Flintis Skrevet 6. oktober 2022 #81 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan også skje. Poenget mitt var at flørt trenger ikke bety at man skal pule. Anonymkode: 99e44...92a Nei, men det ligger en attraksjon i den retningen fremført på en passe vovet måte.
Gjest rabrabara Skrevet 6. oktober 2022 #82 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 23.05): Dum ide for hvem? Det er ingenting mindre tiltalende enn å se slike kvinner på byen. Men de får sikkert pult. Det får de fleste kvinner om de vil, de behøver ikke kjøre null stil, skyhøy promille og desperasjon i blikket for å dra det i land. Anonymkode: 1e1c8...7ce Jøss! Hvorfor lar du det gå sånn innpå deg?
Gjest rabrabara Skrevet 6. oktober 2022 #83 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er aldri for sent å gjenoppleve de glade tenårene om igjen, men om det er like sjarmerende å se på en 45-åring som tror at vi er i 1992 og Nirvana er siste skrik, er en annen sak. Anonymkode: 4e0a3...087 Kanskje ikke alle damer lever for å være sjarmerende… 😁
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #84 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 22.37): Jeg liker å gå ut uansett sivil status. Elsker å treffe nye mennesker, danse, ta en drink på en bar, se på mennesker.. Synes det er altfor mange kjedelige nordmenn som bare vil sitte hjemme hos seg selv i helgene. Høy terskel for å invitere folk også har vi. Synes du skal gå med henne, ja. Du vil gjøre henne glad. Kan jo være hun treffer noen andre å snakke med, om du vil gå hjem tidlig. Du kan også risikere å få en gøy kveld. Anonymkode: 499f5...62f Jeg er også i midten av førtiårene og har ungdommer på videregående og fått smaken igjen på utelivet. Min mann og jeg går mye ut sammen både på kino. Restaurant, standup, konserter osv osv. Men jeg er også ute med venninner for å drikke litt vin, danse og småflørte. Tenker at jeg har bare noen få gode år igjen før alderdommen tar meg og vi har sittet alt for mye hjemme i koronatiden Anonymkode: e81f0...77a 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #85 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg hadde ei slik venninne. Hver gang jeg var i forhold og hun ble singel maste hun HVER helg om jeg ville bli med ut. Jeg ble med noen ganger, selv om jeg egentlig hadde mest lyst å bli hjemme. Da hun hadde type spurte hun aldri om vi skulle finne på noe, og ble heller ikke med hvis jeg spurte. Og da jeg ble singel og hun hadde type, ble hun aldri med meg! Poenget mitt er at hun ville ikke på død og liv være sammen meg MEG, og at vi skulle finne på noe hyggelig sammen..hun ville bare ha noen å gå på byen med så hun kunne finne seg et nytt mannfolk. Vennskapet gikk tydeligvis bare en vei, og er nå avsluttet… Anonymkode: f5289...12c 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #86 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 22.17): Jeg bikker snart 45, er gift og har store barn som begge går på vgs. Jeg har for lengst lagt fra meg festlivet, og liker meg best hjemme, evt borte hos venner med mat og vin og hyggelig rolig stemning. Nå har det seg sånn at jeg har ei venninne som nylig har blitt singel. Og hun vil "hele tiden" ha meg med ut på byen, hvor hun vil drikke, danse og ha det gøy. Hun blir fornærmet når jeg ikke har lyst, og det blir dårlig stemning. Det er så utrolig vanskelig. Jeg føler vi er i to ulike livssituasjoner, eller det er vi jo, men at jeg er den kjedelige. Mest av alt har jeg lyst å drikke vin hjemme med mannen, til nød inviterer 2-3 venninner på ost og kjeks og vin- IKKE ut å danse.... Hun har lite forståelse på at jeg helst vil være hjemme. Føler meg nesten tvunget til å bli med noen ganger bare for å gjøre henne til lags. Æsj.... nå må jeg altså ut på byen på lørdag, for hun ville ikke gi seg på at jeg ikke hadde god nok unnskyldning 😳 Er det noen som har det slik som meg, altså Om har vanskeligheter å si nei? Hva gjør dere i slike situasjoner? Anonymkode: d2336...768 Hold deg til din livsstil. Single desperate damer midten av 40-åra på byen er ganske patetisk. Anonymkode: fd4c8...0cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå