AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #21 Skrevet 8. oktober 2022 Du kan si: Du har det greit uansett, men opplever hans oppførsel mot dem som veldig problematisk. Så nå bestemmer du, med mindre de protesterer på det - at jula er hos deg. Du tar eventuell konflikt med far, og de kan «skylde» på deg. Om de ikke ønsker det slik så får de gi en lyd og du skal helt fint respektere det og ha en grei jul sjøl - men nå setter du ned foten ovenfor hans oppførsel da du mener dette påvirker alle negativt i sum. Om de ser ham maks 1 time i uka gir det ikke mening å feire jul der med den atferden der. Anonymkode: 6a0c6...535 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #22 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er fortsatt barn, dere er de voksne, det er dessverre du som må ta denne fighten med far Jeg prøvde å kommunisere med ham om dette i fjor, men han svarte bare at det «ikke var min sak» og at jeg skulle «gi faen i å prøve å blande meg, han avtalte selv med sine voksne barn». Anonymkode: 10f4e...6ad
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #23 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan si: (Klippet vekk så ikke sitatet ble så langt): Takk, går for denne. Anonymkode: 10f4e...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå