Gå til innhold

Hvordan få hjelp?


Bolla Piggsvin

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette hører hjemme her, men prøver...

Hvor kan jeg få hjelp til å flytte fra? Sliter med psyken pga en nabo... Hun overvåket meg overallt føler jeg og det er veldig lytt her vi bor så hun hører allt vi sier.

Desverre deler jeg og denne dama samme interesse så vi ser hverandre hver dag. Det er det samme problemet der. Pga henne har jeg begynt å miste interessen min etterhvert og holder meg mer og mer inne.

Hvordan og hvor kan jeg få hjelp til å flytte når økonomien ikke strekker til? Problemet er at jeg også har hest og vil gjerne ha med denne vekk fra denne dama...

Er så ille blitt at jeg ikke har lyst til å leve lenger pga henne. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du i første omgang skal ta deg en tur til legen din. Kanskje trenger du noen profesjonelle å snakke med?

Dersom dama virkelig er så ille at du tenker på å ta livet av deg pga henne, bør det kanskje være på plass med en annmeldelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen og snakket om dette, men var ikke så mye hun kunne hjelpe meg med...

Har begynt på timer hos psykisk sykepleier... Var første gangen forrige uke, og denne uka klarte jeg ikke komme meg dit... Fikk helt angst... Så neste uke kommer hun hjem til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har tatt tak i problemet. Kanskje kan det få deg til å få et litt annet perspektiv på problemet med denne dama. Jeg håper ikke at du oppfatter det slik at jeg ikke tror på deg ang denne damas oppførsel. Det gjør jeg. Hun er sikkert ufyseli og ekkel, men dersom man ikke har det helt bra med seg selv er det lett å gjøre ett problem mye større enn det i virkeligheten er.

Håper du får god hjelp hos den psyk.sykepleieren, og at du kan finne en måte å løse problemet med denne ekkle naboen din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra til henne?

Har prøvd å snakke med henne en rekke ganger, men det blir alltid skriking og hyling eller så skifter hun bare tema... Dette er ikke en lett person å "forhandle" med om man ikke er en av "gjengen" hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hesteside i linken din, Bolla Piggsvin.

Kan man anta at hobbyen dere deler er hester? ;)

Ja det stemmer det ;)

Man ser det jo også i avataren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig kinkig situasjon.

Jeg vet ikke om det går an, men på tv og sånn kan jo folk bli dømt til å holde seg unna andre personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...