AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #21 Skrevet 11. oktober 2022 On 10/9/2022 at 2:38 PM, AnonymBruker said: Jeg pleier å fryse klær som strikkegensere og jeans! Gir dem minst to døgn i fryseren oppi en plastpose. Jeg har et par gamle Levis på hytta fra da mamma var ung, disse er lyse utvaskede jeans som fremdeles er solide i stoffet. Jeans fra Levis som jeg selv har kjøpt de siste årene har ikke i nærheten av samme kvalitet (spesielt om de inneholder stretch). Spesielt om man bruker mørke jeans så bør man prøve å vaske dem så sjeldent som mulig med mindre man er interessert i å regelmessig farge dem mørkere Anonymkode: ad121...039 Takk for gode tips☺️ Anonymkode: 5f471...227
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #22 Skrevet 12. oktober 2022 Honey Dew skrev (På 9.10.2022 den 17.59): Du får ikke skitne klær rene ved å fryse dem. Å fryse jeans og ullgensere fjerner ikke skitt og flekker, men det dreper bakterier som gjør at plaggene lukter mer fresht slik at de sjeldnere trenger å vaskes. Jeg søler ikke noe særlig på klærne mine så skitne klær er ikke et stort problem. Brukslukt er verre (spesielt på klær som ikke "liker" å vaskes), og da fungerer fryseren kjempebra 😄 Anonymkode: ad121...039 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå