AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #21 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Flytte ganske mange kasser ned en lang trapp, deretter inn i en bil også ut igjen. Vil tro det er vanlig å få litt blåmerker av det. Anonymkode: e1e40...a0a Hun tenkte vel på de hovne beina Anonymkode: 04035...022 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #22 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun tenkte vel på de hovne beina Anonymkode: 04035...022 What? Det er helt normale og slanke bein! Dere er sjuke i hodet! Anonymkode: b92f2...ae4 11 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #23 Skrevet 6. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg har ikke slått meg. Jeg kakket litt borti en kant. Gjorde ikke vondt. Kaller ikke det å slå meg. Får aldri blåmerker, så derfor var dette en forandring hos meg. Synes flere av dere er ufine. Kaller meg hysterisk og hypokonder. Hvor i innlegget mitt har jeg skrevet at jeg er redd eller tror jeg har en alvorlig sykdom? Jeg lurte på om denne forandringen hos meg kan være fordi jeg ligger litt lavt i jern. Hva er det egentlig greit å spørre om her inne? Føler man får kritikk uansett. Hvis det er noe alvorlig så får man høre "Gå til legen, ikke spør her." Hvis det er noe uskyldig så får man høre at man er hysterisk. Huff. Anonymkode: 74b5b...90a Herlighet men klarer du ikke selv se at du er hysterisk? hvordan har du gått et liv uten ha fått blåmerke ? Kakket borti/ slått deg er akkurat der samme, jeg er klumsete av meg og går på kanter hele tiden. Våkner med blåmerke, men det gjorde ikke vont når jeg slo meg Anonymkode: 6f7a0...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #24 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): What? Det er helt normale og slanke bein! Dere er sjuke i hodet! Anonymkode: b92f2...ae4 Ro deg ned Anonymkode: 04035...022 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #25 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun tenkte vel på de hovne beina Anonymkode: 04035...022 😅😅 Kan ikke gjøre annet enn å le. Har absolutt ikke hovne bein. Anonymkode: e1e40...a0a 10 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #26 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei jeg har ikke slått meg. Jeg kakket litt borti en kant. Gjorde ikke vondt. Kaller ikke det å slå meg. Får aldri blåmerker, så derfor var dette en forandring hos meg. Synes flere av dere er ufine. Kaller meg hysterisk og hypokonder. Hvor i innlegget mitt har jeg skrevet at jeg er redd eller tror jeg har en alvorlig sykdom? Jeg lurte på om denne forandringen hos meg kan være fordi jeg ligger litt lavt i jern. Hva er det egentlig greit å spørre om her inne? Føler man får kritikk uansett. Hvis det er noe alvorlig så får man høre "Gå til legen, ikke spør her." Hvis det er noe uskyldig så får man høre at man er hysterisk. Huff. Anonymkode: 74b5b...90a Jeg får ofte blåkuler uten at jeg har fått vondt. Helt vanlig. Anonymkode: e1e40...a0a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #27 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herlighet men klarer du ikke selv se at du er hysterisk? hvordan har du gått et liv uten ha fått blåmerke ? Kakket borti/ slått deg er akkurat der samme, jeg er klumsete av meg og går på kanter hele tiden. Våkner med blåmerke, men det gjorde ikke vont når jeg slo meg Anonymkode: 6f7a0...5cf Forklar meg hvorfor jeg er hysterisk. Jeg mener selv at jeg bare er nysgjerrig. Men er åpen for at jeg er hysterisk hvis du kan begrunne det. Jeg fikk mye blåmerker som barn. Jeg kakker også borti ting hele tiden, men får vanligvis ikke blåmerker. Hvis jeg faktisk slår meg sånn at jeg får vondt, så blir det klart et blåmerke. Vi er vel forskjellige der. Anonymkode: 74b5b...90a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #28 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forklar meg hvorfor jeg er hysterisk. Jeg mener selv at jeg bare er nysgjerrig. Men er åpen for at jeg er hysterisk hvis du kan begrunne det. Jeg fikk mye blåmerker som barn. Jeg kakker også borti ting hele tiden, men får vanligvis ikke blåmerker. Hvis jeg faktisk slår meg sånn at jeg får vondt, så blir det klart et blåmerke. Vi er vel forskjellige der. Anonymkode: 74b5b...90a Det virker jo som du overtenker det. Det er jo merkelig at du tenker et lite sår har sammenheng med en liten blåkul. Anonymkode: e1e40...a0a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #29 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har ofte blåmerker her og der i alle slags størrelser og farger uten å vite hvor de kommer fra. For meg er det helt vanlig. Det er heller ikke uvanlig at kvinner, i større grad enn menn, får lett blåmerker. Men, om Ts sjeldent får blåmerker (kun når hun slår seg hardt), så er jo dette uvanlig for henne. Ts, hør med legen din. Det tar ikke mye tid og energi å ta en utvidet blodprøve bare for å være sikker på at alt er greit 🙂 Anonymkode: a1313...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #30 Skrevet 6. oktober 2022 Hatt covid? En kan få lettere blåmerker lang tid i etterkant. Men er du bekymret og dette er uvanlig for deg så bør du jo ta ny kontakt med legen. Ny utvikling kan gi nye ideer for legen også. Anonymkode: cc669...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #31 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det virker jo som du overtenker det. Det er jo merkelig at du tenker et lite sår har sammenheng med en liten blåkul. Anonymkode: e1e40...a0a Det mest oppsiktsvekkende i tråden er at du fortsetter å kalle det for blåkul. Anonymkode: f0a9b...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #32 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det mest oppsiktsvekkende i tråden er at du fortsetter å kalle det for blåkul. Anonymkode: f0a9b...4a1 Gammel vane vond å vende 😉 Blåmerke da. Om det er så nøye. Anonymkode: e1e40...a0a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #33 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har ofte blåmerker her og der i alle slags størrelser og farger uten å vite hvor de kommer fra. For meg er det helt vanlig. Det er heller ikke uvanlig at kvinner, i større grad enn menn, får lett blåmerker. Men, om Ts sjeldent får blåmerker (kun når hun slår seg hardt), så er jo dette uvanlig for henne. Ts, hør med legen din. Det tar ikke mye tid og energi å ta en utvidet blodprøve bare for å være sikker på at alt er greit 🙂 Anonymkode: a1313...ab0 Tar det ikke tid å energi å analysere blodprøver?? Anonymkode: 84692...cf9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #34 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.17): Har du lipødem? Anonymkode: d011d...4e9 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.19): Ser da virkelig ikke sånn ut. Anonymkode: b92f2...ae4 Du kan faktisk ikke se av bildet at hun ikke har det, det finnes slanke mennesker med relativt tynne ben som har lipødem. AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.19): Flytte ganske mange kasser ned en lang trapp, deretter inn i en bil også ut igjen. Vil tro det er vanlig å få litt blåmerker av det. Anonymkode: e1e40...a0a Ikke så vanlig nei. AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.25): Hun tenkte vel på de hovne beina Anonymkode: 04035...022 Jeg tenkte faktisk på alle blåmerkene. Anonymkode: d011d...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #35 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du kan faktisk ikke se av bildet at hun ikke har det, det finnes slanke mennesker med relativt tynne ben som har lipødem. Ikke så vanlig nei. Jeg tenkte faktisk på alle blåmerkene. Anonymkode: d011d...4e9 Helt vanlig med blåmerker. Jeg har masse blåmerker på beina hele tiden Anonymkode: 84692...cf9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå