Gå til innhold

Crabsticks og poteter på julaften?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I år det jeg og mannen som skal arrangere jul i vår familie. Jeg er litt lei av ribbe/pinnekjøtt så jeg tenkte å gå for en ny vri denne gangen. Crabsticks er noe pappa liker godt det vet jeg. 

Hva tenker dere? 

Vi tenkte å ha julepølse og medisterkaker i tillegg da.

Anonymkode: dc8f4...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj til alt tenker jeg. Hadde heller droppet mat den dagen.

Anonymkode: 33547...820

Skrevet

Skal du ha majones til?

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Dette er det ingen som tror på, men siden temaet er crabsticks må jeg si at det er en mattype jeg alltid har undret meg stort over. Hva er det egentlig og hvorfor spiser man det? Da jeg var ungdom på slutten 80-tallet snakket flere av vennene mine veldig begeistret om crabsticks. 

Jeg har aldri sett noen grunn til å smake. Det virker bare rart. Hva er greia? 

Anonymkode: 7e739...2bb

Skrevet

Mye bedre å spise noe man vil enn å spise noe bestemt bare fordi andre forventer det fordi det er akkurat den datoen.

Skrevet

Kjøp heller lomper på Prix. 

Anonymkode: 91394...b6c

Gjest Ramona1970
Skrevet

Syns du kan være litt mindre sprek den dagen siden Julen er forbundet med tradisjoner. Pølser med brød er et mye bedre valg, og for å gjøre det ekstra fint kan du ha rekesalat på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I år det jeg og mannen som skal arrangere jul i vår familie. Jeg er litt lei av ribbe/pinnekjøtt så jeg tenkte å gå for en ny vri denne gangen. Crabsticks er noe pappa liker godt det vet jeg. 

Hva tenker dere? 

Vi tenkte å ha julepølse og medisterkaker i tillegg da.

Anonymkode: dc8f4...9c2

Hadde du ikke det i fjor også?   Blir vel litt kjedeli.  Ska du ha kjip og billig mat så gå for noe litt mer kreativt da.   Pølselapskaus??

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er det ingen som tror på, men siden temaet er crabsticks må jeg si at det er en mattype jeg alltid har undret meg stort over. Hva er det egentlig og hvorfor spiser man det? Da jeg var ungdom på slutten 80-tallet snakket flere av vennene mine veldig begeistret om crabsticks. 

Jeg har aldri sett noen grunn til å smake. Det virker bare rart. Hva er greia? 

Anonymkode: 7e739...2bb

Jeg syns det er godt på brødskiva med majones på😋

Anonymkode: d97ba...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...