Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har aerosleep madrass? Fornøyd? 

Anonymkode: c9c3c...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både madrassen og overmadrassen. Veldig fornøyd. Men om du vil spare noen penger så er det overmadrassen som gjør at baby kan puste om hen legger seg med nesa rett ned 😊 så hadde jeg skjønt det så hadde jeg kjøpt en billigere madrass 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Molly_ skrev (1 time siden):

Jeg har både madrassen og overmadrassen. Veldig fornøyd. Men om du vil spare noen penger så er det overmadrassen som gjør at baby kan puste om hen legger seg med nesa rett ned 😊 så hadde jeg skjønt det så hadde jeg kjøpt en billigere madrass 😂

Ååh?? Hvilken er det? Kunne du sendt link til akkurat den du har ?:) 

Skrevet

Enig...du trenger bare overmadrass:) kjempe fornøyd .

Leter på nett men finner ikke den ...men den jeg kjøpte var både overmadrass og madrass i samme pakke:) 

• Liker 1
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Enig...du trenger bare overmadrass:) kjempe fornøyd .

Leter på nett men finner ikke den ...men den jeg kjøpte var både overmadrass og madrass i samme pakke:) 

https://www.babyshop.no/60-x-120-evolution-pack-premium-madrass-og-beskytter-hvit/p/349583
tenkte å kjøpe den, siden er på tilbud! Det er vell madrass og overmadrass? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://www.babyshop.no/60-x-120-evolution-pack-premium-madrass-og-beskytter-hvit/p/349583
tenkte å kjøpe den, siden er på tilbud! Det er vell madrass og overmadrass? 

Eller denne https://www.babyshop.no/ecolution-60-x-120-madrass-3d-madrassbeskytter/p/393442

Men skjønte ikke helt hva som var forskjellen på de 2?😅😅

Skrevet
Molly_ skrev (3 timer siden):

Haha samme her!! Men madrassen er veldig god å ligge på da, men man får billigere gode madrasser. 

Jeg sov sååå mye bedre etter vi kjøpe aerosleep til min på 6 mnd da hun plutselig begynte å snu seg på mage mens hun sov. Det skal jo gå fint uten, men fy søren så mye deiligere det var å vite at det gikk fint hvis ikke.

Enetse minus, bortsett fra at man fort tror at man trenger madrassen også, er at det samler seg mye støv i hullene på overmadrassen som jeg synes er vanskelig å få ut. Noen som har tips til dette?😅

• Liker 1
Skrevet
Jegvetik skrev (4 timer siden):

Haha samme her!! Men madrassen er veldig god å ligge på da, men man får billigere gode madrasser. 

Jeg sov sååå mye bedre etter vi kjøpe aerosleep til min på 6 mnd da hun plutselig begynte å snu seg på mage mens hun sov. Det skal jo gå fint uten, men fy søren så mye deiligere det var å vite at det gikk fint hvis ikke.

Enetse minus, bortsett fra at man fort tror at man trenger madrassen også, er at det samler seg mye støv i hullene på overmadrassen som jeg synes er vanskelig å få ut. Noen som har tips til dette?😅

Hvilken er det du har ?:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvilken er det du har ?:) 

Visste ikke at det fantes så mange typer, men kjøpte en pakke med madrass og overmadrass. Med sånn bikube/3D-struktur..

Etter et søk i mailen heter den: 

AerosleepEvolution Madrass og 3D Madras

Skrevet
Jegvetik skrev (11 timer siden):

Visste ikke at det fantes så mange typer, men kjøpte en pakke med madrass og overmadrass. Med sånn bikube/3D-struktur..

Etter et søk i mailen heter den: 

AerosleepEvolution Madrass og 3D Madras

Tusen takk for svar!☺️

Skrevet

Det er meningen at en skal bruke laken over aerosleep overmadrassen?

Skrevet
Kylie Jenner skrev (6 timer siden):

Det er meningen at en skal bruke laken over aerosleep overmadrassen?

Ja, det er det. De har et eget laken som kom med den pakken jeg kjøpte. Det er hullete. Men har brukt vanlig laken over og følt meg like trygg😊 Man kan jo ganske enkelt puste gjennom det, tenker jeg…

• 1 måned senere...
Skrevet

Den hullete overmadrassen, den kan da ikke være noe behagelig å ligge på? Skjønte ikke helt den.  bruker dere vanlig laken over, eller må jeg ha laken som hører til Aerosleep??  Står at man bør bruke Aerosleep sitt.. 

og følgte det med ekstra madrassbeskytter når dere bestilte og? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Den hullete overmadrassen, den kan da ikke være noe behagelig å ligge på? Skjønte ikke helt den.  bruker dere vanlig laken over, eller må jeg ha laken som hører til Aerosleep??  Står at man bør bruke Aerosleep sitt.. 

og følgte det med ekstra madrassbeskytter når dere bestilte og? 

Min har aldri klaget og sover veldig godt! Uavhengig av om vi bruker vanlig laken eller det som hører med. Men noen ganger har hun våknet med «hullemønster» på kinnet (ved bruk av det hullete lakenet), og da har jeg også tenkt mitt 😂 Men som sagt, hun har aldri klaget og koser seg i sengen din. Jeg bruker mest vanlig laken. Jeg klarer helt fint å puste gjennom det så tenker det går fint uten å miste effekt av overmadrassen.

Anonymkode: 9cc02...cd3

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 13.38):

Min har aldri klaget og sover veldig godt! Uavhengig av om vi bruker vanlig laken eller det som hører med. Men noen ganger har hun våknet med «hullemønster» på kinnet (ved bruk av det hullete lakenet), og da har jeg også tenkt mitt 😂 Men som sagt, hun har aldri klaget og koser seg i sengen din. Jeg bruker mest vanlig laken. Jeg klarer helt fint å puste gjennom det så tenker det går fint uten å miste effekt av overmadrassen.

Anonymkode: 9cc02...cd3

Dere som har tatt av madrassovertrekket, er det normalt at skummadrassen blir gul? Mye gule flekker, og den er jo helt ny…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...