Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er hva det denne serien går ut på - å holde seerne for narr, men nå er det slutte for min del. Jeg har ikke giddet å se på denne serien på flere uker

jeg trodde dette var en mini-serie med en slutt, men det er tydeligvis bare en tarvelig såpeopera med i tilegg forvirrende og evindelig tilbakeblikk som tar halvparten av tiden. En fabrikk som produserer stadig nye episoder etter analyser seerne

piss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja enig, har slutta å se på denne serien jeg også

Skrevet

Jeg vil ikke slutte jeg, men tar det seg ikke opp så tar tålmodigheten min snart slutt. Det vil jeg nødig at den skal.

Skrevet

Begynner å tippe over til å bli enig jeg også. Virker som om de bare tværer ut storyen mest mulig. Skuffende, dette var absolutt en serie med potensiale.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg begynner også å bli lei. Ser på samtidig som jeg sitter med pcen hvis jeg er hjemme, men gir blaffen i om jeg går glipp av noen episoder.

Skrevet

Da første sesong ble produsert var det vel snakk om at de i første omgang skulle holde på i 6 år. Har aldri hørt snakk om at det skulle være noen miniserie.

Skrevet

at det var tilbakeblikk idag var igrunnen helt fint for min del....

jeg gikk glipp av mesteparten idag uansett, og var litt spent på hvordan det gikk når de to gruppene møtte hverandre.

og det fikk vi jo ikke se idag likevel eller?

også fikk vi jo ihvertfall svar på at barna de andre har tatt, faktisk ikke er døde etter hva jeg forsto....

Skrevet

Ble dritskuffa i dag jeg også. Hadde forventet å få se mer om hva som skjedde etter Ana Lucia eller hva hun heter skjøt hun andre... Også fikk vi ikke se noe av det!! Grrr...

Dritdårlig episode..

Skrevet

Jeg likte dagens episode! Jeg synes sesong 2 har vært elendig til nå, men i dag var det BRA!

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Jeg likte dagens episode! Jeg synes sesong 2 har vært elendig til nå, men i dag var det BRA!

Ja, jeg syns også den var bra i går.. selv om jeg hadde forventa at vi skulle se fortsettelsen av forrige gang men..

Gleeeeder meg til neste onsdag!!

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Ja, jeg syns også den var bra i går.. selv om jeg hadde forventa at vi skulle se fortsettelsen av forrige gang men..

Gleeeeder meg til neste onsdag!!

Skrevet

Jeg begynner også å bli lei av at det aldri skjer noe. De drar det ut i langdrag og jeg er sikker på at når siste episode kommer så er det egentlig ikke noe slutt - bare noen som sier: Æ-BÆ vi lurte dere til å se på sååå lenge for ingenting :frustrert:

Skrevet

Faktisk ikke så redd for å gå glipp av en episode lenger, får jo ikke noe svar allikevel...

Skrevet

Syns det har tatt seg opp de to siste episodene igjen:) Syns det er helt greit om det blir en langvarig serie, bare vi får litt svar underveis! Det er bare SÅ lenge man gidder å vente og fortsatt er spent på svar.....men antagelig er produsentene drevne nok til at det dukker opp flere svar snart:) DA er det også helt greit om det dukker opp nye mysterier - men JEG trenger ihvertfall å oppklare litt og legge det bak meg før jeg engasjerer meg i flere problemstillinger!

Skrevet (endret)

Det jeg synes er artig med Lost er at hver gang jeg tenker at det er kjedelig og at jeg ikke gidder å se på mer, så skjer det noe helt uventa.

Jeg ble skuffa over den mystiske luka, der spenningen ble bygd opp over lang tid, også var det bare en teit bunker med en enda teitere mann nedi. Men så tok det seg opp igjen, og i forrige episode, når hun blondina ble skutt, da satt jeg og gapte. Så nå er jeg helt hekta igjen.

Ellers synes jeg at noe av det beste med Lost er disse flashbackene, der vi blir bedre kjent med karakterene, og får se hva som skjedde i livene deres før øya. Også synes jeg at dramaet og relasjonene mellom karakterene er vel så spennende som å få oppklart alt det mystiske som foregår på øya.

Endret av Selene
Skrevet

har ikke begynt på sesong 2 engang jeg. Skulle laste den ned, den endte på 99,9% og stoppet der, så har jeg bare ikke giddet etter det. Utrolig følelsesladet piss det har blitt i det siste.

Skrevet

det ble fremstilt som om det var en mini-serie, men det er jo bare en såpe der de driver å spekulerer rundt seernes emosjoner

latterlig.

har forlengst sluttet å se på serien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...