Linnie Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja, kanskje jeg skal prøve meg også? Den dagboken som ligger ved siden av sengen blir ihvertfall ikke akkurat flittig brukt... Hm, hva skal jeg begynne med da? I dag har jeg og kjæresten min vært sammen i tre år!!! Hjelpes!! Det har gått både opp og ned, veldig mye frem og tilbake, men vi har klart oss gjennom masse! Håper vi skal klare å komme igjennom masse til! Jeg vil nemmlig bare ha han!! *sukk*... I dag skal vi ihvertfall ut og spise og kose oss.. skal på Klosteret, har hørt det er ganske romantisk.. *drømme drømme*... Gleder meg til han kommer etterpå, da skal vi bytte gaver!!! JIPPI!!! Elsker gaver!! Jeg har kjøpt en bokser shorts til han (ikke så gøy, men NØDVENDIG!! en nøkkel ring jeg ikke vet om faller i smak... (også ganske nødvendig!!) Og en hotelovernatting på Holmekollen Rica hotell til lørdag som han ikke vet om, og som er overaskelse!! (Får håper han ikke leser her da!! :o ) Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive... Fikk kjøpt billetter til Wyclef Jean konserten på søndag (Jippi, jippi!!!). Og fikk vite i går at jeg får back- stage billetter!!!! ( Enda mer jippi!!!!!) Kjenner manageren hans, og fikk dem gjennom henne!!! Men jeg gruer meg litt også, hva sier man til en super stjerne da???? :o (Tips mottaes mer enn gjerne!!) Kommer ikke til å klare å nyte konserten akkurat!!! Må jo nesten prøve å være litt da... I går var jeg så flink! Hadde vasket gardiner og strøyk og støyk og strøyk og strøyk.... grrr... kjedelig altså!!! Ikke ble det heeelt bra heller, men gav opp til slutt og hang de på plass! Vasket alle teppene mine og rommet mitt (ja, bor i kollektiv!) og skiftet på sengen! :D Syntes jeg var ganske flink! Og det attpå til etter trening!! Nei, nå er jeg fryktlig sulten og ser at fet begynner å nærme seg lunsj tid!!! Får skrive mer i morgen og fortelle om kvelden med min kjære!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Gratulerer med dagen! 3 år er LENGE! Håper dere får en fin dag Gardiner... vasker man dem??? *se undrende på* Mamma strøk våre da hun sydde dem og hengte dem opp for bare noen få måender siden når vi flytta inn i ny leilighet, så det haster vel ikke med å vaske dem enda Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljestine Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Heisann.. Tenkte bare jeg ville si HEI til deg:) Håper du og din kjære hadde en fin kveld i går:-) Klem fra Stine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Tuusen takk for hilsen i boka mi Fredagsbarn!! Det var kjempe koselig!! :D Det sto utenfor her at jeg hadde 0 innlegg i boka mi, og det stemte jo ikke!! jeg har jo 3 (med mitt siste nå)!!!! Hmmm, kanskje bare litt startproblemer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. oktober 2002 #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Om du legger merke til tidspunkta for når innleggene ble skrevet så er det meget mulig du hadde 0 når du åpna forumsida, men 3 når du skrev ditt, tross alt postet på få sekunder (under et minutt i alle fall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Åja, er det SÅNN det foregår kanskje?? ja, for nå hadde jeg 4!!! JIPPI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja, nå er tre- års dagen over, og den ble veldig koselig! Kjæresten min kom mye tidligere enn han hadde sagt han skulle, så det var jo overaskelse nr.1!! Vi måtte jo selvfølgelig bytte gaver med en gang, og alt falt i smak hos han!! Jeg fikk 3 røde langstilkede roser, og kjempe fine øredobber i hvitt gull :o :o !!!! Han er fulstendig gal!!! Men jeg er verdens lykkeligste jente!!! :D Etter en liten stund gikk vi ut for å spise.. spiste på klosteret, veldig romantisk, veldig god middag... vi stor koste oss!!! :D Etter på gikk vi en tur, og bare koooste oss enda mer, om det er mulig! :blunke: Nå gleder jeg meg bare enda mer til lørdagen og den store overaskelsen! Han er helt overbevist om at vi skal på danskebåten!!! hi hi! Ellers har det ikke skjedd så mye mer siden i går, vi jentene i gjengen driver å planlegger en Danmarks tur- som har blitt til Gøteborgstur - og Milano tur!!! :o Ja ja, sier jeg bare,jeg har ikke råd til noe Milano tur før jul ihvertfall!!!... Her må andre ting prioriteres... Har lyst til å kjøpe tur til NYC til typen til jul, men det koster jo ganske mange penger... Har prøvd å få med meg broren hans på det, men får se hva han sier! det hadde vært suuper gøy!!! :D Fikk meg ny jakke i går da...en ordentlig høst/vår jakke, kjempe kul og veldig varm og god! Jag er jettenøjd!! Hmm, får vel jobbe litt nå kanskje... Får heller ta en tur innom igjen senere!! Skriv noe da jenter!!! Det er så koooos med hilsninger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 24. oktober 2002 Stine!! Tusen takk for hilsning i boka mi!!! Ikke meningen og overse deg altså!!! Det er så koselig med hilsninger... ikke at jeg skjønner at jeg har så mye interessant å skrive om!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. oktober 2002 #9 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vi har ikke alle så mye spennende å skrive om hele tiden, men det er de små, hverdagslige tinga som opptar oss.... det er kjekt å lese om dem også. Og, ja, kommentarer i dagboka er alltid kos Kos deg videre med dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja nå er det fredag og helg om noen timer!! (jippi!!!) Gleder meg til å sove leeenge!!! Zzzz I går var jeg på kino med kjæresten, så "road to perdition". Egentlig liker jeg ikke sånne mafia filmer og skyte filmer, men denne var bra!! Anbefales!! Begynnte å få skikkelig vondt i halsen i går...i dag våknet jeg med verkende kropp og stiv nakke... kjennes ut som om influensaen er på vei... det passer jo ikke nå, som jeg skal ha overaskelse for kjæresten min i helgen!!! Men jeg får ta noen parazet så klarer jeg meg nok. Jeg har bare lyst til å krype under dna nå, og sove meg frisk og rask!! Men det blir nok lenge til enda, skal rett på jobb igjen etter jobben og egentlig til ei venninde etter det igjen... i tilegg er det min vaske uke... IGJEN!!! :o huff... dette lover ikke godt for en influensa kropp...*sutre sutre* Nei, slutt med sutringa Linnie, ingenting blir bedre av det!!! :-? He he... I går fikk jeg vite at jeg kom inn på "den franske kosmetolog skolen" allerede etter jul!!! (Hadde kommet inn til høsten,men nå ble det altså etter jul...) Jeg er SÅ usikker, og må bestemme meg innen 10 dager!!! Uff... Er det noen som vet noe om dette emnet?? Please, fortell meg alt du vet!! Er så innmari usikker, har gått på make- up artist skole, men den var så dårlig, og jeg er redd denne skal være like dårlig!! Den koster jo tross alt 72000 kr!!!!! :o :o (svelg...) Noen som vet hva jeg kan få i studie lån og stipend?? Hvordan skal jeg leve på dette da?? uff og uff... jeg er helt frustret i hodet mitt nå, HJELP MEG NOEN!!! Skulle ønske bare noen kunne bestemme for meg!! Nei... nå må jeg tenke litt... også får jeg skrive litt mer senere!!!..*legger hodet oppgitt i hendene* hvorfor kan ikke jeg bare bestemme meg som alle andre???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 25. oktober 2002 #11 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei Linnie! Takk for hilsen i dagboka mi :D Når det gjelder lån og stipend, mener jeg å huske at lånekassen (www.lanekassen.no tror jeg det er) har en sånn kalkulator hvor du kan regne ut hvor mye du vil få. Håper du berger med forkjølelsen, sånn at du får overraska kjæresten din :blunke: God helg! Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 25. oktober 2002 ÅÅÅååå, kroppen verker, jeg vil bare hjem!!! Snufs.... Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi Julie!! Jeg har prøvd den kalkulatoren, og den sa at jeg kom til å få 80000 kr, mens noen andre her inne på KG sier at jeg kan få 10000 ekstra pr. semester, pga at det er privat skole! Hmm, men jeg vet ikke jeg, får prøve å sette meg litt mer inn i dette her!! Nå har jeg ringt rundt til litt forskjellige hudpleie salonger (oki, bare 2 da... ) Og de anbefalte den skolen jeg har kommet inn på! Jippi!!! En bekymring mindre!! nå får jeg bare prøve å bestemme meg innen mandag!! Nå har vi spist kaker på jobben, feiret noen bursdager. Kaker fra Paquale er ikke godt syntes jeg!! (yuk, yuk) blir altfor søtt, og jeg er dødskvalm etter en kake!! Å, jeg vil hjem jeg... og jeg som ikke er hjemme før 19 i kveld!!! Nei, nå skal jeg snart pakke sammen!! Ha en fin helg alle sammen, jeg skriver nok ikke noe her i helgen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 25. oktober 2002 #13 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei Linnie! Har ikke vært inne i dagboka di før, men nå er jeg her! Gratulerer med 3-årsjubileum, og opptak i den franske kosmetolog skolen. Du får ha en finfin helg, og håper du ikke får under for influensan! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei hei!!! Takk for hilsen i boka mi Majken! Jeg bukket ikke under for influensaen!! Jippi!!! Den gikk over av seg selv! Æsj, nå lå jeg nederst på lista her inne, så nå er det på tide at jeg skriver litt igjen!!! I helgen var det den o- store- overaskelsen for kjæresten min!!! Det ble så innmari koselig!!! Han kom til meg lørdag morgen, han hadde nemmlig hatt nattevakt. Så vi lå og koste masse og sov helt til klokken var halv ett!!! :o Da sto vi opp og ordnet oss og gikk ut... Det var jo så fint vær!!! Strålemnde sol!! Vi gikk litt rundt og endte opp i Bogstadveien. Der kjøpte vi "frokost" på den lille noodle baren! Kjempe godt! Vi satt oss i den lille parken rett ovenfor den og koste oss!!! Så gikk vi hjem, og spiste litt middag etterhvert... Før vi plutselig hadde dårlig tid!!! typisk altså, når man tror man har god tid, så har man det ihvertfall ikke!!! Kjæresten var så nysgjerrig, og spurte meg spørsmål som skulle få meg til å røpe meg hele tiden!!! Til slutt var han så langt ut på viddene at han bare ble helt satt ut!!! stakkar... Syntes så synd på ham til slutt, at jeg bare måtte fortelle ham det, når vi satt på t- banen!! Han ble kjemps oerasket, og glad. Når vi endelig kom frem ( vi gikk nemmlig av på feil satsjon!! he he) ble han kjempe imponert! Det hotellet er jo bare sååå fint!! Ihvertfall uten i fra! Sånn spennende- romantisk- skummelt!! (Holmenkollen Rica park hotel) Vi benyttet oss av hotellets svømmebasseng, boblebad og badstu, mmmm det var så utrolig koeslig og romantisk. Så delte vi en flaske vin på hotel rommet, og spiste mat nede i restauranten! Han endte opp med ovnsbakt laks, og jeg med pølse og pmmes frites!!! Fin mat må jeg si!! (kresen sjel detta!) Resten av kvelden ble det bare hyggelig og kos... Neste morgen var det lang og goood froksot, med på fallende kakao i en av finstuene og dagens ferske aviser... sukk, skulle ønske det alderi tok slutt!!! Søndagen gikk vi en tur, og leide video og kjøpte inn et lass med godis, Leide to videoer og bare slafa hele kvelden! Det var nok den siste lange koselige stunden vi hadde... Nå er det eksamens forberedelser som står i hodet hans... :cry: OG masse mindre tid til meg.. sukk... Ellers er dette en kjip uke... skal til gynekolog i moregen... ikke det kuleste jeg gjølr, men det gr jo helt greit! Men så skal jeg jobbe tre dager på kvelden og trene to dager... Blir ikke tid til så mye annet da... puh... og til helgen har typen natte vakt og spesialisering i Drammen med skolen... Men jeg skal på bursdags fest da! Det blir jo sikkert morro!! Nei, får kanskje jobbe litt nå... kan jo ikke tulle bort all min tid her inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 28. oktober 2002 Uff, nå var det MASSE skrivefeil her.. men dere får bære over med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2002 #16 Del Skrevet 28. oktober 2002 Så flott at dere hadde det så fint! Jeg var mye alene hele helga, men det skal jeg ikke klage over her, småklaga litt i mi egen dagbok, men prøver å ikke klage så mye (?) Det virker som om dere hadde det topp, du får leve på denne helga ei stund. Det er dessverre slik, at enkelte ting krever mye tid, og da blir det litt mindre tid til hverandre. Dere klarer det nok likevel. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 29. oktober 2002 Fredagsbarn... håper du ikke kjedet deg for mye i helga!! Det er kjedelig å være alene... Du er så flink til å skrive hilsninger i andre sine dagbøker du, og det er såååå koslig!! Ikke vær redd for "trenge" deg på som du sa for en stund siden! Du kan skrive så mye du vil i dagboka mi!!! :D Hmm, hvor skal jeg begynne i dag da?? (Tror egentlig jeg alltid begynner med den setningen!!! ) I går jobbet jeg etter jobben. Kom hjem og slang noen klær i sekken og løp til toget, som jeg selvfølgelig mistet... :evil: Jeg tror til og med toget gikk for tidlig!!! Men da var det bare å vente på neste tog... Jeg kom meg på et senere tog, og kjærersten min kom og hentet meg på stasjonen... <3 ååå han er så søt! Jeg tror jeg kunne spist ham opp! (Er jo i grunnen litt dumt da... ) Var sammen med han hele kvelden... Kjempe koselig, bare gjorde ingen ting... så på tv, rydda litt, spist sjokolade og drakk julebrus!!! (JIPPI!!!!! Årets første julebrus!! NAM NAM) I dag har jeg vært hos gynekologen... Ikke det kuleste jeg gjør, men det er liksom helt greit...Nå vet jeg at alt er bra med meg ihvertfall...!! Også er det jo et par år til neste gang!! :D Etterpå skal jeg jobbe igjen... og så skal vi ha personal møte... håper det vanker noe mat der... pizza hadde vært godt!! :D Sov lenge i dag, for jeg var ikke hos legen før halv elleve, deilig!! Det beste er å krølle seg sammen i senga og lage god lyder, når typen må stå opp først!!! For det er alltid jeg som må stå opp tidligst ellers!!! :x Har inen planer i dag etter jobben... heller ingen penger å finne noe på for så... jeg får vel rydde i skapet eller noe!!! 8) Jeg kom på at jeg ikke har presentert meg jeg!! Jeg er ei jente på 23 år... bor i Oslo, har kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 år (Ok, med et lite brudd på 5 uker da, men de teller vi ikke med!!) Prøver å trene på sats to ganger i uken, trener squash sammen med ei venninde. Jobber i butikk i tileg til min vanlige kjedelig kontorjobb, fra 0800 - 1600... Etter jul blir jeg forhåpentlig his student... hvis jeg bare får bestemt meg!!! Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig?? Ja ja, det var meg, ikke så mye spennende i dagboka mi i dag... Har problemer med å fåopp dere andre sine dagbøker i dag... kjedelig, håper det retter seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. oktober 2002 #18 Del Skrevet 29. oktober 2002 Neida, jeg kjeda meg ikke i helga, jeg hadde jo KG Seriøst kjeder jeg meg mer i dag. Og i går. Fordi jeg lider under selvpålagt forbud mot irc. (pleier å logge på når jeg står opp, og logge av når jeg legger meg) forbudet disse dagene er grunnet at der alltid er en eller annen drittunge (ikke de generelle drittungene som kaller meg homo/hore, gutt på 15, gammel gris på 50, dum, uten iq, geni (ment på en negativ måte), som lever et fantasiliv (samboeren min eksisterer ikke, for ingen kan orke å leve sammen med meg) og selvsagt har jeg mensen 3 uker i måneden. den siste uka er det pms. Men det er ikek disse drittungene som plager meg, de bare overser jeg) Det er altså en eller annen som pleier å være grei, som kommer med en eller annen sårende kommentar som gjør meg så lei meg! Dette skjer omtent hver måned i disse tider (selv p-pille-mens gir pms!!) Derfor selvpålagt irc-forbud for at min kjære skal slippe å trøste meg for noe han ikke engang har gjort. Men kjedelig er det, derfor laaaange innlegg i mi dagbok, og masende, klagende innlegg i di Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 29. oktober 2002 He he he...bare hyggelig det Fredagsbarn!!!! Bare mas og klag så leeenge du orker du!!! :D Syntes det er bare hyggelig jeg med innlegg jeg... Så skal jeg "ta igjen" på deg når jeg får mensen!!! Ha en fin dag da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ja ja, så var vi halveis i uka igjen...!!! :o Skjønner egentlig ikke hvor dagene blir av!!! (JA ja, jeg vet jeg hørtes ut som en middelaldrene dame nå... ) I går var det jobb og personal møte hele kvelden... Deilig å komme hjem på kvelden og bare slappe av med Alyy og Friends... Rydda litt i skapet mitt gjorde jeg også, og fant noen klær jeg ikke har sett på en stund... I dag skal jeg trene en time squash med ei venninde, forhåpentligvis litt styrke (Føler meg så dum i "vektløftningsrommet"... Ihvertfall i bole-delen) Og kanskje noe annet om vi gidder... en sykkeltime hadde ikke vært å forakte...!!! Etterpå skal vi hjem til henne og spise middag...Nam nam, jeg er sulten allerede!!! Og etter det igjen, komme kjæresten på overnattingsbesøk!!! JIPPI!!!! :D Jeg går og funderer så mye på om jeg klarer meg når jeg begynner på skolen... økonomisk da... Men så tenker jeg at alle andre klarer seg jo, så hvorfor skal ikke jeg??? Men jeg er alltid så bekymra for dissa penga... Man skulle bare vært riiiiiiiik!!!! Uff, trsit at det ikke var noen nye hilsninger i dagboka mi i dag... men så har jeg ikke akkurat vært flink til å skrive inn hilsninger i andre sine heller da... :-? he he he, så hva kan jeg forvente meg??? Nei, kanskje jeg skal gjøre en innsats, og innvadere noen andre sine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå