Pimbila Skrevet 3. desember 2005 #21 Skrevet 3. desember 2005 Så alle episodene av første sesong. Sesong to har jeg gitt blaffen i.
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #22 Skrevet 3. desember 2005 Jeg likte forrige episode, greit å se en hel episode uten Kate, Jack og gjengen.... Veldig greit med noen nye ansikter.
Gjest Fruktfat Skrevet 4. desember 2005 #23 Skrevet 4. desember 2005 jeg synes hele sesong 2 har vært _elendig_! kjedelig og uinteressant. home & away er jo mer spennede jo!
Gjest Spacegirl Skrevet 4. desember 2005 #24 Skrevet 4. desember 2005 Jeg liker serien jeg, og jeg liker tilbakeblikkene, selv om serien har utviklet seg til å bli noe helt annet enn det jeg først forventet. Til å begynne med trodde jeg det skulle være en miniserie og jeg ventet på svar og på at de skulle bli reddet, men nå ser det ut til at de kommer til å bli på øya en god stund og jeg kan nok komme til å måtte vente lenge før jeg får noen svar på hva det egentlig er som foregår på øya. Men allikevel, en bra serie.
kula Skrevet 4. desember 2005 #25 Skrevet 4. desember 2005 LOST suger. Enkelt å greit. Bortkasta bruk av sendetid
Malou Skrevet 4. desember 2005 #26 Skrevet 4. desember 2005 Jeg liker fortsatt Lost, selv om ikke alle episodene nødvendigvis er like bra. Det syntes jeg ikke i sesong 1 heller, men allikevel er det nok historier og ubesvarte spørsmål som gjør at jeg fortsetter å være en trofast seer.
Gjest happyending Skrevet 5. desember 2005 #27 Skrevet 5. desember 2005 Lost skulle jo opprinnelig være en spillefilm, men ble gjort om til en serie.. Og så, når serien tok så av som den gjorde, så gjorde de det om til seks sesonger.. Det er hvertfall det jeg har hørt/lest.. Det er tragisk.. Den "teorien" om lost bør være jævlig bra, ellers blir jeg sinna...
~sikka~ Skrevet 5. desember 2005 #28 Skrevet 5. desember 2005 Jeg syntes den episoden hvor vi får vite hvordan det skjedde på den andre siden av øya var bra jeg. Liker også tilbakeblikkene for da forstår vi jo mer av årsaken til hvorfor de oppfører seg slik de gjør. Kommer ikke til å slutte å se LOST med det første. Er faktisk glad for at det har blitt såpass mange episoder av det. Gleder meg til hver onsdag - og nå er det bare å vente til 11. januar for da starter det igjen (befinner meg i nord-amerika).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå