Gå til innhold

Runke sammen med andre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Warrior skrev (21 timer siden):

Du er ikke homofil fordi om du runker sammen med andre menn nei. Det er vanlig å kose seg sammen med andre eller som andre ser på. Det er til og med vanlig å ha sex med samme kjønn som heterofil. Fordi det er spennende og godt. Ja det er veldig opphissende at noen ser på når man koser seg med seg selv og får orgasme, uansett hvilket kjønn som ser på.

Hvis du forelsker deg i det samme kjønn og ikke motsatt kjønn, da er du homofil.
Hvis du forelsker deg i det motsatte kjønn og ikke i samme kjønn, da er du heterofil. Hvis du forelsker deg i begge kjønn, da er du bifil. Det er det som avgjør hvilken legning du har. 

Nei. Dvs om du har sex med en av samme kjønn så kan du være heterofil, men du er i hvert fall biseksuell. Det betyr at du tenner på begge kjønn, men forelsker deg kun i det motsatte.

Vil også påpeke at det lagt fra er vanlig for menn å runke sammen med andre menn. Personlig ville jeg synes det var ekstremt "homsete" å drive med ;), men litt usikker på hva det egentlig kan defineres som.

Anonymkode: 562b6...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 23.17):

Jeg bare liker å bli sett på når jeg onanerer og får orgasme, det tenner meg.

Anonymkode: 094e7...524

Jeg har av og til sex med menn. Aldri vært forelsket i en mann men synes det er spennende med kuk. Er i langvarig og forpliktende forhold med kvinne.

Skrevet

Var jo slik som foregikk på hybelhus før i verden. Nå prater vi hybelhus for gutter som gikk yrkesfag. "Var på runkefest på lørdag..." I 1997 var det IRL. Nå er det på kamera...

Anonymkode: 9f257...232

• Liker 2
Skrevet

Er det så viktig å definere hvilken legning man eventuelt skulle ha/får hvis man liker eller syns det er spennende å runke med andre menn?

Er jo bare å nyte livet og gjøre det man føler og lyster for😜. Sundt med litt eksperimentering.

Anonymkode: f7792...ee4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 9.38):

Jeg har begynt å runke sammen med andre menn på en nettside, syns det er opphissende at noen ser på meg når jeg onanerer og får orgasme.Er jeg homo fordi jeg runker sammen med andre menn.

Nei, ikke homo. Jeg og treningsvennen min runker oss til orgasme hver dag, men liker damer. Det går så innmari sykt for oss, heftige orgasmer på begge to.

G19

Anonymkode: 97140...89e

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg fiser støv, så for min del er dette veldig gay. Trengte ikke mange "liksom" scenarioer i hodet for å skjønne at dette blir .. veldig gay for MEG...

Kan ikke fordra wannabe lesber eller annet tull. Jeg er old school. Jeg liker det motsatte kjønn. Har aldri hatt behov for å eksperimentere. 

Men, som sagt. Jeg fiser støv. 

Skrevet
Rights skrev (På 11.10.2022 den 17.54):

Jeg fiser støv, så for min del er dette veldig gay. Trengte ikke mange "liksom" scenarioer i hodet for å skjønne at dette blir .. veldig gay for MEG...

Kan ikke fordra wannabe lesber eller annet tull. Jeg er old school. Jeg liker det motsatte kjønn. Har aldri hatt behov for å eksperimentere. 

Men, som sagt. Jeg fiser støv. 

Ikke bare fiser støv, men du driter og lukter støv lang veg 😂

• Liker 1
Skrevet

Runket sammen med kompiser i tenårene. Ble raskt til suging som var mye bedre. 

Anonymkode: 452bb...941

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Runket sammen med kompiser i tenårene. Ble raskt til suging som var mye bedre. 

Man kjenner seg igjen😅 Mor og far var gøy å leke, men var det ingen "mødre" til stede, funka det fint med far og far også😄

• Liker 1
Skrevet

Det er mere normalt enn man tror ! Jeg er 37 og er gift med barn og har faktisk nå i nyere tid fått en gittekompis som man møter for litt hemmelig hygge ig da runker  vi sammen og runker hverandre med suging

Anonymkode: 2853e...3ba

• Nyttig 3
Skrevet
Påkrevd skrev (På 13.10.2022 den 22.59):

Man kjenner seg igjen😅 Mor og far var gøy å leke, men var det ingen "mødre" til stede, funka det fint med far og far også😄

Lommetennis på bortebane i fotballagets myke joggedresser/ treningsdresser ble det mye av… Adidas, All Day I Dream About Sex, stemte ekstremt godt for kompisene og min sin del i alle fall. 😆

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 15.15):

Nei, ikke homo. Jeg og treningsvennen min runker oss til orgasme hver dag, men liker damer. Det går så innmari sykt for oss, heftige orgasmer på begge to.

G19

Anonymkode: 97140...89e

Runker dere hverandre? Hvordan kom dere på å starte med dette?

Anonymkode: ed307...dca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Runker dere hverandre? Hvordan kom dere på å starte med dette?

Anonymkode: ed307...dca

Ikke meg du spør, men da jeg var 19 var jeg kåt absolutt hele tiden. Mye pene kropper, mange gutter/ unge menn er androgyne. Syntes mange på fotballen var småsexy. Og noen var nysgjerrige og det ble runking og suging. Vi startet før vi var 19. Tror jeg var 14 første gang en kompis sugde meg. Det var jo så godt at jeg aldri sa nei igjen. Tok litt tid før jeg gjengjeldte tjenesten. Kompisen er homofil. Han fikk også med noen flere. Jeg har ikke hatt oralsex med en mann på 15 år, og har aldri hatt annen sex med en mann. Men som ung og uendelig kåt var det fantastisk. 

Skrevet

Den seksuelle energien er den sterkeste energien du har, du burde prøve å holde den litt inni deg og kultivere den ikke bare slippe den ut hver anledning du har til å få en utløsning. Hadde syntes det var ekstremt usexy om en mann jeg likte satt å runket foran PC-en med andre menn. Manglende selvdisiplin. 

Anonymkode: 9fa8a...fee

Skrevet

Det hender jeg gjør det på nett. Får fine meldinger om at de liker pikken min 😃 Det hender også at kvinner kikker på.

Anonymkode: 06414...373

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 0.24):

Det er mere normalt enn man tror ! Jeg er 37 og er gift med barn og har faktisk nå i nyere tid fått en gittekompis som man møter for litt hemmelig hygge ig da runker  vi sammen og runker hverandre med suging

Anonymkode: 2853e...3ba

At du er biseksuell gjør ingenting. Det er mer betenkelig at du er utro, men det aller verste er at du er gift med barn!

Anonymkode: 562b6...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...