Det er nå 5 år siden og vi har et barn sammen. Han er også mer far for barnet jeg hadde fra før enn biologisk far. Anonymkode: c3de4...1d9 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg kan svare ærlig, men kom ikke med noe moralpiss. Blir uansett ikke besvart. Fordi jeg vil, og fordi jeg kan. Jeg er en grei kar, men har denne svakheten. Aldri emosjonelt eller økonomisk, bare sex. Kom ikke å si at damer er noe bedre. Ingen problem å få gifte damer 40+, om man har en "viss Attraktivitet". Anonymkode: f5e91...4b4 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg kan svare ærlig, men kom ikke med noe moralpiss. Blir uansett ikke besvart. Fordi jeg vil, og fordi jeg kan. Jeg er en grei kar, men har denne svakheten. Aldri emosjonelt eller økonomisk, bare sex. Kom ikke å si at damer er noe bedre. Ingen problem å få gifte damer 40+, om man har en "viss Attraktivitet". Anonymkode: f5e91...4b4 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er bedre enn deg. Jeg er dame. Utro mennesker er 🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 1a1f9...00e 11 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er bedre enn deg. Jeg er dame. Utro mennesker er 🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 1a1f9...00e Helt enig!🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 42340...477 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 Tror det er veldig mange forskjellige årsaker. Leste en interessant artikkel på Dagbladet av alle steder 😅 Det var disse vanlige tingene som ble trukket fram: -Forholdet skranter -Lite tilgang på sex -Lite bekreftelser/ønske om å føle seg begjært -God tilgang øker sannsynligheten -Kolleger som man rekker å få bånd med, som utvikler seg -For mye alkohol som gjør at det moralske kompasset ikke funker så bra Likevel, ofte er det snakk om at man elsker partneren hjemme, man savner bare sex og begjær. Også var det et punkt som jeg syntes var interessant; lojalitet. Har selv aldri vært utro, bare opplevd utroskap. Samme hvor snydens jeg har vært eller tiltrukket av noen på fest, kunne jeg ikke fått meg til å gjøre det. Mye pga moral tipper jeg, men også en ekstrem lojalitetsfølelse. Har alltid hatt det både ovenfor venner og kjærester, men vet ikke hvorfor man er lojal. Anonymkode: f0273...b33 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 Fordi jeg klarer ikke motstå fristelser, har lav moral og har kun blitt avslørt én gang. Og den gangen var det lykke å bli avslørt fordi det var min brekkstang ut av et forhold jeg var svært ulykkelig i. Nå er jeg utro av vane. Fordi det gir meg deilig sex som jeg ikke får hjemme. Anonymkode: 56b26...990 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 Aldri vært utro (mann 60), men føler på at om rett person legger an på meg kunne jeg kanskje vært utro. Årsak er lite sex på hjemmebane selv om vi ellers har et godt forhold i Familien AS. Jeg hadde nok fått veldig dårlig samvittighet og tilstått. Anonymkode: 50517...22b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri vært utro (mann 60), men føler på at om rett person legger an på meg kunne jeg kanskje vært utro. Årsak er lite sex på hjemmebane selv om vi ellers har et godt forhold i Familien AS. Jeg hadde nok fått veldig dårlig samvittighet og tilstått. Anonymkode: 50517...22b Hadde aldri tilstått, men fått dårlig samvittighet, ja. Anonymkode: 038dd...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #20 Skrevet 10. oktober 2022 Synes egentlig det må være greit å ha sex med andre om partneren ikke vil ha sex. Det å ikke ville ha sex med partneren er også et svik i de fleste tilfeller. Skjønner heller ikke hva de som ikke vil ha sex tenker med, hvorfor er de i et forhold liksom? Anonymkode: e4260...daf 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå