Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #41 Skrevet 3. desember 2005 Ingen som sier nummeret sitt sånn som jeg! Jeg sier X-XX-XX-X-X-X
Gjest skindeep Skrevet 3. desember 2005 #42 Skrevet 3. desember 2005 Jeg sier xxx xx xxx om de fleste nummer..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #43 Skrevet 3. desember 2005 Når det er en del av hverdagen å lese / skrive / formidle tlf.nr (kanskje 100 hver dag), så HADDE det faktisk vært enklere om alla sa det på samme måte! Det hadde det også vært om man ikke behøvde å si det på flere forskjellige måter, før folk oppfattet det! Bruk tiden til det du vil du, mens jeg bruker min... ← ja, hva er rett da? Du kan jo si det slik som oss andre. Hva er rett+ Spørs hvor du kommer fra i landet.
Gjest lumina Skrevet 3. desember 2005 #44 Skrevet 3. desember 2005 om mitt sier jeg XXX XX XXX om sambo sitt sier jeg XXX XXX XX om mamma sitt sier jeg XX XX XX XX Merkelige greier :klø: Blander litt... men det er noen tall som er lettere å huske i en spesifikk "gruppe", så da blir det visst bare sånn
Ugla Skrevet 3. desember 2005 #45 Skrevet 3. desember 2005 ja, hva er rett da? Du kan jo si det slik som oss andre. ← Ja, hva er "rett"? Og når "dere" heller ikke sier det på samme måte da... I telefonkatalogen står fasttelefoner oppført xx xx xx xx, og mobiltelefoner xxx xx xxx.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #46 Skrevet 3. desember 2005 Ja, hva er "rett"? Og når "dere" heller ikke sier det på samme måte da... I telefonkatalogen står fasttelefoner oppført xx xx xx xx, og mobiltelefoner xxx xx xxx. ← ja, den er jo trykt/laget i oslo :grine2:
Gjest Vanessa Skrevet 4. desember 2005 #47 Skrevet 4. desember 2005 Jeg sier xx xx xx xx både om hjemmenummer og mobilnummer. (Jeg gjenkjenner ikke mitt eget mobilnummer engang hvis jeg hører det xxx xx xxx ← Samme her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå