AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Har et barn med adhd og hjelpestønad sats 2. barnet er 15 år. skolevegring. hvilke rettigheter har jeg i forhold til omsorgsdager med lønn? har vært sykmeldt i perioder, men det går jo utover min sykmeldingsperiode, feriepenger osv Anonymkode: dd137...05b
Toyah Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har et barn med adhd og hjelpestønad sats 2. barnet er 15 år. skolevegring. hvilke rettigheter har jeg i forhold til omsorgsdager med lønn? har vært sykmeldt i perioder, men det går jo utover min sykmeldingsperiode, feriepenger osv Anonymkode: dd137...05b Du kan søke om utvidede omsorgsdager frem til barnet er 18 år. Du må ha med en legeerklæring. Men siden du har utvidet hjelpestønad, bør dette være en enkel sak.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Du må søke Nav om omsorgsdager etter tolv årsalder. Det kan innvilges barn med funksjonshemning eller kronisk sykdom. Anonymkode: 56de1...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Toyah skrev (59 minutter siden): Du kan søke om utvidede omsorgsdager frem til barnet er 18 år. Du må ha med en legeerklæring. Men siden du har utvidet hjelpestønad, bør dette være en enkel sak. Sendte inn en søknad i går. Henviste til innvilget hjelpestønad. Anonymkode: dd137...05b 1
Toyah Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sendte inn en søknad i går. Henviste til innvilget hjelpestønad. Anonymkode: dd137...05b Det kan være du skal sjekke mulighetene for omsorgslønn også. Det er ofte en lang vei å gå. Men det skader jo ikke å prøve.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Toyah skrev (4 timer siden): Det kan være du skal sjekke mulighetene for omsorgslønn også. Det er ofte en lang vei å gå. Men det skader jo ikke å prøve. Nei, jeg trenger ikke det. Tenkte om jeg får 15 dager i året til å være hjemme hvis behov så går det greit. ved omsorgslønn får jeg en dagsats som ikke tilsvarer lønna mi. Vi har besteforeldre som kan steppe inn så det går fint Anonymkode: dd137...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå