AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #21 Del Skrevet 15. oktober 2022 En annen ting som ikke har så mye med selve serien å gjøre; jeg kan ikke fordra musikken til Maria Mena men den låten som hun spiller i denne serien; 😭😭 Anonymkode: e90d4...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #22 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ble litt skuffa over serien. Slutten var veldig dårlig. Anonymkode: 61845...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet 17. oktober 2022 #23 Del Skrevet 17. oktober 2022 Syns denne serien var sååå fin ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #24 Del Skrevet 29. oktober 2022 Nettopp sett ferdig serien. Enig i de som skriver at det var en del overspill og vanskelig å få kontakt med karakterene. Jeg følte veldig lite når jeg så på. Synes ikke vi kom skikkelig innpå personene på en måte. Synd, for serien hadde potensialet. Usikker på om jeg ser en sesong 2 om det kommer. Anonymkode: ae5dc...a46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 30. oktober 2022 #25 Del Skrevet 30. oktober 2022 Interessant at det er så delte meninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #26 Del Skrevet 6. november 2022 Håpte denne serien skulle overraske positivt men neida.. stivt skuespill, kleine unaturlige dialoger, klisjé-aktig handling og jeg klarte ikke å få et snev av sympati for noen av karakterene. Overspilt, prøver for hardt, typisk norsk. Sluttscenen var latterlig... Anonymkode: d101d...796 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #27 Del Skrevet 6. november 2022 Og så må jeg legge til at jeg ikke imponeres av Thorbjørn Harr som skuespiller, forstår ikke hvorfor han skrytes opp i sky... Anonymkode: d101d...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #28 Del Skrevet 29. mai 2023 Har akkurat sett hele serien nå . Altså , er enig i det mange sier her, over skuespill og man fikk ikke tak på karakterene. Jeg tok meg i å ikke bli emosjonell en gang faktisk, og det pleier jeg alltid å bli. Og da mener jeg at serien mangler noe vesentlig. I tillegg irriterte jeg meg over at legen »gikk rett på « og spurte om sex livet på den måten. Det hadde aldri skjedd i real life ( men mindre man havner ute for en skikkelig uprofesjonell lege da ) Jeg har hatt kreft, så dette vet jeg. Skuffet. Anonymkode: 3b628...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #29 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 10.12): Nå har jeg sett alle episodene og her er min mening; En fin historie som fenger, jeg måtte se neste episode når en var ferdig. Synes noen av sidestoryene er litt vanskelig å tro på. Eller at rollefigurene spriker litt. Synes ikke Ester overspiller så voldsomt, hun fremstår som litt eksentrisk. Men at hun spilles av noen som har lang erfaring fra teater, DET tror jeg. Og det synes jeg vises. Tror hun kanskje gjør seg bedre på teater enn på skjermen. Og så er det noen småtteri som jeg henger meg opp i som den innvendige behandlingen hun skulle få. Da blir man jo innlagt. Og er man sååå kvalm som hun var så er terskelen for å bli innlagt også veldig lav (jobber med kreftpasienter selv). Arild virker litt distansiert til barna sine synes jeg. Klarte liksom aldri helt å kjøpe at han var faren til de tre barna.. Han som spiller Finn synes jeg spilte veldig bra! Men samtidig så klarer jeg ikke å tro at noen kan være så håpløse i kjærlighetslivet! Hun som spilte Marlene klarte jeg ikke å tro på i det hele tatt. Mulig det har noe med at trønderdialekten hennes blir så bred. Rollefiguren til Finn snakker også trøndersk men synes ikke den var like bred.. Eller så var det bare noe med formidlingen. Fikk en følelse av at hun hele tiden ventet på neste replikk. Charlotte!! Hun spiller kjempebra!! Likte henne veldig godt til tross for det som skjedde. Men kanskje hadde hun den mest troverdige rollen av de alle..? Jørund var jo søt. Samtidig så ble det litt feil for meg at han var så stakkarslig i starten og at han ble så full av sinne (forståelig nok) etterhvert. Det ligger jo an til en sesong nr 2 og jeg kommer så absolutt til å se den! Deilig at norge kommer etter med gode serier synes jeg! Pørni er jo også en favoritt og der synes jeg relasjonene mellom figurene er mye mer tettere/varmere mer troverdig. Anonymkode: e90d4...931 Jeg er enig i mye, men likte hun som spilte Marlene veldig godt! Kan hende det er fordi jeg selv er trønder, og derfor oppfattet det mer naturlig, men likte måten hun tolket henne på. Anonymkode: e10c4...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå