Helene1982 Skrevet 7. oktober 2022 #41 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde man vært så slank og pen så hadde man ikke brukt tiden på KG, man hadde brukt tiden på å stupe og bade fra en yacht, shoppe i NYC, feste med andre like pene folk, osv. 😁 Anonymkode: 6d7b5...f06 Det er faktisk et poeng. Ikke det at jeg tror at alle på KG er stygge, men det er et debattforum der man aldri ser et fjes, og du er avhengig av evne til å kommunisere og lytte. Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Likevel er det uendelig mange tråder som går på: jeg veier dette, er jeg attraktiv? Høyden min og penisen min ser slik ut, er det ok? Hvorfor er det sånn? Hvorfor sitter folk her i timesvis om de egentlig er opptatt av trente legger og lår? Hvorfor er dere ikke da på et treningssenter?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #42 Skrevet 7. oktober 2022 Det er nå øyet som ser, men jeg vil anta at de aller fleste menn synes du ser flott ut. Så har du jo enkelte menn som foretrekker timeglassfigur, stor rumpe... altså litt mer booty da. De vil du kanskje ikke score SÅ høyt hos. Herregud, hvorfor snakker vi dette?? Anonymkode: b4b82...87c 1
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2022 #43 Skrevet 7. oktober 2022 Luksusbia skrev (5 minutter siden): Jeg også, og det er sårende at folk tror jeg har tatt plastisk operasjon. 54 kg er jo nedre grense av normalvekt. Du er såret fordi du viser et bilde av en person som ikke er deg selv men med silikon? Ingen her har sett kroppen din, da du postet et bilde av en fremmed! Hvor såret kan du bli? 2
jabx Skrevet 7. oktober 2022 #44 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir bedt ut svært ofte men har vært unnvikende til menn, derav at jeg nå skal kaste meg litt ut i det. Uansett lurer jeg på om det er for tynt eller ikke. Anonymkode: 0c8cb...76c Smaken er som baken. 1
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2022 #45 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nå øyet som ser, men jeg vil anta at de aller fleste menn synes du ser flott ut. Så har du jo enkelte menn som foretrekker timeglassfigur, stor rumpe... altså litt mer booty da. De vil du kanskje ikke score SÅ høyt hos. Herregud, hvorfor snakker vi dette?? Anonymkode: b4b82...87c De fleste menn synes instagrammodellen som det ble postet et bilde av, ser flott ut. Endret 7. oktober 2022 av Helene1982 1
blaffen Skrevet 7. oktober 2022 #46 Skrevet 7. oktober 2022 2 minutter siden, Helene1982 said: Hvorfor sitter folk her i timesvis om de egentlig er opptatt av trente legger og lår? Hvorfor er dere ikke da på et treningssenter? Grenser for hvor mye tid du kan bruke der da.. Men altså, been there done that. Som nevnt trente jeg mye da jeg var rundt 30 og da syklet jeg til jobb for å trene utholdenhet og stoppet på SATS på vei hjem 3 ganger i uka og tok en styrkeøkt på 1-2 timer. Siden jeg var singel og barnløs hadde jeg 3-4 timer jeg kunne brukt på KG, de dagene jeg trente og mer andre dager. 1
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2022 #47 Skrevet 7. oktober 2022 blaffen skrev (2 minutter siden): Grenser for hvor mye tid du kan bruke der da.. Men altså, been there done that. Som nevnt trente jeg mye da jeg var rundt 30 og da syklet jeg til jobb for å trene utholdenhet og stoppet på SATS på vei hjem 3 ganger i uka og tok en styrkeøkt på 1-2 timer. Siden jeg var singel og barnløs hadde jeg 3-4 timer jeg kunne brukt på KG, de dagene jeg trente og mer andre dager. Jeg mener ikke at ingen på KG trener. Jeg tipper at de fleste inkluderer noe trening i sin livsstil, men poenget mitt er: hvorfor er det så mange tråder her som er utseendebasert, når det er en plattform basert på skriftlige, intellektulle og sosiale egenskaper?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #48 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er slik i kroppen, og får mye oppmerksomhet. Anonymkode: de360...936 For store pupper. Og skritt og rumpe ser rart og turn off ut. Anonymkode: 44ae2...f5f 1
Embla Othea Skrevet 8. oktober 2022 #49 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Du trenger ikke å skrike etter bekreftelse. Endret 8. oktober 2022 av Embla Othea
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #50 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var så tynn i trettiårene og syns jeg ble mer rynkete og gammel av det. Fikk tilbake mye mer ungdommelig utseende og kvinnelig fasong med ti kilo mer på kroppen og det jevnet ut rynker og hengete hud også Anonymkode: 6baf8...1a6 Ja, det kan jeg tro. Mye finere med litt for mye fett enn for lite, mener nå jeg. Kvinner skal ha former. Fett er også noe kroppen skal ha! Jeg er mer fornøyd nå med meg selv med litt former enn da jeg bare var skinn og bein. Anonymkode: 7a81f...5e0 1 1
Adrenalina1 Skrevet 8. oktober 2022 #51 Skrevet 8. oktober 2022 Helene1982 skrev (8 timer siden): Igjen! … Er dette noe folk gjør? Finner bilder av mennesker som ikke er dem selv, men som har lignende høyde og vekt? Hva får dere ut av det? Det samme lurer jeg også på. Virker helt sykt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #52 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fant ut at jeg har eksakt samme høyde og vekt som denne damen (170 cm og 54 kg), og kroppen er veldig lik. Vi er på samme alder også 😄 Skal snart kaste meg ut i dating da jeg har hatt en lang pause og er nysgjerrig på hva menn tenker om relativt tynne damer i starten av 30-årene. Anonymkode: 0c8cb...76c Tynne damer i 30 årene er råsexye❤️ Anonymkode: c70db...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #53 Skrevet 8. oktober 2022 Denne tråden minner meg om hvordan vi jenter oppførte oss da vi var små. Vi holdt over tegningen vår og sa: ikke se, den er stygg! Om noen sa: den er fin, sa vi: neeei. Fiske etter kompliment når man egentlig er fornøyd er litt kleint. Kan du ikke bare stå for det og være stolt av deg selv? Anonymkode: 5a14c...468 5
Bubo Skrevet 8. oktober 2022 #54 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Hva menn tenker om relativt tynne damer i 30-åren? Pen, ja, men hvordan er hun som menneske? Endret 8. oktober 2022 av Bubo
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #55 Skrevet 8. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Denne tråden minner meg om hvordan vi jenter oppførte oss da vi var små. Vi holdt over tegningen vår og sa: ikke se, den er stygg! Om noen sa: den er fin, sa vi: neeei. Fiske etter kompliment når man egentlig er fornøyd er litt kleint. Kan du ikke bare stå for det og være stolt av deg selv? Anonymkode: 5a14c...468 Haha jeg kan veldig godt forstå at det fremstår sånn altså. Og jeg er jo fornøyd. Men har oppriktig lurt på om noen syns det blir «ekkelt» eller avvikende også, mamma for eksempel har ofte sagt jeg må legge på meg. Men ja, burde bare legge vekk slike tanker og behov for bekreftelse på at jeg er god nok. Anonymkode: 0c8cb...76c
blaffen Skrevet 8. oktober 2022 #56 Skrevet 8. oktober 2022 11 hours ago, Helene1982 said: Jeg mener ikke at ingen på KG trener. Jeg tipper at de fleste inkluderer noe trening i sin livsstil, men poenget mitt er: hvorfor er det så mange tråder her som er utseendebasert, når det er en plattform basert på skriftlige, intellektulle og sosiale egenskaper? Fordi samfunnet i stor grad er utseendefokusert?
Majer Skrevet 8. oktober 2022 #57 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tviler på at du ville hatt tid å henge her på KG om du hadde sett sånn ut 🤔 Anonymkode: aa981...668 Jeg møtte en kvinne fra kg som så ganske lik ut😅
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #58 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fant ut at jeg har eksakt samme høyde og vekt som denne damen (170 cm og 54 kg), og kroppen er veldig lik. Vi er på samme alder også 😄 Skal snart kaste meg ut i dating da jeg har hatt en lang pause og er nysgjerrig på hva menn tenker om relativt tynne damer i starten av 30-årene. Anonymkode: 0c8cb...76c Synes det er rart at en på din alder tar det for gitt at det bare er fritt frem til å stjele andres bilder på nettet. Ikke noe link eller noe. Dessuten så kan ikke bare andres bilder brukes sånn uten videre. Tenker det mangler mye sett bort fra «kropp» og ren fokus på det. Ikke rart man er singel, si. Anonymkode: 33266...6e3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #59 Skrevet 8. oktober 2022 Er ikke nok å bare ha en tynn kropp... Håret og neglene nå være pene, søtt og rynkefritt ansikt, solbrun og stilige klær. Man må i tillegg ha sunne interesser, og ha en god og omsorgsfull personlighet. Hjelper ikke bare med en tynn kropp hvis man ser ut som et taktas resten og har elendig personlighet. Anonymkode: 23675...7fd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #60 Skrevet 8. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes det er rart at en på din alder tar det for gitt at det bare er fritt frem til å stjele andres bilder på nettet. Ikke noe link eller noe. Dessuten så kan ikke bare andres bilder brukes sånn uten videre. Tenker det mangler mye sett bort fra «kropp» og ren fokus på det. Ikke rart man er singel, si. Anonymkode: 33266...6e3 Er alltid jeg som har trukket meg når de jeg dater ønsker å ta datingen et steg videre så er ikke ufrivillig singel Anonymkode: 0c8cb...76c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå