Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #121 Skrevet 8. november Nå tror jeg at @Lur Venn begynner å bli litt for lur her. Cid: man blir vanligvis ikke gravid av det tallet. 1
Cid Skrevet 8. november #122 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nå tror jeg at @Lur Venn begynner å bli litt for lur her. Cid: man blir vanligvis ikke gravid av det tallet. Ikke hvis man av i svingen i hvert fall. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #123 Skrevet 8. november (endret) Cid skrev (2 timer siden): Ikke hvis man av i svingen i hvert fall. Kjære deg @Cid, den såkalte "metoden" der er veldig usikker. Må ikke finne på å gjøre det, pappa Cid. Endret 8. november av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 8. november #124 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kjære deg @Cid, den såkalte "metoden" der er veldig usikker. Må ikke finne på å gjøre det, pappa Cid. Neida jeg er jo reine uskyldige Cid 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #125 Skrevet 8. november Cid skrev (20 minutter siden): Neida jeg er jo reine uskyldige Cid Mhm...og nettopp derfor får vi hjelpe til med kunnskap så du ikke må skifte på baby før du vil det. NO HankyPanky, Cid! 1
Cid Skrevet 8. november #126 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mhm...og nettopp derfor får vi hjelpe til med kunnskap så du ikke må skifte på baby før du vil det. NO HankyPanky, Cid! 🏃🏻 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #127 Skrevet 8. november Flink gutt det. Gjør det der alltid når en søt pike vil bli kjent med deg litt tett. Anton klapper nå. 1
Cid Skrevet 8. november #128 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Flink gutt det. Gjør det der alltid når en søt pike vil bli kjent med deg litt tett. Anton klapper nå. Du og mannen din Anton er artige folk 😛 2
Lur Venn Skrevet 9. november #129 Skrevet 9. november Cid skrev (20 timer siden): Hva mener du? 69 positon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå