AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei En venninne hadde dåp for sitt tredje barn for et par uker siden. Jeg ble invitert to uker før, og takket nei siden jeg skulle på hyttetur den aktuelle helga. Jeg er ikke vant til å bli invitert i dåp til venninner det har ikke vært vanlig praksis som jeg har fått med meg hvertfall. Burde jeg gi gave likevel? Er det vanlig? Hun bor et stykke unna, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gi den i så fall 🥴 Hva gir man eventuelt i dåpsgave? Ca hvor mye penger er det vanlig å bruke? Anonymkode: 23d2e...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Nei, du trenger ikke gi noe. Men om du ønsker kan du gi en liten oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg tenker at hvis man er invitert i dåp så gir man en gave selv om man ikke kommer. Som en venninne av barnets foreldre så trenger ikke gaven være så dyr. En liten gave til 200-300 kr holder, og de fleste ting kan jo sendes i post. Eller så kan enn jo bare gi penger.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg tenker du ikke trenger å gi når du ble invitert som listefyll to uker før. Spesielt ikke hvis du ikke har vært invitert i dåp til eller gitt dåpsgave til de to yngste barna hennes Anonymkode: a29c0...0c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #5 Del Skrevet 9. oktober 2022 Ja det bør du gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå