totti_1 Skrevet 7. oktober 2022 #1 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg er ikke noe innsatt i saken, så jeg burde holdt kjeft kanskje. Men er det bare meg som får følelsen at Jolie er litt Amber Heard, og Pitt er litt Johnny Depp? Jeg tviler ikke på at Pitt gikk over streken og har hatt et problem med alkohol til tider, men det er noe med krigføringen til Jolie som gjør meg skeptisk. Hele Hollywood har sagt pene ting om Pitt I årevis mens Jolie har vært i langt flere konflikter (og rare ekteskap) Jeg sier ikke en er ond og en er snill, men noe lukter rart. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 7. oktober 2022 #2 Del Skrevet 7. oktober 2022 1 hour ago, totti_1 said: Jeg er ikke noe innsatt i saken, så jeg burde holdt kjeft kanskje. Men er det bare meg som får følelsen at Jolie er litt Amber Heard, og Pitt er litt Johnny Depp? Jeg tviler ikke på at Pitt gikk over streken og har hatt et problem med alkohol til tider, men det er noe med krigføringen til Jolie som gjør meg skeptisk. Hele Hollywood har sagt pene ting om Pitt I årevis mens Jolie har vært i langt flere konflikter (og rare ekteskap) Jeg sier ikke en er ond og en er snill, men noe lukter rart. Jeg får i hvert fall ikke gode vibber av Angelina Jolie, jeg syns hun virker som en ganske kjip dame. SElv om jeg ikke akkurat har nære felles venner med henne! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 7. oktober 2022 #3 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg liker de begge to. Men… Mens Brad var samme med Gwyneth Paltrow, ble sistnevnte seksuelt trakassert av Harvei Weinstein. Brad forsvarte henne den gangen, men fortsatte jobbe med Harvey senere, og initierte også til samarbeid. Angelina har også opplevd noe lignende med Weinstein, og likevel valgte Brad å jobbe med han. Dersom Brad har tatt kvelertak på ett av barna, eller slått, slik som det blir hevdet, skjønner jeg godt at Angelina går all in for å holde han unna barna. Tror (og håper) alle som er foreldre skjønner den, og ville gjort det samme. https://people.com/movies/angelina-jolie-fought-brad-pitt-over-harvey-weinstein-movie/ 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 7. oktober 2022 #4 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg tror ikke Brad Pitt er så uskyldig. Jennifer Aniston sa at han røket alt for mye og slet med sitt. Angelina Jolie er ikke Amber Heard. Angelina skal ha advart Johnny Depp mot å gifte seg med henne. De jobbet sammen i The Tourist. Sønnen Maddox vil ikke ha noe med han å gjøre. Noe alvorlig skjedde på det flyet. Angelina har vært FN ambassadør i 20 år og regissert flere filmer. Hun er kjent for å gjøre sine egne stunt på film. Hun er også pilot og har sitt eget fly. Dette forteller at det er en veldig tøff dame vi snakker om her. Jeg mistenker at hun kanskje er litt dominerende og kanskje ikke er så lett å leve med. Tror ikke han heller var det med sine alkohol problemer. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2022 BuffyTheVampire skrev (33 minutter siden): Jeg liker de begge to. Men… Mens Brad var samme med Gwyneth Paltrow, ble sistnevnte seksuelt trakassert av Harvei Weinstein. Brad forsvarte henne den gangen, men fortsatte jobbe med Harvey senere, og initierte også til samarbeid. Angelina har også opplevd noe lignende med Weinstein, og likevel valgte Brad å jobbe med han. Dersom Brad har tatt kvelertak på ett av barna, eller slått, slik som det blir hevdet, skjønner jeg godt at Angelina går all in for å holde han unna barna. Tror (og håper) alle som er foreldre skjønner den, og ville gjort det samme. https://people.com/movies/angelina-jolie-fought-brad-pitt-over-harvey-weinstein-movie/ Mulig. Men merk at nyheten om at Jolie sloss mot Pitt om Weinstein er ny. Den kom ikke i kjølvannet av Metoo, men i kjølvannet av en samværsstrid (2021) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 7. oktober 2022 Valyria83 skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke Brad Pitt er så uskyldig. Jennifer Aniston sa at han røket alt for mye og slet med sitt. Angelina Jolie er ikke Amber Heard. Angelina skal ha advart Johnny Depp mot å gifte seg med henne. De jobbet sammen i The Tourist. Sønnen Maddox vil ikke ha noe med han å gjøre. Noe alvorlig skjedde på det flyet. Angelina har vært FN ambassadør i 20 år og regissert flere filmer. Hun er kjent for å gjøre sine egne stunt på film. Hun er også pilot og har sitt eget fly. Dette forteller at det er en veldig tøff dame vi snakker om her. Jeg mistenker at hun kanskje er litt dominerende og kanskje ikke er så lett å leve med. Tror ikke han heller var det med sine alkohol problemer. Noe alvorlig skjedde definitivt, men spørsmålet er om det var årevis med trakassering fra Jolie i forkant. Det blir jo helt likt som Heard-saken. Hele poenget mitt er slike saker må ses i kontekst. Man kan ikke se på én hendelse der personen som har blitt dårlig behandlet klikker. Jeg har selv blitt trakassert i årevis med formål om å få meg til å klikke. Jeg klikket ikke, men hun prøvde i flere år. Det er litt gift og jeg synes Jolie skader sine barn med denne mediekampanjen. Da lurer jeg på om dama er god i huet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 7. oktober 2022 #7 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg holder en knapp på at Jolie er narsissisten ja, selv om jeg egentlig ikke liker noen av dem. Med Depp og Heard hadde vi de timevis-lange opptakene av de personlige samtalene deres, som avslører Heard noe helt ekstremt. Har vi noe slikt konkret å se på med Jolie og PItt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 7. oktober 2022 #8 Del Skrevet 7. oktober 2022 totti_1 skrev (2 timer siden): Mulig. Men merk at nyheten om at Jolie sloss mot Pitt om Weinstein er ny. Den kom ikke i kjølvannet av Metoo, men i kjølvannet av en samværsstrid (2021) Ja det er sant, men det har likevel skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. oktober 2022 #9 Del Skrevet 7. oktober 2022 BuffyTheVampire skrev (2 timer siden): Ja det er sant, men det har likevel skjedd. Har det? Mye som blir dratt frem i en stygg skilsmisse som ikke nødvendigvis er sant … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 8. oktober 2022 #10 Del Skrevet 8. oktober 2022 Skrått øyr på AJ, en del typiske trekk på B spekteret, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 8. oktober 2022 #11 Del Skrevet 8. oktober 2022 Justlooking skrev (9 timer siden): Har det? Mye som blir dratt frem i en stygg skilsmisse som ikke nødvendigvis er sant … Ja det har det. Brad har selv sagt at han støttet Gwyneth den gangen, på 90-tallet. Så han visste jo at Harvey gjorde sånt. Og han har jobbet med Harvey mange ganger senere. Er bare å se på hvilke filmer han har spilt i/produsert. Og som sagt; Angelinas opplevelse med Harvey var i 98/99, så selvfølgelig har Brad visst dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 8. oktober 2022 #12 Del Skrevet 8. oktober 2022 Det har iallefall versert rykter om at hun har Borderline, og de ryktene har vært i mange år. Og hvis så er tilfelle så er det nok ikke sikkert at hun er så lett å leve med. Men ja, den svertekampanjen osv hun har drevet med siden de ble separert sier jo alt. Han har jo ikke gjort noe sånt mot henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 8. oktober 2022 #13 Del Skrevet 8. oktober 2022 2 hours ago, Sommerfuul said: Det har iallefall versert rykter om at hun har Borderline, og de ryktene har vært i mange år. Og hvis så er tilfelle så er det nok ikke sikkert at hun er så lett å leve med. Men ja, den svertekampanjen osv hun har drevet med siden de ble separert sier jo alt. Han har jo ikke gjort noe sånt mot henne. Ja, det gir meg dårlige vibber. Han har holdt ting privat mens hun lekker masse dritt om ham. Ukult når man har felles barn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 8. oktober 2022 #14 Del Skrevet 8. oktober 2022 Var det ikke også slik at Angelina solgte sin halvdel av vingården deres uten at Brad ble informert? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 9. oktober 2022 #15 Del Skrevet 9. oktober 2022 Rastebenk skrev (13 timer siden): Var det ikke også slik at Angelina solgte sin halvdel av vingården deres uten at Brad ble informert? Korrekt. Virker som det er gjort på hevn og pur F. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 10. oktober 2022 #16 Del Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Har endret litt synspunkt om saken. Endret 15. oktober 2022 av MissWoodville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 10. oktober 2022 #17 Del Skrevet 10. oktober 2022 Angelina virker som en fantastisk sterk, ekte og utrolig vakker kvinne, som kjemper for menneskers rettigheter. Hun er tøff, og finner seg ikke i tull. Brad har jo drukket og vært fyllik, ikke rart hun ble sliten og sint.. Hun har nok blitt mye såret, men kommet seg sterkt ut av det. Hun er en av verdens vakreste kvinner, med en nydelig personlighet. Tipper det sitter mange der ute som skulle ønske seg det hun har. og hvordan hun ser ut. 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 10. oktober 2022 #18 Del Skrevet 10. oktober 2022 Tror du har rett. Som i Heard/Depp saken har vi med to altfor rike og privilegerte mennesker med sine issues på hver side(alko,narko,psykiske problemer) å gjøre. De har nok hatt et ekstremt toxic forhold, og det kan se ut som Jolie prøver å få barna på sin side ved å bruke feks pressen, lekke historier osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. oktober 2022 #19 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hvis Pitt har slått et barn i ansiktet og/eller tatt kvelertak, så er det nok flere vitner. Det er sikkert barnet selv, andre barn, og kanskje de har ansatte som har sett oppførselen hans før. Jeg kan godt tro at Jolie har sine negative sider, men beskyldningene hennes om at Pitt har vært voldelig mot barna er nok ikke en løgn. Hvis barna er så utrolig glade i han, så hadde de nok kommet han i forsvar hvis hun spredte løgner. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. oktober 2022 #20 Del Skrevet 12. oktober 2022 Idasweet899 skrev (På 10.10.2022 den 19.19): Angelina virker som en fantastisk sterk, ekte og utrolig vakker kvinne, som kjemper for menneskers rettigheter. Hun er tøff, og finner seg ikke i tull. Brad har jo drukket og vært fyllik, ikke rart hun ble sliten og sint.. Hun har nok blitt mye såret, men kommet seg sterkt ut av det. Hun er en av verdens vakreste kvinner, med en nydelig personlighet. Tipper det sitter mange der ute som skulle ønske seg det hun har. og hvordan hun ser ut. Jeg synes hun er en fascinerende dame som skiller seg ut i Hollywood. Har sett intervjuer av henne i UNHCR sammenheng. Hun er svært veltalende og virker oppriktig interessert i sakene som legges frem. Flink i tillegg til å svare for seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå