AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har begynt å runke sammen med andre menn på en nettside, syns det er opphissende at noen ser på meg når jeg onanerer og får orgasme.Er jeg homo fordi jeg runker sammen med andre menn. Anonymkode: 094e7...524 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Dette er normalt. Trenger ikke være homo for det! Anonymkode: ec94e...3d7 3 1
lh45 Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Du er ikke homo, du er kåt. Jeg har runket med andre menn irl. 🤩 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har begynt å runke sammen med andre menn på en nettside, syns det er opphissende at noen ser på meg når jeg onanerer og får orgasme.Er jeg homo fordi jeg runker sammen med andre menn. Anonymkode: 094e7...524 Nei, det er du ikke. I manko på kvinner som vil se på deg, er det vel greit at dere menn runker sammen Jeg kjenner en jeg ble kjent med i ungdommene som både runket for meg og for andre menn. Han er gift og har barn i dag med ei kvinne. Aldri vært homofil, han bare tente på å runke foran andre så de så at han var kåt og fikk orgasme.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Mysticgirl skrev (1 time siden): Nei, det er du ikke. I manko på kvinner som vil se på deg, er det vel greit at dere menn runker sammen Jeg kjenner en jeg ble kjent med i ungdommene som både runket for meg og for andre menn. Han er gift og har barn i dag med ei kvinne. Aldri vært homofil, han bare tente på å runke foran andre så de så at han var kåt og fikk orgasme. Du er bare så utrolig herlig og reflektert dame❤️ Anonymkode: 094e7...524 3 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er bare så utrolig herlig og reflektert dame❤️ Anonymkode: 094e7...524 Tusen takk ❤️ Hyggelig sagt
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Mysticgirl skrev (10 minutter siden): Tusen takk ❤️ Hyggelig sagt ❤️❤️❤️ Anonymkode: 094e7...524
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Sært, men ikke homofilt. Anonymkode: f1348...97d 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Hva er dette en " runke-klubb"? Hørtes nasty ut for å være ærlig, men betyr nok ikke at du er homofil nei. Anonymkode: 01f0a...b39 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 Det er normalt når man er tenåring. Så blir man voksen og får seg dame... Anonymkode: 83cca...9e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er dette en " runke-klubb"? Hørtes nasty ut for å være ærlig, men betyr nok ikke at du er homofil nei. Anonymkode: 01f0a...b39 Jeg bare liker å bli sett på når jeg onanerer og får orgasme, det tenner meg. Anonymkode: 094e7...524 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #14 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er normalt når man er tenåring. Så blir man voksen og får seg dame... Anonymkode: 83cca...9e2 Jeg har vært gift, liker å bli sett på når jeg onanerer og får orgasme, det tenner meg Anonymkode: 094e7...524
Stillalive Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 Lett å sette seg i bås. Du er jo ikke nødvendigvis homofil om du lar en fyr ta på deg eller du tar på han heller. Småsært, tja, i mine øyne i en slik setting. Men folk tenner da på merkeligere ting enn dette så det er jo ganske uskyldig i det store og hele. Har da selv både blitt tatt på og tatt på andre, men i helt andre settinger, og jeg betegner meg som Heterofil. Det viktigste er at du er komfortabel med deg selv, så betyr det fint lite hva andre mener.
Gjest Warrior Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Du er ikke homofil fordi om du runker sammen med andre menn nei. Det er vanlig å kose seg sammen med andre eller som andre ser på. Det er til og med vanlig å ha sex med samme kjønn som heterofil. Fordi det er spennende og godt. Ja det er veldig opphissende at noen ser på når man koser seg med seg selv og får orgasme, uansett hvilket kjønn som ser på. Hvis du forelsker deg i det samme kjønn og ikke motsatt kjønn, da er du homofil. Hvis du forelsker deg i det motsatte kjønn og ikke i samme kjønn, da er du heterofil. Hvis du forelsker deg i begge kjønn, da er du bifil. Det er det som avgjør hvilken legning du har. Endret 10. oktober 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 Warrior skrev (4 minutter siden): Du er ikke homofil fordi om du runker sammen med andre menn nei. Det er vanlig å kose seg sammen med andre eller som andre ser på. Det er til og med vanlig å ha sex med samme kjønn som heterofil. Fordi det er spennende og godt. Ja det er veldig opphissende at noen ser på når man koser seg med seg selv og får orgasme, uansett hvilket kjønn som ser på. Hvis du forelsker deg i menn og ikke kvinner, da er du homofil. Hvis du forelsker deg i kvinner og ikke menn da er du heterofil. Hvis du forelsker deg i begge kjønn så er du bifil. Det er det som avgjør hvilken legning du har. Nei, det er slettes ikke vanlig for heterofile å sex med en av samme kjønn. Da er man enten homofil eller bifil. Du har laget din helt egen definisjon på disse begrepene. Ordboka/fasiten sier: Bifil: om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn til forskjell fra heterofil og homofil https://ordbokene.no/bm,nn/search/?q=bifil Anonymkode: 0f7da...ee0 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, det er slettes ikke vanlig for heterofile å sex med en av samme kjønn. Da er man enten homofil eller bifil. Du har laget din helt egen definisjon på disse begrepene. Ordboka/fasiten sier: Bifil: om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn til forskjell fra heterofil og homofil https://ordbokene.no/bm,nn/search/?q=bifil Anonymkode: 0f7da...ee0 Vanlig- og normal-politiet slår til igjen. Hvor går grensen mellom vanlig og uvanlig? At 1 av 50 menn runker sammen eller at 17 av 100 menn tenner på samme kjønn, når de er ærlige? Det som er sikkert, er at det som foregår i det skjulte såvel som under luggen på gutter og menn, er det betydelig mer av (og vanlig) enn vi aner! For alt det du vet, har halvparten av mennene i kassakøen på Rema ei eller flere hemmeligheter du aldri får vite om! Anonymkode: c016c...e46 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #19 Skrevet 11. oktober 2022 Tja, du har en greie på å bli sett på og da betyr kjønn mindre for deg, vil jeg tro. Jeg tenner motsatt på både kvinner og menn, men ikke på at fremmede skal se meg runke. Anonymkode: f3b09...6bc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg tipper også at kjønn på dem som ser på egentlig ikke spiller så stor rolle. Det lengste det kan trekkes er kanskje heterofil, men bisexuell, men hvis ikke lysten til å hjelpe andre i mål i tillegg er der, så er det nok ikke det heller. Anonymkode: a7e8d...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå