Gå til innhold

ut på byen


Rosa Sløyfe

Anbefalte innlegg

Hvilken utesteder i Oslo er det dere anbefalere som ikke er for masete som har dansegulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

var ikke det jeg mente med å dra ut på byen, jeg mente et ute sted som man kan danse på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bryllup 2025 said:

var ikke det jeg mente med å dra ut på byen, jeg mente et ute sted som man kan danse på

er jo det folk svarer på

Anonymkode: 670ab...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags musikk liker du da? Eller hva vil du danse til? Storgata 26 har all slags musikk, samme med Blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke noe spesiell musikk smak men helst et sted som har litt forskjellig musikk og som ikke er for stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (4 minutter siden):

jeg har ikke noe spesiell musikk smak men helst et sted som har litt forskjellig musikk og som ikke er for stort

Liker du best å danse til house eller hiphop? Godthaab er et bra sted på Grønland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (4 minutter siden):

Liker du best å danse til house eller hiphop? Godthaab er et bra sted på Grønland 

liker litt balndet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 time siden):

Liker du best å danse til house eller hiphop? Godthaab er et bra sted på Grønland 

Det er jævlig kaldt der da, og med en befolkning på under 19 000 så vet jeg ikke om det er så mye muligheter der, har ikke vært der da. Hva nøyaktig anbefaler du der?

Forresten så er det ingen som kaller det Godthåb lengre, i perioden 1980-2000 gikk alle over til å kalle byen Nuuk. 🙂

 

Nuuk (Godthåb) (GOH) - Stato dei voli, mappe e altro - KAYAK

Nuuk - Wikipedia

 

Anonymkode: 10c24...6e3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...