Gå til innhold

Post dagens rant her, få det ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange ting som irriterer meg i dag at jeg må bare få sagt det et sted. :raven:

For det første, kan dere som pusser opp og bygger bad vennligst sørge for at det er LYS der? Nå er dette det andre badet på rad der jeg leier, som fader ikke har lys! Jada, fancy lampetter og spotlights, men kan jeg faktisk se meg selv i det speilet? Nei! Uansett hva jeg gjør så kan jeg ikke en gang få et rusk ut av øyet der, jeg får jo ikke noe lys på det øyet! Arrgghh!

Og mens dere er i gang, hva med å få golvet til å helle mot sluken? Smart, ikke sant?

Over til noe annet...disse  vaskelappene på klærne....hvorfor MÅ de være i kløende materialer, og sydd fast i sømmen slik at man må sprette opp sømmen samt risikere å lage hull i klærne når man skal ta dem av? Jeg får utslett av disse greiene, hva er det dere lager dem av egentlig? Kløpulver??

Og naboer.....vær så snill å slutte å kvele trekken i ovnen før du legger deg om kvelden slik at du ikke røyklegger hele nabolaget hele natta og det er umulig for folk å åpne vinduet. Kan du også lære å fyre i samme slengen? Jeg bor fader meg i røyk hele vinteren!!! Det er et under at det ikke er pipebrann hos deg!

Sånn, det var deilig, ah.... :pinar:

Anonymkode: a58f0...1e7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...