AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Skal reise til Thailand neste vinter i januar/feb. Med en 1 åring og en på nesten 4. Jeg har vært i Thailand selv som barn, men aldri med egne barn og familie. Vi ønsker å dra innom koh Lanta 1 ukes tid, også tenkte jeg Phuket etter dette. Vi tenker å være borte i 3 uker. Koh Lanta og Phuket ble valgt Mtp lett reisevei. Jeg er dog veldig usikker på Phuket, men vet ikke om noen andre steder som er lette å komme til fra koh Lanta. Greit med ikke for mye reising. Phuket er nærme flyplassen og koh Lanta er en kort båttur unna Phuket. Noen som har vært i Phuket med små barn som kan dele sine erfaringer? andre steder i stedet for Phuket som kunne vært relevante som ikke krever mange timer med reise? kom gjerne med alle tips dere har i forhold til Thailand, både steder, hoteller osv osv. alt skrives ned☺️ Anonymkode: c6afc...cbf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Var i Karon og Kata Beach med små barn. Kata var best strand for de små. Langrunn og deilig. Karon hadde ganske dypt og bølger innerst. De er i gangavstand fra hverandre. Rolig, litt kjedelig by, men med det man trenger for ferie. Fint utgangspunkt, vi dro på båttur til Phi Phi øyene. Heldige dere er, god tur 🤩 Anonymkode: ca0be...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Reise med små barn blir ikke ordentlig ferie tur hadde nok ventet litt Anonymkode: 09a58...855
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Vi var på Koh Lanta og Phuket da minste var 9 mnd. Angret på Phuket, men det var mest pga oss voksne og vi syns det var altfor mye folk og travelt. Koh Lanta derimot var magisk! Vi bodde på et hotell som heter Crown Lanta. Bakdelen der var litt høydeforskjeller, men de kjørte rundt med Golfbil så gikk veldig fint. Og så var det kort vei til strand hvor det gikk fint å trille vogn. Men vet de har mange kjekke hotel langs stranda også som kanskje er mer praktisk med 2 små barn. Thailand er jo et fantastisk land å feriere i med småbarn. De ansatte på hotell og restauranter var alltid på tilbudssiden. Hadde det ikke vært for nr 2 var en liten «skrikunge» så hadde vi reist i permisjonen med han også. God tur! Anonymkode: 57920...128
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skal reise til Thailand neste vinter i januar/feb. Med en 1 åring og en på nesten 4. Jeg har vært i Thailand selv som barn, men aldri med egne barn og familie. Vi ønsker å dra innom koh Lanta 1 ukes tid, også tenkte jeg Phuket etter dette. Vi tenker å være borte i 3 uker. Koh Lanta og Phuket ble valgt Mtp lett reisevei. Jeg er dog veldig usikker på Phuket, men vet ikke om noen andre steder som er lette å komme til fra koh Lanta. Greit med ikke for mye reising. Phuket er nærme flyplassen og koh Lanta er en kort båttur unna Phuket. Noen som har vært i Phuket med små barn som kan dele sine erfaringer? andre steder i stedet for Phuket som kunne vært relevante som ikke krever mange timer med reise? kom gjerne med alle tips dere har i forhold til Thailand, både steder, hoteller osv osv. alt skrives ned☺️ Anonymkode: c6afc...cbf stakkars små. Anonymkode: c3d7b...769
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg lurer mest på hvordan du allerede nå vet at du har et barn på 1 år i januar/februar neste vinter. Anonymkode: 542b2...d71
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lurer mest på hvordan du allerede nå vet at du har et barn på 1 år i januar/februar neste vinter. Anonymkode: 542b2...d71 Hehe, ja nå kan du lure nå Anonymkode: c6afc...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå