Gå til innhold

Starten av et forhold - forventninger og angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har datet en mann i ca en måned. Gnisten er der, god kjemi, sex, samme verdier og ønsker for fremtiden.

Dessverre er jeg en person som lett får angst i starten av et forhold. Jeg merker fort om kommunikasjonen endres, han trekker seg litt unna. Problemet er at jeg vet ikke om det bare er meg som overtenker eller om det virkelig stemmer at han har endret følelsene, fått litt panikk etc?

Dere andre som er engstelig i starten av et forhold? Hva er deres erfaringer? Hvordan takler dere det store behovet for bekreftelse? 

Anonymkode: 32203...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg har datet en mann i ca en måned. Gnisten er der, god kjemi, sex, samme verdier og ønsker for fremtiden.

Dessverre er jeg en person som lett får angst i starten av et forhold. Jeg merker fort om kommunikasjonen endres, han trekker seg litt unna. Problemet er at jeg vet ikke om det bare er meg som overtenker eller om det virkelig stemmer at han har endret følelsene, fått litt panikk etc?

Dere andre som er engstelig i starten av et forhold? Hva er deres erfaringer? Hvordan takler dere det store behovet for bekreftelse? 

Jeg tenker på det samme. Nå har jeg langdistanse, men siste 4-5 dagene har kommunikasjonen oss i mellom dalt. Jeg syns det, men aner ikke om jeg føler rett??? Jeg føler for å trekke meg unna også når de gjør det, jeg føler jeg har prøvd å holde det gående, men nå fant jeg ut at jeg ikke gadd mer hvis jeg ikke får noe større respons så får jeg bare godta det. Det er ikke helt stille men mye mindre enn før. Og vi har hatt kontakt nå i 2 år.  Men ja vet ikke om det er noe bare jeg føler men også han, eller at han egentlig vil fade det ut men ikke tør å si noe. 

Anonymkode: 51eab...2fd

Skrevet

Jeg tror det beste er å bare spørre om alt er greit, og prøve å tenke det beste. Forvent også at alt gått greit. Og si hvordan du har det, og vær åpen med at du vil bli mer kjent og gleder deg til å se ham. Så ser du hva han svarer.

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 11.38):

Hvordan gikk det med forholdet ts?:) er i samme situasjon selv nå, en måned ut i forholdet

Anonymkode: 54438...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...