exictence Skrevet 7. oktober 2022 #21 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei dette har jeg aldri hørt om. Noen kan nok være skeptiske med tanke på at damer i den alderen kan ha et snarlig ønske om barn. Men ikke at det er noe i veien med damene. Anonymkode: 52cf5...68b Dette har jeg og hørt fra en mann. Ikke det Ts sier. Mens de er ofte interessert i kvinner som er over barne fasen
Ellah Skrevet 7. oktober 2022 #22 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): nja det er for meste 3 grunner kvinner i 30 årene er single - har ikke lyst til å knytte seg til noen, bruker og har brukt tiden til å praktisere tilfeldig sex med flest. mulig menn (rødt slag) - vil føle seg unge (rødt flag) - tror de er en evig fest løvinner (rødt flag) så ja det kan hende de tenker slik ja Anonymkode: 905d6...873 Hva med at det ikke funka med eksen? Det er da helt vanlig å ikke være sammen «for alltid» når man fant hverandre i 20-årene.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #23 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): nja det er for meste 3 grunner kvinner i 30 årene er single - har ikke lyst til å knytte seg til noen, bruker og har brukt tiden til å praktisere tilfeldig sex med flest. mulig menn (rødt slag) - vil føle seg unge (rødt flag) - tror de er en evig fest løvinner (rødt flag) så ja det kan hende de tenker slik ja Anonymkode: 905d6...873 Vil legge til en 4. ting. - Emosjonelle traumer og baggasje etter dårlige erfaringer med menn som gjør at hun er redd for å forplikte seg, eller skremmer vekk potensielle partnere. Anonymkode: 5dacd...227
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #24 Skrevet 7. oktober 2022 herzeleid skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke så mange får "piggene ute", men en del vil sikkert være oppmerksom på at barnløse kvinner i den alderen ofte vil ønske barn innen relativt kort tid og en del vil kanskje foretrekke noe yngre kvinner. Derfor er kanskje etterspørselen mindre. Og hvordan skiller man ei som ønsker barn raskt fra ei som ikke vil ha barn i det hele tatt før man engang kjenner personen? Det er umulig. Og det er minst like mange menn, kanskje fler, i den alderen som ønsker barn og helst fler barn som igjen betyr de vil ha barn raskt. Så skal man dømme folk etter det før man kjenner de så vil jo også alle de mennene være uaktuelle for alle oss kvinner som ikke ønsker barn. Sånn går det ikke an å tenke, man må bli kjent først og deretter finne ut om man vil det samme i fremtiden eller ikke. Det gjelder alt fra spørsmålet rundt barn til livsstil, bosted og økonomi og ferietype. Anonymkode: 10357...89a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #25 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vil legge til en 4. ting. - Emosjonelle traumer og baggasje etter dårlige erfaringer med menn som gjør at hun er redd for å forplikte seg, eller skremmer vekk potensielle partnere. Anonymkode: 5dacd...227 nei for da hadde du ikke vært på leter igjen det er for det meste grunnene jeg presiserer også får de panikk i 30 årene. mange bestemmer seg allerede i tidlig alder at i alder 35 skal de slo seg til ro. også begynner illusjoner og vanvittige krav selv i en høy alder at mannen må være noen år yngre, ha milioner i årslønn og eie en funkis bolig. noe som sjeldent slår ut.. Anonymkode: 905d6...873
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #26 Skrevet 7. oktober 2022 herzeleid skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke så mange får "piggene ute", men en del vil sikkert være oppmerksom på at barnløse kvinner i den alderen ofte vil ønske barn innen relativt kort tid og en del vil kanskje foretrekke noe yngre kvinner. Derfor er kanskje etterspørselen mindre. Jeg syns egentlig den tankegangen er sexistisk. Den går ut fra at kvinner ønsker barn og at barn er viktig for en kvinne. Det er feil, å få barn er ikke annet enn en tradisjon og i dag er det mange kvinner som ikke ønsker å følge den tradisjonen. Fler og fler kvinner med barn forteller om at de angrer og bare ga etter for press fra samfunn og mannen, og fler og fler kvinner velger å sterilisere seg og på andre måter unngå å få barn fordi det ikke er en ønsket del av livet. Det blir veldig gammeldags om tanken om at kvinnen ønsker barn er noe av det man tar som en selvfølge når man ser på eller blir kjent med en kvinne og at kvinner i trettiårene skulle være desperate etter barn. Nei takk her. Hilsen kvinne i trettiårene Anonymkode: 10357...89a
herzeleid Skrevet 7. oktober 2022 #27 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvordan skiller man ei som ønsker barn raskt fra ei som ikke vil ha barn i det hele tatt før man engang kjenner personen? Det er umulig. Det gjør en gjerne ikke, men det overveldende flertallet ønsker det antagelig. Sitat Og det er minst like mange menn, kanskje fler, i den alderen som ønsker barn og helst fler barn som igjen betyr de vil ha barn raskt. Så skal man dømme folk etter det før man kjenner de så vil jo også alle de mennene være uaktuelle for alle oss kvinner som ikke ønsker barn. Her argumenterer du vel for å finne seg en yngre kvinne. Sitat Sånn går det ikke an å tenke, man må bli kjent først og deretter finne ut om man vil det samme i fremtiden eller ikke. Det gjelder alt fra spørsmålet rundt barn til livsstil, bosted og økonomi og ferietype. Anonymkode: 10357...89a Det gjør det selvfølgelig. De fleste filtrerer nok i en innledende fase på parametre de vet er gode indikasjoner selv om de ikke stemmer hele tiden. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns egentlig den tankegangen er sexistisk. Den går ut fra at kvinner ønsker barn og at barn er viktig for en kvinne. Det er feil, å få barn er ikke annet enn en tradisjon og i dag er det mange kvinner som ikke ønsker å følge den tradisjonen. Fler og fler kvinner med barn forteller om at de angrer og bare ga etter for press fra samfunn og mannen, og fler og fler kvinner velger å sterilisere seg og på andre måter unngå å få barn fordi det ikke er en ønsket del av livet. Det blir veldig gammeldags om tanken om at kvinnen ønsker barn er noe av det man tar som en selvfølge når man ser på eller blir kjent med en kvinne og at kvinner i trettiårene skulle være desperate etter barn. Nei takk her. Hilsen kvinne i trettiårene Anonymkode: 10357...89a De aller, aller fleste kvinner velger å få barn. Å anta at de aller aller fleste kvinner ønsker barn er dermed en logisk sammenheng, og ikke ‘sexistisk’.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #28 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): nei for da hadde du ikke vært på leter igjen det er for det meste grunnene jeg presiserer også får de panikk i 30 årene. mange bestemmer seg allerede i tidlig alder at i alder 35 skal de slo seg til ro. også begynner illusjoner og vanvittige krav selv i en høy alder at mannen må være noen år yngre, ha milioner i årslønn og eie en funkis bolig. noe som sjeldent slår ut.. Anonymkode: 905d6...873 Jeg tror ikke det er dét damer i den alderen ser etter. Jeg er selv 35 og ser egentlig bare etter en oppegående type. Årslønna driter jeg i så lenge du har en jobb. Viktigste er i bunn og grunn kjemi og personlighet. Skjønner ikke hvor alle får dette krav-pisset sitt fra, muligens fra reality-shows? Saken med disse showene er jo at de gjerne vil sjokkere litt, men husk at de fleste damer ikke oppfører seg som divaer. Anonymkode: 884b2...6e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå