AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Gjør du noen ting som åpenbart er ekle og som du skjuler for alle? Jeg begynner med å avsløre mine ekkelheter: Jeg elsker å klemme ut kviser og hudormer, jeg biter neglene på tærene mine og fingrene og spiser neglene og neglebånd, jeg elsker å finne inngrodde hår og pirker de ut med nål, jeg piller meg i nesen og spiser inntørket snott, jeg piller av skorper på sår og spiser skorpen, jeg drikker fra samme glass flere ganger uten å vaske det, jeg drikker rett fra melkekartonger i kjøleskapet hjemme(bor alene), vasker ikke hendene etter jeg har tisset hjemme(gjør det på jobb og offentlige steder). Jeg gnir håndflaten rundt i pannen, hårbunnen og fjeset etter en lang dag og lukter på hånden, ja av og til på føttene også, gnir fingrene mellom tærene og lukter på de. Elsker lukten av egen kropp. Disse tingene med å spise negler, skorper og lukte på hårbunn og hudlukt gir meg en sånn god tilfredsstillelse. Og jeg synes det er flaut og ekkelt. Så jeg holder det for meg selv. Hva er dine ekle vaner? Sikker på alle har noen. Anonymkode: 86573...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Kom på en ting til, haha. Jeg bruker tanntråd og munnskyll hver dag og synes det tar litt for lang tid med hele den tannstellprosedyren. Tannpuss, tanntråd og munnskyll bruker jeg 7 minutter på og da får jeg dårlig tid når jeg skal dusje og sminke meg i tillegg. Så jeg har begynt å gjøre tanntråd prosedyren når jeg sitter i sofaen og ser på tv om kvelden. Hadde blitt helt kvalm om jeg satt sammen med noen og så på tv og de hadde begynt med noe sånt. Men heldigvis er det bare meg som ekler meg i eget selskap. Anonymkode: 86573...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kom på en ting til, haha. Jeg bruker tanntråd og munnskyll hver dag og synes det tar litt for lang tid med hele den tannstellprosedyren. Tannpuss, tanntråd og munnskyll bruker jeg 7 minutter på og da får jeg dårlig tid når jeg skal dusje og sminke meg i tillegg. Så jeg har begynt å gjøre tanntråd prosedyren når jeg sitter i sofaen og ser på tv om kvelden. Hadde blitt helt kvalm om jeg satt sammen med noen og så på tv og de hadde begynt med noe sånt. Men heldigvis er det bare meg som ekler meg i eget selskap. Anonymkode: 86573...7eb Haha godt tips, det skal jeg gjøre og! Jeg har noe lignende, hater å fikse neglene mine, verste jeg vet. Så jeg sitter med handkle og filer dem i sofaen. Tør ikke å klippe de pga stivhet i fingre og redd jeg klipper meg til blods. Anonymkode: 6ca60...661 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Bæsjer i en pose og legger den under senga, når den slutter å lukte kaster jeg den. Anonymkode: 73fed...475
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bæsjer i en pose og legger den under senga, når den slutter å lukte kaster jeg den. Anonymkode: 73fed...475 Jeg pleier å bruke en sånn isboks med lokk, anbefaler det, når du trykker lokket skikkelig nedpå så lukter det ikke. Veldig greit. Så når jeg har samlet opp sånn 8-10 bokser med "avfall", så går jeg ut med det i bosskontaineren. Veldig praktisk når man våkner om natten og må på do og ikke orker å gå ned i den kalde kjelleren på badet, eller viss doen er opptatt. 😳🤣 Anonymkode: 86573...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg bruker sånn menskopp og sparer på blodet i en beholder som jeg legger i frysen etter hver periode. Er supert å bruke i gryter, supper og bakst. Gir naturlig berikelse av jern til skikkelig hjemmelaget mat. Gjør sikkert flere ekle ting, så kommer nok tilbake med flere eksempler ved en senere anledning. Anonymkode: 86573...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Haha godt tips, det skal jeg gjøre og! Jeg har noe lignende, hater å fikse neglene mine, verste jeg vet. Så jeg sitter med handkle og filer dem i sofaen. Tør ikke å klippe de pga stivhet i fingre og redd jeg klipper meg til blods. Anonymkode: 6ca60...661 Det er ikke ekkelt nok viss du har håndkle under når du filer neglene. Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Eksen min likte å fingre meg både her og der. Og han slikket alltid på fingrene underveis. Synes det var skikkelig nasty. Mensblod og tarmslim, på fingrene som han slikket rene. Ble helt turnoff for meg. Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Ber folk jeg ikke kjenner om å pelle ut busene mine Anonymkode: 538b7...f2c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg renser kattedoene og gidder ikke alltid å vaske hendene etterpå. Men bruker jo renseskje, så jeg tar ikke på noe egentlig. Men tenker det er litt ekkelt likevel. Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ber folk jeg ikke kjenner om å pelle ut busene mine Anonymkode: 538b7...f2c Får du lov til det? Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 Promper i hånden og lukter på den. Kanskje ikke så nasty. Men jeg stikker hånden under trusa så jeg promper direkte på hånden. Anonymkode: cd6ae...3a2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #14 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Promper i hånden og lukter på den. Kanskje ikke så nasty. Men jeg stikker hånden under trusa så jeg promper direkte på hånden. Anonymkode: cd6ae...3a2 Har du håndhilse på nye bekjentskaper med fiselukt på hånden? Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #15 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du håndhilse på nye bekjentskaper med fiselukt på hånden? Anonymkode: 86573...7eb Det har sikkert hendt ja. 😅 Eneste hellig prinsipp jeg har er at jeg alltid vasker hendene før jeg begynner å lage mat eller skal spise. Anonymkode: cd6ae...3a2
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2022 #16 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg pleier å bruke en sånn isboks med lokk, anbefaler det, når du trykker lokket skikkelig nedpå så lukter det ikke. Veldig greit. Så når jeg har samlet opp sånn 8-10 bokser med "avfall", så går jeg ut med det i bosskontaineren. Veldig praktisk når man våkner om natten og må på do og ikke orker å gå ned i den kalde kjelleren på badet, eller viss doen er opptatt. 😳🤣 Anonymkode: 86573...7eb Dette er ikke bare ubeskrivelig ekkelt men også sykelig og veldig forstyrrende oppførsel. 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #17 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke ekkelt nok viss du har håndkle under når du filer neglene. Anonymkode: 86573...7eb Tydeligvis ikke sammenlignet med resten her 😱 Anonymkode: 6ca60...661 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #18 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg bruker sånn menskopp og sparer på blodet i en beholder som jeg legger i frysen etter hver periode. Er supert å bruke i gryter, supper og bakst. Gir naturlig berikelse av jern til skikkelig hjemmelaget mat. Gjør sikkert flere ekle ting, så kommer nok tilbake med flere eksempler ved en senere anledning. Anonymkode: 86573...7eb Jepp mmm. Anonymkode: 25c26...974
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #19 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg liker ikke å sette meg ned på offentlige toaletter. Så jeg står skrevende over og noen ganger hender det at jeg tisser jeg litt på doringen. Da tørker jeg bare vekk tissedråpene med dopapir så det ser greit ut for neste person. Anonymkode: 86573...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #20 Skrevet 9. oktober 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Dette er ikke bare ubeskrivelig ekkelt men også sykelig og veldig forstyrrende oppførsel. Har du sett på syke samlere på kanal fem? Dette er ikke i nærheten så ekkelt og forstyrrende som man ser der. Anonymkode: 86573...7eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå